Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 03.06.2007.

KLIK

(2005.)

znam da me čekaš
i znaš da neću doći
tolika daljina nas dijeli
al ipak oblačiš najljepšu haljinu večeras
i obećanja ispod nje
što skrivaju blago
stavljaš svoj najdraži miris
onaj kojeg i tvoji jastuci vole
pokoju naznaku šminke stavljaš na lice
da ne pomislim da ne držiš do sebe
i prepuštaš nas mašti noćnih sati
tek riječju ti ljubim vrat
i lagano dotičem usne
pa onda mirišem kosu
i sklapam oči, bolje da te vidim
ti slovima šalješ mi uzdah
i puniš mi pluća novom snagom
dok jeka tog uzdaha mi miluje uši
a ja ti šapatom dražim kožu
vlažim usne da ostavim trag
niz tvoj vrat, pa još niže
dok prsti mi slušaju tvoje tijelo
što im govori, kuda ih vodi
milujuć svilu tvoje topline
pa mi otvaraš sve puteve do sebe
tek pokretom prsta, tek jednim klikom
kad bi baš uvijek tako lako bilo
kad bi se uvijek tako lijepo snilo
da nema te daljine koja nas dijeli
tek samo mašta prožeta žudnjom
al svlačim ti haljinu bez obzira na sve to
što obećanja su sakrivena iza tmine
možda jednom i do tvog blaga skliznem...

- 10:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme