Image and video hosting by TinyPic
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve i svašta vezano za ništa....





VRIJEME JE NOVAC



KOLIKO DO 1. MAJA



ANKETA








Gdje najcesce izlazite?
Current results


GALERIJA

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ja...


Image and video hosting by TinyPic
Ja macho...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nas dvoje...

Image and video hosting by TinyPic
Moja djevojka...


Image and video hosting by TinyPic
I opet ona...


Image and video hosting by TinyPic
Mi...


Image and video hosting by TinyPic
In love...


Image and video hosting by TinyPic
My love and me...


Image and video hosting by TinyPic
Čička


Image and video hosting by TinyPic
Zanimljivo...


Image and video hosting by TinyPic
Ljiljić


Image and video hosting by TinyPic
Ivonica


Image and video hosting by TinyPic
Ivana i ja...


Image and video hosting by TinyPic
Ekipica...

Image and video hosting by TinyPic
Ljiljić i ja in Vanilla club...


Image and video hosting by TinyPic
Explorer Team...


Image and video hosting by TinyPic
Ivona i lavić...


Image and video hosting by TinyPic
Bajkeri...


Image and video hosting by TinyPic
Bas su cool...


Image and video hosting by TinyPic
U skoli dosada...


Image and video hosting by TinyPic
Maca...


Image and video hosting by TinyPic
Vigor in da club...


Image and video hosting by TinyPic
Čička i ja dok sam imao dugu kosu...

ŠTO SE NAJVIŠE SLUŠA


Linkin Park What I've Done


Linkin Park Lyrics



What I've Done Lyrics




Justin Timberlake -What Goes Around...Comes Around




Lyrics What Goes Around Comes Around Lyrics




Nickelback - This Is How You Remind Me




This Is How You Remind Me Lyrics




A-HA Summer Moved On




Summer Moved On Lyrics




Nickelback - Savin' Me




Savin' Me Lyrics




Image and video hosting by TinyPic
NA ŠTA SE BACAJU DANAS PARE

1. Huelva-Real Madrid
tip 02 1,70

2. FC Porto-Aves
tip 01 1,15

3. Benfica-Acad. Coimbra
tip 01 1,15

4. Sport. Lisabon-Belenenses
tip 01 1,25

5. Messina-Fiorentina
tip 02 1,40

6. Freiburg-Koblenz
tip 01 1,25

7. Atl. Madrid-FC Barcelona
tip 02 2,25

8. Chievo-Ascoli
tip 01 1,15

9. Offenbach-Braunschweig
tip 01 1,25

10. Duisburg-Essen
tip 01 1,50



Šta ima na telki



NAHRANI BEŠTIJU





adopt your own virtual pet!



ZAIGRAJ NAJBOLJU IGRU SVIH VREMENA "TETRIS"







četvrtak, 19.07.2007.

...ljeto i aktivnosti...

Eto ljudi napokon novi post...vruce je...dosadno je...vruce je...dosadno je...i vruce je...e da i dosadno je...i tako..uglavnom...skuzili ste sta hocu rec...VRUCE JE I DOSADNO JE...ljeto koje sam toliko cekao prolazi i tako a meni je i dalje vruce i dosadno...Nisam se dugo javljao ali to je zato sto sam radio i tako a ne zato sto sam se zabavljao ili tako nesto...dakle radio sam u metlicama i zaradio neku bjedu od para al eto i to je dovljno za kruh...

Image and video hosting by TinyPic

vidite ovo sam ja a ovo je moj smrtni neprijatelj metlica...ma divno...moram priznati da je dobar osjecaj kad ubijes kurvu a jos pogotovo kada znas da je to spolni organ hahaha...crkni droljo...die bitch!!!

Image and video hosting by TinyPic

ovdje mozete vidjeti ostale ljude/robove koji su također dosli zaraditi krvavo za kruh...kao sto mozete vidjeti svima ali bas svima je bolje kada se nalazite na +40 na suncu...ma divno za popizdit...

Image and video hosting by TinyPic

neki jednostavno polude i pocnu se skidati i plesati zamišljajuci da su u vanilli...nije on kriv...samo mu se mozak pretvorio u čvarak od sunca...njemu je vec sad bolje jer je ubrzo nakon ovoga hospitaliziran...

Image and video hosting by TinyPic

naravno nicega ovoga nebi bilo da nema ovog čovjeka iliti TURKIJA...nas šef...stari gad...onako kad ti pocne srat nesto i jos kad te potera u nove redove u 1 sat svi mu psuju boga isusa majku na krizu i tako dalje...ali mi ga volimo...hi iz da man!!!

ali naravno nije se samo radilo...i uzivalo se...jedan dan zbog velike kolicine dosade ja i moja ljubav smo odlucili napraviti kiflice...moje iskustvo u kuhinji 0,00% no ipak sam uspio napraviti ukusne kiflice a sad kako su izgledale nije bitno...ja sam mjesio tjesto rezao sir i salamu i napravio par kiflica...evo slika...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ove zaokružene su one koje sam ja napravio i sad nek neko kaze da nisu SUPER...

Image and video hosting by TinyPic

i sve to valja zasladiti jednom finom hladnom vocnom salatom...

Naravno nisam samo ždero...išlo se i na događanja u metropoli iliti na koncerte petkom...ma to je nešto...za popizdit...u gradu je dosada neviđena...a konceti su jadni da jadniji nemogu biti...i sto je najgore vec se dugo nisam napio...al bit ce i toga valjda...jedina zabavna stvar je bila da tuča u franci...evo par slika iz grada prije grada u gradu i tako to...

Image and video hosting by TinyPic

malo zajebancije prije grada...

Image and video hosting by TinyPic

kao glavni smo...ali samo kao

Image and video hosting by TinyPic

ja na stroju...eee da mi je jedan takav

Image and video hosting by TinyPic

maca na pili...

Image and video hosting by TinyPic

i opet mi glavni kao...

i po prvi put na ovog blogu moja sestricna martina i nikolina sestra od tihane...uglavnom to su sve teski alkoholicari pa su tako i ovaj put uslikani u alkoholiziranom stanju...

Image and video hosting by TinyPic

Eto to bi bilo ukratko sve sta se meni događalo od zadnjeg posta...moji se polako spremaju za maturalac a ja neidem i tako...sad cekam 15. 08. da moja mala prestane raditi u prokletom vinkopromu da imam koga dosađivat jer mi je dosadno a i naravno da joj ukradem para jer ce zaraditi dosta tamo...a pare mi trebaju jer su poceli radovi na mojoj pili...planira se jos vece nabrijavanje i farbanje a to sve naravno treba platiti...radovi su vec poceli...

Image and video hosting by TinyPic

u jednom od sljedecih postova detaljnije o mojoj drugoj ljubavi YAMAHI...eto ljudi uzivajte i budite pozdravljeni svi (pogotovo Sanja Ivana Žaca i ostala ekipa koju nisam duuugo vidio)...POZZZ!!!



| komentari (62) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.