Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 03.11.2008.

NI TRAGA

(2007.)

šutjeti, skriti se negdje
tek iz daljine gledati svijet
zaboraviti, ugušiti želje
pa u tišini spokojno mrijet

neće ni arka tu više pomoći
sada su to drugačiji potopi
toj se oluji ne može pobjeći
kada led se zauvijek otopi...

oblaci silni pokorili su nebo
sivilo duša se ogleda u svemu
spušteni zastor na varljivo ljeto
ni malo topline ne nađoh u njemu

željeti, pa makar dotaći dno
potonuti u tu mutnu rijeku
plakati, da ne vidi nitko
suzama koje samo iznutra teku

zaboravit laži jer ne služe ničem
iz dana u dan samo sebe lažem
dosta mi je da pred svima uzmičem
da nitko ne sluša ono što kažem

tuga je stisla i ovo malo nade
boli svaki novi uzdah za strašću
sve mi se više sva ta lica gade
na svakom mi koraku za vrat dahću

pobjeći, stati, nevidljiv biti
pa nek to sve ode do vraga
zaboravljen, nitko neće suze liti
od mene neće ostat ni traga

- 10:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme