Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 20.09.2007.

MAJSTOR BJEŽANJA

(2000.)

pusti me da plačem
pusti me da isplačem sve tuge iz sebe
nije to zbog tebe
ti si samo prolaznik u mojoj samoći
ti si tu samo ove noći
žao mi je što si svjedok ove slabosti
ali bolje da odmah shvatiš
nego da i ti moraš plakati
kao toliko njih prije propasti mog svijeta...
da draga moja, ti gledaš srušeni grad
ti gledaš pepeo i jad
ti gledaš kamen kojeg su rijeke već previše izlomile
led kojem ni sunce ništa ne može
a vidiš samo vrh te sante
ne boj se – nije zarazno
to samo jeke prošlosti pjevaju u meni
to samo vrata propasti škripe i zovu me
već napamet znam taj put
nije me strah i ne moli se za moju dušu
tu nema pomoći, moji su mostovi već odavno srušeni
ujutro se ni ti ni ja nećemo prepoznati
ti sama sa svojim snom a ja već daleko u sudbini
kočije će doći tiho po mene
nećeš se ni probuditi dok ću te za pozdrav poljubiti
majstor sam bježanja pred krvava svitanja
ne želim davati odgovore na zaludna pitanja
nema smisla kad i ti znaš da nema sutra za nas
nakon jutra možda me se ni sjećati nećeš
pusti priče, nije noć stvorena za otkriće
a ja nisam stvoren za svjetla
sunce ne pripada nikome od nas


foto by Gdajevic

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme