Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 06.12.2007.

DOSTA ČEKANJA

(1996.)

meni je već dosta čekanja
na sutra, na danas, na bolju budućnost
na napokon rasvjetljenu prošlost
hoću li ikada dokazati pravicu
nisam kriv i ne znam zašto mi sude
zaista ne mrzim te ljude
samo zato što mogu i bez njih
ne želim se boriti bez cilja
ionako sudba svih već odavno je napisana
a ja nikada nisam bio odabran i izdvajan
na ovim kolodvorima bez vlakova
bez oznaka i bez tračnica
samo bezbroj putnika i skitnica
ja više ne mogu biti jedan od njih
meni je već dosta čekanja
ne pomaže ni laž ni maska vedrine
ni sušeni most na obilaznici do istine
nitko mi sigurno neće doći
ni sunce ni mjesec
i sretne zvijezde već su rasprodane
vatrene kočije odavno su raspregnute
ni zore više jednako ne plamte
briga me što će onda donijeti dan
jer bolja budućnost nije za mene
ni novac, ni sreća, ni divne žene
tek omča se neka zloslutno sprema
da zagrli me snagom tuđih laži
hoću li ikada dokazati pravicu
i dali je to još uopće važno
na kraju se ionako samo pobjede pišu

- 14:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme