srijeda, 01.11.2006.

Hrvatske Željeznice putuju kroz vrijeme

Zbog pomicanja vremena vlak stajao sat vremena!

Nakon potrošenih nekoliko milijuna kuna i pompozno najavljivane informatizacije sustava Hrvatske Željeznice, birokracija koja rukovodi HŽ-om je iznjedrila najnoviju senzaciju.


Situaciju vraćanja sata unatrag, u skladu sa zimskim računanjem vremena, rukovodtsvo HŽ-a je riješilo na način da su ga ignorirali, kako ne bi morali mijenjati svoje vozne redove. Putnici koji su imali sreću zadesiti se u vlakovima u noći sa subote na nedjelju su bili prisiljeni provesti sat vremena u limbu, u vlaku koji je stajao na postaji, kako bi se vrijeme uskladilo sa željezničarima!


Logika ovog birokratskog ovladavanja putovanjem kroz vrijeme pokazuje kako su im putnici samo smetnja a općeprihvaćena pravila se mogu frigati. Zapravo mi nije jasno, kada već ovako rješavaju problem vraćanja sata unatrag, kojom ingenioznošću pristupaju problemu pomjeranju sata unaprijed?


Javno poduzeće koje samo u marketingu, pored Direktora korporativnog marketinga, u svom sastavu ima voditeljicu Grupe za vizualne i funkcionalne prostorne standarde te šeficu Službe za promociju te voditeljicu Grupe za istraživanje i razvoj te voditeljicu Grupe za ekonomsku propagandu te voditeljicu Grupe za unaprjeđivanje prodaje, sigurno mora imati i Grupu za prostorno vremenske diskontinuume čija otkrića drže u strogoj tajnosti jer onda ne bi mogli plandovati i vući nas sve za nos, na način na koji to sada rade, plasirajući nam holografske projekcije samih sebe, stvarajući dojam kako su na poslu gdje marljivo vode brigu o nama, svojim putnicima i svojim poreznim donatorima.


Grupa za organizaciju i nadzor prodaje magle

Copy/paste sa službene stranice HaHaHaŽe-a otkriva svu umješnost kojom nam ovi sivi ljudi mažu oči, u kojoj jedino zadnja kategorija nešto radi (njih trojica) i gdje, naravno imaju ograničenja u kardovskoj i tehničkoj osposobljenosti. Svi ostali nešto planiraju i usklađuju. Slijedi c/p tekst:


U sastavu poslovnoga područja Infrastruktura nalaze se organizacijske cjeline Razvoj i investicije, Prometni poslovi, Građevinski poslovi, Elektrotehnički poslovi i Poslovi mehanizacije, u kojima se obavljaju slijedeći poslovi:


  1. razvojna politika HŽ-a u području stabilnih postrojenja, prijevoznih sredstava, usluga i njihovo međusobno usklađivanje

  2. izradba investicijskih planova, priprema, planiranje i izvedba investicija i modernizacija željezničkih stabilnih postrojenja te elektrotehničkih postrojenja i uređaja, kao i nadzor nad realizacijom investicija

  3. ustrojba i obavljanje poslova pregleda projekata

  4. priprema i izradba voznoga reda

  5. prijevozna tehnologija i optimiranje tehnološkoga procesa

  6. operativno planiranje i obavljanje prijevoza

  7. primjena EU-ovih smjernica i uvođenje usluga u skladu s europskim normama

  8. priprema tehničke dokumentacije, priprema i izvedba investicijskih radova te nadzor nad njima

  9. tekuće i investicijsko održavanje pruga te elektrotehničkih postrojenja i uređaja

  10. planiranje održavanja, određivanje norma i postupaka za održavanje željezničkih stabilnih postrojenja te elektrotehničkih postrojenja i uređaja, kao i nadzor nad radovima i priprema nabave

  11. redovito održavanje pružne mehanizacije, cestovne i prekrcajne mehanizacije te izvanredni popravci mehanizacije kojom se služi Infrastruktura u mjeri u kojoj to dopušta kadrovska i tehnička osposobljenost


Ovi zadnji su ona tri jadnika koji zapravo cijeli sustav drže na okupu. Četvrti je unaprijeđen u skretničara, nakon što mu je sin oženio kćerku šefice Grupe za praćenje rada vagona po RIC-u.


Sasvim je normalno da ovako ustrojena tvrtka mora imati mogućnost ovladavanja vremenom. U isto ćemo se uvjeriti na proljeće.

- 21:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.