Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 29.03.2010.

CRNA RUŽA

(1988.)

ponovo se igraš mojim strpljenjem
misliš da bole me tvoje riječi, a nije mi stalo
ja sam iz drugog svijeta, iz mraka i crnila
goruće kamikaze lete u meni i mojoj braći
u nama je sve crno; crni svijet i ljudi u crnom
miris koji vodi u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima odabranih djevica
kao žrtvena janjad, kao pitanje bez odgovora
bježi od mene, opasno je
ako se zaraziš i ti ćeš postati tama
kakva šteta za tvoje rumeno lice
odlazi i ne vraćaj se
u meni nema svjetlosti, mrak je sve što znam
nije vrijeme za plakanje, prekasno je za mene
ja se bojim sunca, kao vampir bez skloništa
idi dok ima nade barem za tebe
sestre milosrđa ukrale su moju dušu i zamijenile je mrakom
mrtvi će ti reći da bježiš dok možeš
ja sam rođen i živim za smrt
crna ruža je jedini spas
sve je poznato a moglo je biti i gore
sve više srastam sa crnilom
crni svijet i crno cvijeće, miris koji vodi u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima žrtvovanih djevica
plačeš i smiješ se
opasno je i kada te uhvate bit ćeš jedna u nizu
crna ruža će poletjeti kroz zrak i pasti na tvoje ruke
kakva šteta za tijelo puno vatre
ja ću pripadati crnilu sve dok cvjetovi ne uvenu
goruće kamikaze lete u meni
mrak je ulica bez kraja
nije vrijeme da moliš, idi dok ima svjetla
mrak će jednom zavladati
tisuće mrtvih nemoćnih da cvile reći će ti pogledom – bježi
u nama sve je crno, crni svijet i crno nebo
miris koji će te odvesti u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima žrtvovanih djevica
kao djeca bačena u rijeku
goruće kamikaze lete u meni
bježi! crne ruže padaju iz mraka
ako te odaberu nema povratka u svjetlost
ako se predaš bit ćeš jedna od nas
kakva šteta za sjaj u tvojim očima
moja je presuda na posljednjoj strani knjige
domorodačkog zakona crnila i smrti
ja pripadam svojoj braći
mi nosimo mrak u sebi
mi nosimo sutrašnje svjetlo
crna ruža je jedini spas, za nas

- 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.03.2010.

ZABORAV JE UVIJEK NA KRAJU

(1987.)

osjećam miris i plač
uzavrelu čežnju za snom
plašim se sjenke koja me prati
i prestiže
kao sudbina u polumraku
u tom grobu straha
gdje pakosti me gnječe
drobe u mrtvilo
i prah
kao mlijeko osušeno na stolu
čekajući da ga netko upije
napinjući se i hlapeći
svom snagom
trudeći se da ne nestane uzalud
u neki ljepši svijet koji ne postoji
u neki daleki raj
kraj nečega što pada u zaborav
koji se sve više bliži mojim očima
i govori mi da je gotovo
jer zaborav je uvijek na kraju

- 09:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.03.2010.

BROD NA SUHOM

(2006.)

moj brod je na suhom
a već godinama stoji pred olujama
i svojim krhkim duhom
sve teže se borim protiv vjetrova

moje lice ne otkriva poraze
samo već dugo nije slavilo pobjede
nakon najljepših snova budim se
i opet kao da me na stratište odvode

neka neodoljiva želja da pišem
silom pritišće ruku na papir
preslab da normalno dišem
nemoćan da pronađem mir

savjest me tjera da živim
a svijest to kao da ne želi
pa kako onda da se smirim
kada sve se u meni dijeli

ne želim trošiti vrijeme
čekati sunce da zalud me zagrije
da zauvijek izbaci taj led iz mene
u njemu se zaista ništa ne krije

šutite! to nitko ne smije saznati
moja praznina samo za mene sja
te svoje ću boli zauvijek skrivati
ma koga još briga što osjećam ja?

- 11:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.03.2010.

TIM SJAJNIM OČIMA

(1992.)

poigravaš se sa mnom, šunjaš mojim mislima
ko ponoćni tat koji se vraća u sklonište
gledaš kroz tamu ko mačka tim sjajnim očima
a kada pružim ruke ka tebi više nema te

tim sjajnim očima ti prodireš kroz mrak
kao sjenka se provlačiš niz obalu mog sna
tvoj miris postaje stvaran i ispunjava zrak
svakli novi tren kao da traje tisuću godina

više nisam siguran ni da li bih te volio
jer toliko si mi patnje nanjela u samoći
i da te sretnem ne bih za ljubav molio
bojeći se da i taj san će odmah proći

rat ostavlja tragove čak i u mislima sanjara
mnoštvo pitanja kruže zrakom bez odgovora
u glavi tulum mojih skrivenih podstanara
a jedino ti nestaješ čim se pojavi zora

zašto uopće misliti na tebe usred svega
možda tek da zamijeniš te ružne vijesti i slike
da se bar na tren zaustavim usred bijega
bježeći od samog sebe u nove neprilike

na tren mi se čini da je moj brod potopljen
i da me ti spašavaš tim sjajnim očima
a onda me gazi stvarnost i moj san je izgubljen
a i ti nestaješ sa tim ugašenim snima

- 10:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.03.2010.

SCENARIJ

(1989.)

uskačem u kožu stranca i pokazujem tko sam
a zapravo lažem sve
ubijam stvarnost prokletstvom iz misli
ponovo režiram igru zabave u kojoj se gubim
ti kao da nisi tu
gledaš pokraj mene a onda se nasmiješ
i vraćaš se negdje između nas
kao da bježiš pred svakim dodirom
kao da ne želiš moj dah
sputavaš me hladnoćom
teško je reći što osjećam
ovaj put zaista ne znam
jer ti si nešto drugo
sa tobom ne mogu igrati staru igru
bojim se da ne izgubim
toliko promijenjenih uloga a zapravo sam isti
želim odustati jer osjećam prazninu
nemam snage uzeti što želim
nemam se snage promijeniti
nemam se snage uspeti ka tebi
pao sam isuviše nisko
i sviđa mi se ponekad ova moja samoća
a ti u svojoj nevinosti želiš da ti poklonim sve
da cijeli budem tvoj
shvataš da si u zabludi ali bojiš se odustati
iako je to jedini način da sačuvamo mir
koji zapravo ne želimo
nećeš me shvatiti
ja sam najbolji glumac sporednih uloga
ali sada zaboravljam tekst
ušla si mi pod kožu
čini mi se da ću pokušati još jednom
čini mi se da te ne želim izgubiti
postala si moj razlog da trajem još godinama
samo trebam znati kako, sam ili sa tobom
lako je dobiti ono o čem pričam, ali ne i ono što želim
toliko scenarija spava u meni
i ja bih želio zaspati uz tebe

- 11:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.03.2010.

VJEŽBA

(2004.)

gutajući ponos ponovo izvirem iz zemlje
opet pokušavam spasiti svijet
a nisam ni voda ni cvijet
u meni nema ničega što svijetu treba
a ipak još uvijek me ne želi odbaciti
kao da vježba vlastitu strpljivost
zašto baš na meni?
ponovo penjem se uzbrdo
k suncu koje me sjenkama vodi
daleko, što dalje od pogleda
tiho, što tiše da se ne probudim
možda to samo opet sanjam
da još jedno se proljeće budi oko mene
da ipak sam još uvijek tu
zaludno ali ne znam te razloge
zašto me još išta drži tu
kao da netko vježba mazohizam
zašto baš na meni?

- 10:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.03.2010.

PREZIMLJAVANJE

(1994.)

nemam snage više ni za sebe
kako onda mogu tebi pomoći
svako malo netko mi snove sjebe
od svega želim samo pobjeći

a gdje si tu ti, hajde reci mi
pokušaj se u toj zbrci negdje pronaći
gdje da čovjek kao ja sigurno prezimi
tvoja toplina samo mi noću nešto znači

ne osluškuj te zvukove iz mene
to samo se u grudima opet bitke vode
stara tuge me lome na smjene
i često poželim da sve već jednom ode

što god da kažeš, što god da činiš
ne prodire duboko, mada si mi draga
bolje bi bilo da me samog ostaviš
da ne budeš tu kada sve pošaljem do vraga

jer u meni je bijes, i očaj, i jad
sve tuge odjednom nanose mi bol
vrisak samoće koji bi probudio grad
dok bacam te prazne karte na stol

sada idi od mene, polako i bez buke
pusti da tišina završi priču o nama
nek ne grle me više tvoje tople ruke
ne psuj me i ne plači, ostani dama

i zima će proći, puna hladnoće i ludila
bez nas, kao što nas ni bilo nije
nek ostane samo spomen da si me ljubila
da me bar to sjećanje zauvijek grije

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.03.2010.

CATHERINE DENEUVE

(1992.)

tvoje tijelo je čisto ludilo
ta kosa, taj osmijeh, lice puno radosti
u tebi kao da se je proljeće probudilo
i svemu donijelo novu snagu mladosti

za kog li se čuvaš, samo sada si mlada
sada si slobodna kao ptica u letu
ni catherine deneuve nije lijepa kao nekada
nije više najljepša na svijetu

te usne, te oči, kao da vidim anđela
tvoja požuda iz pokreta me obuzima
a kriješ da si išta takvog poželjela
pa makar to bilo samo u snovima

ne tražim od tebe dvorove i darove
samo se probudi i iskoristi šansu
pusti kap strasti u sebe i dobit ćeš slapove
koji će ti dati predivnu romansu

ne pokreće me ni slava ni pohlepa
al zalud je ne koristiti tu tvoju ljepotu
ni catherine deneuve nije jednako lijepa
nije više najljepša na svijetu

ne govori da se ne možeš mjeriti sa njom
lažna skromnost ti neće pomoći kod mene
svi ti uspaljeni pogledi suočavaju te s istinom
ne dozvoli toj ljepoti da bez strasti vene

ni catherine deneuve nije onako lijepa
nije više najljepša na svijetu
možeš mi reći da je je moja žudnja slijepa
ali samo me ti podsjećaš na nju

imaš taj nježan pogled grešne svetice
lepršavu kosu koja krije sunčev sjaj
taj osmijeh i glas koji veseli i ptice
koje u tome kao da pronalaze zavičaj

te usne, te oči, sva lijepota svijeta
drhtavo tijelo teško skriva požudu
ni catherine deneuve nije više onako lijepa
nije više najljepša na svijetu

- 10:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.03.2010.

MUŠKA SUJETA

(2007.)

samo zbog svoje muške sujete
još uvijek se borim za tebe
pokušavam pobijediti tvoje demone
koji te uvijek bacaju unatrag
a ti kao da ih još više voliš
pokušavam nekako probiti zidine
bojeći se napokon priznati poraz
a zapravo smo samo sve dalji
ja bez tebe, a i ti bez sebe
dok juriš u novu nesreću
s istim glumcem i scenografijom
i već viđenom tragikomedijom na kraju
propustio sam iskoristiti trenutak
kada sam ti možda i mogao pomoći
ali kako ga prepoznati u toj zbrci riječi
i kako znati da je to bila jedina šansa
koju si mi ponudila da te spasim od tebe
i uzalud sada svaki moj trud
kada ti je opet svejedno što kažem
i imaš alibi kojim me odguruješ
jer kažeš da se za tebe borim
još samo zbog svoje muške sujete
i da se zato ponašam kao dijete
ne priznajući da se tu više nema što reći
i možda si u pravu
jer to valjda samo zavaravam sebe
da sve što činim činim za tebe
a možda je to ipak samo izgovor
da sutra si nemam što prigovoriti
mada znam da se za tebe ne isplati boriti

- 11:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme