...FRENDOVI...
...svi...



...pepinjo...party


...ja, ja i larisa...(antonia, rea i larisa)...


...erna...deaddead


...zeki...smijeh


...nina i antonia...bang


...nina...ludlud


...ema...wink


...linda...belj


...štefović i bobo...wave


...elisa i dado...rolleyes


...2007. na rođendanu...thumbupthumbup


...larisa...s 8 godina...zujozujo (sorry)


...antonia i frendice na kampiranju u tunarici...thumbup


...elena...cool


...rea i zaki...zubozubo


...nolan...smokin


...antonia, karla i tena...naughtynaughty


...antonio...(kogej)...iz profila...




...3 the best slike...







...evo još nekih zakon slika...









< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (11)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

Design by: N-dizajn

REA-rea951@hotmail.com

ANTONIA-antonia
5981@hotmail.com


ovo su naš msn-ovi i slike pa ako ga imate pustite ga u komovima

Mi smo dvije naj frendice koje pišu o svojim životima....
Zovemo se rea i antonia...idemo 7. razred.....imamo 13 godina.....
NAJ MUZIKA: RHCP, Guns n`roses, Nirvana......thumbupthumbup
NAJ FILM: Slagalica strave, Gospodar prstenova, Krug,......

NAJ HRANA: Škampinjaminjami
NAJ PIĆE: Red bullpartyparty

NAJ FRENDICE: nina, larisa, erna, karla, petra, ana, andrea, nina, erika, paola, matea, tea, elena, nina, elisa, .........the best!!!!thumbup pozz za svihmahmahmah
NAJ FRENDOVI: zaki, zeki, pepi, ado, dado, nolan, matteo, bajt, viktor, peruško, gočo, tino.....thumbupwavewave
VOLIMO: plesati
pjevati pjeva
baviti se sportom
žderati.....hahasretansretannjami
MSN!!! is the best....thumbupthumbup

NE VOLIMO: dvoličnost
lažlazelaze
umišljenost
tripice...ODURNO!!!!blablablablablabla

NADIMCI: buba, dodo, zbunjo, zbunjola....


LINKOVI
erika
moja mala svakodnevica
nina
ira
larissa
danijela
katarina

...a ovo je naša bubica Đuro...thumbupthumbupthumbup



MALO PJESMICA

...prijatelj je netko ko razumije tvoju slabost
vjeruje u tvoju prošlost
vjeruje u tvoju budučnost
i prihvača te danas onakav kakav jesi.....

...ako nekog nije u moguće u potpunosti imati.....
najbolje ga je izgubiti.......

...bolje da me mrze zbog onoga što jesam
nego da me vole zbog onoga što nisam.....

...kad imaš sve,
nevidiš ništa.
progledaš tek
kad nemaš ništa....


RAŠA JE KAO GREBEN...
UĐEŠ U NJU NEVIN,
A IZAĐEŠ JEBEN....


...živjeti među 1000 000 ljudi
a misliti samo na jednu osobu
znači voljeti...

...ja nisam sama,
ja imam druga....
što vjecno me prati
a zove se tuga...

...rekla sam slušaj, nisi slušao...
...rekla sam tu sam, nisi primjetio...
...rekla sam želim, nije bilo važno...
...rekla sam idem, nisi vjerovao...

...doči cu ti nočas u san...
na obraz ču ti staviti dlan...
nježno te milovati po licu...
neču pustiti suzu izdajicu...
poljubit te u snene oci...
i tiho nestati u noći...

...oči ti bijahu vlažne,
a ruka topla i vrela...
htjedoh ti reči -volim te-,
htjedoh, al nisam smijela...

...voli, jer samo hrabri vole,
a kukavice čekaju da budu voljene...

...u srce sam te zakljucala...
ključ sam izgubila,
nemogu ga naci...
ti ne možes izaci...

...gledam te- ti me ne vidis...
zovem te- ti me ne cujes...
tu si kraj mene- al me ne prepoznajes...


...evo malo slika grupa ili pjevaca kojih slušamo...


...guns and roses...







...red hot chili peppers...






...evo malo slika s rođendana...
thumbup thumbupthumbup


partypartyparty


njaminjaminjami


zijevzijevzijev


blablablablablabla


nutnutnut


smokinsmokinsmokin





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


utorak, 31.03.2009.

...neznam šta bi za naslov stavila...

...bok ljudovci...wave...pa...kako ste mi...prvo tnx na svim kommovima...yesyes...i šta kod vas novo...???...kod nas puno toga...
ŠKOLA......pa...ne ide bas najbolje...crycry...dobile smo full puno loših ocjena...pa ne možemo na kampetu...crycryno...ali nije bitno...reu će stara 100% pustit ovaj vikend van a i drugi...a mene.....hmm....možda drugi vikend hoče...ali ovaj vikend me svejedno nema doma.....IDEM U SRBIJU........wee....na europsko prvenstvo u plesu.....jedva čekam!!!!thumbupthumbup...krečemo u petak pa me nema niti u školi a vračamo se u nedjelju.....usput....pozzam sve cure s plesne....mahmahmah...malo sam skrenula s teme.....ali to bi bilo sve što si tiče skole....
LJUBAV......nemam kommentara...crycrycry.....tuga i žalost....moram zaboravit...crycrycrytuzantuzanno....rei sve super......
FRENDOVI.....a uvijek isto...iste face....iste budale....madheadbangblablapuknucu.....ali ne shvačam neke ljude.....

...iii...to bi bilo sve od nas za vas......pozzzzcerekcerekcerekmahwave..cerek
by...antonia.......



| Komentiraj (51) | Printaj | Link |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.