BRUNHILDIN FOTIĆ PLAVI ŠETNJA SPLITOM - brunhildin fotić plavi - Blog.hr

četvrtak, 10.07.2008.

ŠETNJA SPLITOM

Iako ne ljetujem u samom Splitu, već malo dalje - u Omišu, obavezno svake godine svratim do tog grada. Osim što uvijek trebam nekoga posjetiti ili se naći s nekim na kavi (ovoga puta to je bila ugodna kava s Piskaralom Tixi), jako volim prošetati uličicama Dioklecijanove palače.










Svaki put otkrijem neko drugo zanimljivo mjesto, neki drugi prolaz i gotovo redovito u idućem dolasku ne znam gdje sam to pronašla, pa lutam uličicama u nadi da će negdje osvanuti ta ulica, ali samo se vrtim u krug.










Tako sam ovaj put tražila ulićicu zvanu "Pusti me proć" koju mi je pokazao bratić, ali nisam ju našla!










Ili jedan zanimljivo uređen kafić, kako bih tamo odvela svoje društvance, ali niti njega nisam pronašla.









Onda sam samo nastavila lunjati, gledati i jednostavno uživati, s neizostavnim fotićem plavim u ruci!



























- 00:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0


design byRuby Nelle