BULLET FOR MY VALENTINE
...Forever and always...

That time is here again
Prepare to be apart
And it drives you crazy

Each time i go away
The distance gets longer
But it makes us stronger

Should it all come crashing down around me
Would you be there should I stumble or fall?
To pick up the pieces...

Woooo ohhh ohhhh
Forget about the shit that we've been through
I wanna stay here forever and always

Woooo ohhh ohhhh
Standing here in front of all of you
I wanna stay here forever and always

These days are dead again
It's empty from the start
And it drives me crazy

The hour drifts away
It hurts to remember
This will soon be over

Should it all come crashing down around me
Would you be there should I stumble or fall?
To pick up the pieces...

Woooo ohhh ohhhh
Forget about the shit that we've been through
I wanna stay here forever and always

Woooo ohhh ohhhh
standing here in front of all of you
I wanna stay here forever and always

Forever and always...

Forever and always...
Woooo ohhh ohhhh


Image and video hosting by TinyPic



...+...+...+...+...+...


ŽELJKA

-god: 16 godina
-škola: fizioterapeut
-živi u Metkoviću
-voli:njega,glazbu, crninu,goth stvari,noć.itd
-mrzi:zatvorene prostore, modu, šminkere itd
-sluša:metal (naj:::Gothic Death Metal)

Image and video hosting by TinyPic


BRUNO

-god:16 ipo godina...
-škola:HTT
-živi u Pločama
-voli: mene, svoju muziku i crninu.itd
-mrzi:školu,Ploče, emače.itd
-sluša: metal (naj:::Melodic Death Metal)

Image and video hosting by TinyPic




.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you .....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ...Vidiš/Nevidiš

Opis bloga

...samo za moju ljubav...jedinu i vječnu...

...+...+...+...

...Trivium...
-This world can't tear us apart-

I was so empty, self-loathing
Before you woke me
Lived in transgretion, feasted sin
Destroying all I stood for

A world of spreading disease
Legs up for infidelity
They forcefeed of their stiffened sickness
The promised hiding their ring
To suck down some of the things
That cheat this world into lovelesness

All the pain in this world won't stop us now
For we have each other
All the hate in this world can't tear us apart
This love is forever

In arms we'll turn away from their ways
We'll live like no other
Together we're hope, absolute
The only thing that matters

A world of spreading disease
Legs up for infidelity
They forcefeed of their stiffened sickness
The promised hiding their ring
To suck down some of the things
That cheat this world into lovelesness

All the pain in this world won't stop us now
For we have each other
All the hate in this world can't tear us apart
This love is forever

All the pain in this world won't stop us now
All the hate in this world can't tear us apart

All the pain in this world won't stop us now
For we have each other
All the hate in this world can't tear us apart
This love is forever

P.S. ovo je naša pisma...hehe




*upoznali smo se na chatu
*normalno počeli pričat 3.1
*prohodali 2 tjedna nakon:19.1
*zaručili se već
*naj izreka: FOREVER & ALWAYS... =)
*dokaz smo da veza na daljinu uspijeva ako se potrudite...

Image and video hosting by TinyPic

*slikano 3.5.'08.g.




.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you .....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.
.I love you.......
..I love you......
...I love you.....
....I love you....
.....I love you...
......I love you..
.......I love you.

petak, 05.09.2008.

...more than love...


a prvo da kažem da je bilo svađa i svega..u potpunosti prihvaćam činjenicu da sam ja kriv jer i jesam...totalno sam sjeba stvar i ovia 2 dana željki napravio toliko sranja da je sigurno mislila da je u paklu...užasno mi je žao ljubavi...potrudit ću se da takvih sličnih više nebude...koliko god mogu...jer te volim ljubavi...više nego što itko može zamislit...

sad dolazimo do same jezgre ovog posta...tema se krije u naslovu...
ovo nije samo beskrajna ljubav...premda to nije "samo" to je nešto neopisivo jako i vrijedno...to je i predobro prijateljstvo...bar koliko ja to vidim...mogu njoj reć i neke prijateljske riječi i pitanja...pitam ju neke savjete vezane za curu i rado mi pomaže i znam da će mi uvijek odgovorit na najbolji način jer zna šta mojoj curi paše heh...sad sljedi malo ponavljanja...zapamtite...ovo ništa nije koppirano i zaljepljeno i pazim na svaku grešku...heh..here it goes:

ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu
ja,bruno, volim svoju curu,željkicu, najviše na svijetu

...stvarno ju volim i to javno priznajem...ove riječi ne ističu ni najmanju jačinu moje ljubavi...nemože se samo riječima,,nema tih riječi
PUSETINA LJUBAVI!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| Komentiraj našu ljubav (3) | Kiss the paper | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.