Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 21.06.2010.

UMORAN SAM

(2006.)

samo sam igračka praznine
samo sam spomen iz davnine
umoran sam
nemam moći
moram poći

oluje i suše, krici i jauci
teško se snaći u toj buci
sve se slama
sav svijet strepi
svi smo slijepi

čeka se u redu za bolje sutra
a dočekuju samo nova jutra
tu mene nema
ne postojim
zalud dane brojim

riječ po riječ i svaka previše
duša je slaba da sve to zapiše
umoran sam
nemam volje
gotovo je....

- 10:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.06.2010.

KORAK U KIŠU

(1992.)

još jedan korak naprijed u kišu
još jedan bol i baš me briga za sve
moju sudbinu ionako drugi pišu
oni koje uopće nije briga za mene

svaka kap kao da je melem za moje srce
ni adrese ni cilja u ovom lutanju nemam
svjetla se gase i tama prekriva ulice
mokar do kože na novi put se spremam

svaki me korak vodi dalje u mrak
a ovoj sam noći samo još jedna luda
koja ne želi svjetlo i samo hvata zrak
žudeći za mirom od sveg pijanstva i bluda

pljasak u lokvu i osjećam kako tonem
ne želeći se sakriti od nadolazećih valova
vjetar me progoni ali noćas ne uzmičem
tražim protuotrov protiv svih ovih bolova

ovo kao da je oluja ali je ne posustajem
vidim samo kišu i vjetar bez ijednog glasa
grad kao da tone a ja na palubi ostajem
u ovom potopu za mene nema spasa

grom za gromom, kao da mene traže tamo gore
dok suze se ponovo miješaju s kišom
kao luđak se smijem, zamišljam sunce i more
i kao da bliže sam tom snu svakim korakom

uživam u svakoj kapi i bojim se jutra
bojim se pomisliti na prazninu kreveta
jer samoća je jedino što čeka me sutra
sve što sam dobio od tog podmuklog svijeta

- 09:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.06.2010.

POTOPLJENI BRODOVI

(1987.)

sa sjevera će hladni vjetar
nove ledene kiše donijeti
i moj će kaput, izgužvan, star
mokar i krvav odletjeti

ostat će samo pakao riječi
poneka slutnja jača od tuge
ostat će ludilo sna o sreći
kad ja ne znam sanjati druge

tu nema ničeg, tu nema nikog
tko bi me mogao svijetom voditi
ne postoji ni vrag ni bog
u meni će samo olupina biti

u meni samo put za nikud
daleko more koje ne postoji
tek ovo srce drug je lud
al se ipak svake želje boji

i trčat ću opet licem ka smrti
i bježat ću opet od bljedila
dok se taj film prošlosti vrti
prošlosti koja me je pobijedila

kiše će nove isprati moje snove
i neke druge boli koje će boljeti
u meni potopljeni brodovi plove
koje je i more prestalo voljeti

- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.06.2010.

TVOJA TOPLINA

(2006.)

bez tebe ostadoh bez smisla
svega što je bilo više nema
a još nije ono što će biti
rastrzan između starih dilema

da li se vratiti staroj samoći
mogu li to uopće nakon te strasti
ti kao da si mi ponovo otvorila oči
da imam još nešto drugima za dati

pokušavam se od te žudnje ohladiti
a već se nova vrućina sprema
ljeto me je uspjelo iznenaditi
jer tvoje topline kraj mene nema

nadah se da ćemo i ljeto probati
sada mi fališ u svakome trenu
kad poželim nešto nekome dati
tad tuga me lomi jer ti nisi tu

na tren sam pomislio da smo vječni
al u toj prejakoj strasti izgorjesmo
kad u nama su buknuli svi stari sni
ni slutili nismo da s njima tonemo

sada previše budan a premalo tvoj
tek toplinu kiše mjesto tebe osjećam
samo tuga mi daje razlog za spokoj
možda ipak sam stvoren da budem sam

- 12:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.06.2010.

SJAJNI, ROSNI SVIJET ZORE

(1991.)

svježa je rosa isprala tragove noćnih zala
svježe djevojčice i lepršave šarene haljine vraćaju toplinu dana
uzavreli pogledi i bludni osmijesi
sve se to broji u završnoj borbi
još jedno mamurno jutro je svanulo
i kao neka stara, dobra navika; ja bježim
bježim pred prvim zracima sunca i pogleda strogih gospodara
ljubomornih žena
ni traga jučerašnjem opuštanju
ni traga sinoćnjem tulumu
punom pijanstva i grijeha, strasti i smijeha
još samo zalutali oblaci dima kruže oko stvari
i miris uzdaha i požude isijava iz naših tijela
iskačem kroz prozore i zapinjem o listove cvijeća
pokrećem lavinu kapi rose koja hita ka svome nestanku
i kad bih rekao da mi je žao
ništa više ne može spasiti njihovo propadanje
sve do mog slijedećeg bijega u skutima jutra
sa zorom koja puca u noć svojim rosnim sjajem
i ptice pjevaju neku novu, nikad ispjevanu melodiju
zastajem sred ulice i slušam te tonove
nova žudnja me pookreće
sve je tako svježe kao novo buđenje iz starog sna
miris tijela daje mi znake za novi juriš
uzimam zrak i punim pluća želeći zadržati to bogatstvo
gubim se u gužvi procvalih djevojčica
tek stasalih za požudu i ljubav
kao kapi rose u zoru padaju gubeći se u beskraju svojih strasti
i njihov nevini sjaj već noćas možda neće biti isti
to zora me podsjeća na blud i grijeh
a nevinost sjaja i zaludnost borbe za svetost
sve se to broji u zadnjoj rundi
zato pijem rosu koja pada iz naručja zore
upijam zvukove koji nadilaze stvarnost
i gutam mirise
osjećam ljubav u grudima djevojčica i osvježenih žena
zora je dozvala krvavo sunce i došao je tren
kada se moram kao vampir sakriti iza zavjesa
i zaspati usnuvši neki novi sjajnijni svijet

- 11:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.06.2010.

ČITAV SVIJET – TI I JA

(1988.)

kao kurva se probijaš kroz ljude i rovove
kliziš niz prste slučajnih prolaznika
kliziš niz poglede
miris noćnog cvijeća podsjeća na tebe
nestaješ iz moga pogleda
nestaješ u proljeću
a mogao je čitav svijet biti ti i ja
prolaznici te zovu a ti im daješ nadu
daješ im dio sebe
u tvojim očima više nema blistanja
proziran pogled je sve što od tebe ostaje
a sve smo mogli imati
cijeli svijet smo mogli biti mi
ali tvojoj ljepoti i to je premalo
sada puziš na dnu i u mome sjećanju
jedino ja sam vjerovao u tebe
čak i kada su te svi odbacili
jedino ja sam ti nudio spas
ali ti ne želiš mir
kao kurva se probijaš kroz ljude i obruče
kroz loše piće i blato
kliziš niz pohlepna tijela
kliziš kroz poglede
kliziš kroz noć
kliziš na dno
puzeći sred blatnjavih puteva jutra
sred mraka koji tvoj je dom
a mogao je čitav svijet biti ti i ja
bestidni osmijeh je sve što od tebe ostaje
a pola mene umire

- 09:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme