Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 29.03.2010.

CRNA RUŽA

(1988.)

ponovo se igraš mojim strpljenjem
misliš da bole me tvoje riječi, a nije mi stalo
ja sam iz drugog svijeta, iz mraka i crnila
goruće kamikaze lete u meni i mojoj braći
u nama je sve crno; crni svijet i ljudi u crnom
miris koji vodi u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima odabranih djevica
kao žrtvena janjad, kao pitanje bez odgovora
bježi od mene, opasno je
ako se zaraziš i ti ćeš postati tama
kakva šteta za tvoje rumeno lice
odlazi i ne vraćaj se
u meni nema svjetlosti, mrak je sve što znam
nije vrijeme za plakanje, prekasno je za mene
ja se bojim sunca, kao vampir bez skloništa
idi dok ima nade barem za tebe
sestre milosrđa ukrale su moju dušu i zamijenile je mrakom
mrtvi će ti reći da bježiš dok možeš
ja sam rođen i živim za smrt
crna ruža je jedini spas
sve je poznato a moglo je biti i gore
sve više srastam sa crnilom
crni svijet i crno cvijeće, miris koji vodi u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima žrtvovanih djevica
plačeš i smiješ se
opasno je i kada te uhvate bit ćeš jedna u nizu
crna ruža će poletjeti kroz zrak i pasti na tvoje ruke
kakva šteta za tijelo puno vatre
ja ću pripadati crnilu sve dok cvjetovi ne uvenu
goruće kamikaze lete u meni
mrak je ulica bez kraja
nije vrijeme da moliš, idi dok ima svjetla
mrak će jednom zavladati
tisuće mrtvih nemoćnih da cvile reći će ti pogledom – bježi
u nama sve je crno, crni svijet i crno nebo
miris koji će te odvesti u raj
crne ruže na kućnim vratima
crne ruže na grobovima žrtvovanih djevica
kao djeca bačena u rijeku
goruće kamikaze lete u meni
bježi! crne ruže padaju iz mraka
ako te odaberu nema povratka u svjetlost
ako se predaš bit ćeš jedna od nas
kakva šteta za sjaj u tvojim očima
moja je presuda na posljednjoj strani knjige
domorodačkog zakona crnila i smrti
ja pripadam svojoj braći
mi nosimo mrak u sebi
mi nosimo sutrašnje svjetlo
crna ruža je jedini spas, za nas

- 10:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme