.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


chains/sea

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Ljudi koji su sigurno zaslužili ovaj kutak..... :)

ŽANA

SANJA_45

Magična noć

Tigrić

Moji snovi-OSTAVILA PRVI KOMENTAR
NA MOM NOVOM BLOGU


zavedi me osmjehom

diogenin kinički život

Njofrek

Samo reci istinu

Sewen

Prorok!

Sudbino nepoznata

sve će jednom imati smisla...nadam se

Clear Flame

m@l@ utjeha

:)-HVALA NA VRAĆANJU NADIMKA!!! :)

zvuk

malijanica

ruski galeb

@n@liz@ ili ti ga PLAYLIFE

nihonkichigai

Najljepši dan? DANAS
Najlakša stvar? POGRIJEŠITI
Najveća prepreka? STRAH
Najbolji učitelji? DJECA
Najveća misterija? SMRT
Najopasnija osoba? LAŽLJIVAC
Najgori osjećaj? OGORČENJE
Najljepši poklon? OPROST
Najugodniji osjećaj? UNUTARNJI MIR
Najjača sila na svijetu? VJERA
Najpotrebnije osobe na svijetu? RODITELJI
Najljepša od svih stvari na svijetu? LJUBAV


srijeda, 31.10.2007.

Znala sam da ćeš me potražiti preksinoć.....
I što je još bitnije, znala sam da ćeš me među svima pronaći.....
Ali svejedno sam se iznenadila.....
Možda zato što si došao s njom.....
I samo mi se smješkao.....
Ali to mi je bilo dovoljno.....
Samo da smo blizu.....
I da me gledaš....I da te gledam....
I da se smijemo jedno drugome.....
Otišao si s njom, znam, pričala je kasnije da si bio umoran
i da si ju samo odveo doma i otišao spavati svojoj kući.....
Nisi, vratio si se meni.....
Ja znam, ti znaš..... ONI ne znaju......
Sve znamo i sve nam je jasno.....
Čak znam i kako će sve završiti.....
..................................................................
I znala sam da ćeš mi sinoć opet doći......
Ne možeš više bez mene, jel da?
Ni ja bez tebe.....
Baš zato, zato te želim još više!
Jer sadašnjost ne možeš graditi bez budućnosti, a budućnost bez prošlosti....



| - 01:02 - Just say something nice... (11) | and sea | LOst myself in fears |

Hmm.... A nije bilo loše.....

Neka sam naivna!
I neka ti vjerujem!
I neka me gledaš poskrivečki pred njom!
Nije mi važno.....
I neka te ponekad poželim onako.....
Kako sam te željela onda....
I neka misle što žele, ne zanima me....
Neću se boriti za tebe, nisi toga vrijedan.....
Uzet ću te, ponekad.....
Samo zato jer cijeniš ono što neki nisu znali.....
I ispunit ću i tvoje i svoje želje.....
A onda ću otići.........
Kao što uvijek odem......
I pustiti te da budeš s njom.....
Nesretan.....

Mrziti sve ruže jer si se ogrebao na jedan trn...
Odustati od svojih snova jer se jedan nije ostvario...
Izgubiti nadu u molitve jer jedna nije uslišana...
Odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan...
Okriviti sve prijatelje jer te jedan iznevjerio...
Ne vjerovati u ljubav jer ti je netko bio nevjeran ili ti nije uzvratio ljubav...
Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan jer nisi uspio u prvom pokušaju...
Nema smisla......



| - 00:25 - Just say something nice... (18) | and sea | LOst myself in fears |

ponedjeljak, 29.10.2007.

Ili sam i dalje ona stara JA.....

Bojim se.....
Jako se bojim!
Bojim se onih koji se sami sebe boje.....
Koji ne znaju granicu......
Granicu kada prestati.....
Ne slušam više srce, zbog Njega.....
I neću se zaljubiti u tebe, drugoga.....
Ali ne znam kada prestati.....
Sa svim što si mi dao i onim što sam ja dala tebi......
Jer ti ne znaš čuvati tajne.....
Kao da ti je postalo svejedno hoće li ona saznati......
Isto ono što me tebi privuklo, sada me od tebe tjera......
Bojim se.....
Jako se bojim.....



| - 02:25 - Just say something nice... (16) | and sea | LOst myself in fears |

subota, 27.10.2007.

Alen & Neka nova JA

Uvijek sam mislila da mogu dobiti sve što poželim.....
Ali sam isto tako mislila da se moram potruditi....
Tebe sam željela potajno mjesecima.....
I nikome se nisam usudila priznati.....
A dobila sam te u jednom danu, jednoj večeri.....
Koja je cijena tebe?
Koja je cijena svega onoga što se može dogoditi kasnije?
Postoji još samo nekoliko sati do naše odluke.....
Još sve možemo povući, još ništa nije gotovo....
A ti....
Ponekad pomislim da si lud.....
I nije mi jasno kako možeš sve to riskirati.....
Zbog mene.....
Ja ništa ne gubim, nemam što izgubiti......
Odlučila sam da neko vrijeme i neću uzimati ono što neću znati čuvati.....
Ali ti imaš nju......
A želiš i mene......
Recite mi-
Je li u redu da se borim za sebe bez obzira na druge?
Je li istina da je u ratu i ljubavi sve dozvoljeno?

Alene, jesi li spreman toliko riskirati?
Zbog mene?
A rekla sam ti da me nećeš moći zadržati......
Kraj sebe, ni za sebe......


P.S.Svi komentari su dobrodošli, čak i oni negativni, ali molim Vas, kada imate nešto za reći da imate i hrabrosti potpisati svoji izjavu......



| - 16:40 - Just say something nice... (11) | and sea | LOst myself in fears |

utorak, 23.10.2007.

Neka bude jedna od zadnjih pjesama za tebe, dragi......

Hodam ulicom....
Vraćam se od tebe.....
Sada jednom zauvijek......
I neke kapljice na mom licu.....
Suze?
Ne, dragi, samo kiša.....
I trenutak u kojem sam shvatila da je to SAMO kiša.....
Nije više bio samo običan trenutak.....
Osmjeh je došao na moje lice, i nije se maknuo.....
Dugo, dugo.....
Isto onoliko dugo, koliko ga već nije bilo na mom licu.....
I znam da ti više nije stalo, možda ni meni nije.....
Ma nije nam oboma stalo..... Samo je to teško priznati.....
Ali obećao si mi!
Obećao da ćeš sljedeći put, kada se vidimo, iskreno razgovarati samnom.....
I da ćeš mi reći istinu!
I da se nećemo ljutiti....
Da, dragi, samo kiša.....
Nisam osjetila ništa više od prijateljstva kada sam te danas dodirnula....
Nije mi srce počelo kucati, kao nekada......
Ali znaj, imat ćeš uvijek posebno mjesto u mom srcu....
Ali u onom dijelu gdje čuvam prijatelje......



| - 16:56 - Just say something nice... (21) | and sea | LOst myself in fears |

ponedjeljak, 22.10.2007.

Oprosti.... Ne čitaj!

Mrak....
Samo mjesečina obasjava prozor....
I krevet.....
I tiha glazba.....
U pozadini.....

Toliko tiha da zvuci meni poznate melodije jedva dopiru do mene.....
Pjevušim.... ali u sebi, da on ne čuje.....
I on pjeva, u sebi, vidim mu po izrazu lica....
I smiješi se.....
Puno je prošlo od kada mi se zadnji put netko smiješio.....
Smiješio na ovakav način......
Smiješio s istom mišlju koju sam ja tada nosila u sebi.....
Nije važno što se tu noć dogodi, važno je da smo zajedno.....
Da smo blizu......
I misli usmjerene samo prema njemu.....
I prema meni......
Toliko čvrsto usmjerene da ne vidim prolaznost vremena oko sebe.....
Kažu da sati sporo prolaze, ali godine lete.....
Ponekad i sati dobiju krila......

Ni jedna riječ, samo tišina.....
Tišina kojom me doziva.....
I tiha glazba....
U pozadini......



| - 12:00 - Just say something nice... (10) | and sea | LOst myself in fears |

petak, 19.10.2007.

Neka bude jedna od zadnjih.....

Ne smijem više pisati o slabostima, a nemam više vremena da oduzimam tvoje.
Neke su stvari zabranjene, kao meni da te volim.
Vratila sam lik sunca, mjeseca i zvijezda, jer to nisi ti.
Olakšao mi se uzdah na grudima, jer dosta je bilo preziranja, dosta je bilo suza pred zoru.
Ne želim više da me gledaju kao pticu u kavezu koja tužno pjeva, koja nema slobodu, koja vječno širi krila i ljepotu, a nikako da se izvuče iz nestvarnog svijeta.
Iluzija je previše za moju lijepu dušu, za moje ogromno srce, ja mogu puno toga pružiti.
Za stare dane, za nas, našu sreću, čuvat ćemo uspomene.
Kad godine prođu, kada budeš sretan sa životom, sjeti se nekoga koga si poznavao nekada.
Sjeti se lica anđela, sjeti se kako sam bila vragolasta, kako sam pokušavala koliko sam mogla.
Sjeti se nekih stvari koje su ti složile osmjeh na licu, pročitaj koju staru pjesmu, pokušaj naći neku veseliju.
Bar sam poneku veselu napisala.
I kada završiš te trenutke sjećanja opet nestani, opet zaboravi i čuvaj osmjeh, jer nekome ćeš ga možda jednom opet pokloniti......



| - 12:06 - Just say something nice... (25) | and sea | LOst myself in fears |

srijeda, 17.10.2007.

1 Želja..........

Vrijeme...
I da mogu, ne želim vratiti.
Ni ispraviti ništa.....
Sve što se dogodilo prije točno mjesec dana imalo je svoj razlog....
I sve što se događa sada ima svoj razlog.....
I sve što će nam se jednom dogoditi imat će svoj razlog....
Možda se jednom sretnemo.....
Možda jednom nastavimo dalje.....
I ako se to dogodi želim da nastavimo
tamo kada nam je bilo najljepše.....

I želim da se smijemo.....
Oboje! Sada! Ne kasnije.....

Oprostila sam sebi, i tebi.....
I mislim da sada mogu dalje.....


I želim trenutak u kojem ću shvatiti da je ono što imam i više nego dovoljno za pobjedu nad onim što sam izgubila...



| - 00:01 - Just say something nice... (12) | and sea | LOst myself in fears |

ponedjeljak, 15.10.2007.

Ljubav je kao brana: ako nastane pukotina
ne deblja od najtanjeg mlaza vode, to će biti dovoljno da,
za nevjerojatno kratko vrijeme, provali zidove. I od tog trenutka nitko
ne može obuzdati snagu bujice. Ako se zidovi uruše, ljubav će
zavladati nad svim i tada nije više bitno što je moguće ili nemoguće,
nije važno možemo li ili ne zadržati voljenu osobu uza se-
voljeti znači izgubiti kontrolu.


Je li ovo istina......
T....?



| - 12:48 - Just say something nice... (15) | and sea | LOst myself in fears |

subota, 13.10.2007.

A zamislim nekad drugačiji svijet.....



Čudno..... rolleyes




Ma mora postojati još nešto, ne možeš biti savršenstvo.....
Hoćeš li mi ikada pokazati da sam u pravu?
Da nisi savršen?
Nemoj, molim te, pusti da živim u ovoj zabludi.....
Pusti da mislim da si takav.....

Ne, ti zaista jesi takav....... sretan



| - 00:48 - Just say something nice... (16) | and sea | LOst myself in fears |

četvrtak, 11.10.2007.

Mi smo se sreli na zvijezdi....

Tvoje riječi mi odzvanjaju u glavi.
I one najružnije, i one najljepše, i one najbolnije, i one najslađe.
A ne želim misliti o tebi.
Obuzme me osjećaj radosti i tuge, spokoja i nemira, sigurnosti i sumnje.
Na trenutak. Sve odjednom.
A ne želim to.
Sreća pa su to samo trenutci. Trenutci kada dopustim sebi misliti o tebi.
Ali znam da zaista, ali zaista, ne vrijedi.
Ti nikada nisi bio vrijedan mene, a ni ja tebe.
Možda nekad, u nekom drugom životu, budemo mogli shvatiti jedno drugo.
A u ovom životu nije ništa planirano za nas....
I daleko si od zaborava.
Ali nema te više u srcu.
Skriven si u malom dijeliću ove duše, negdje tamo.....
I uhvatim sebe, samo ponekad, kako ti se nadam.
A znam da nemam prava.
A i ne želim te.
Ostat će samo neke stvari, zauvijek, u mislima i u srcu....
A ja ću osjećati, drhtati, željeti... Voljet ću....
Opet nekad... Nekog....
Kad vratim vjeru u ljude........
Taj netko će mi biti sve.....
Taj netko....
Čije 'Volim te' neće toliko boljeti.....
Kao tvoje.....



| - 14:14 - Just say something nice... (12) | and sea | LOst myself in fears |

ponedjeljak, 08.10.2007.

yesyesyesyesyesyesyesyesyes




Ne, nisam napravila ono o čemu si mi pričao....
Napravila sam ono o čemu sam ja pričala tebi......



Kasno je.... I spava mi se već..........
Oči su mi umorne, a bole me, kada ih zatvorim.....
Sjedim na krevetu i gledam kroz prozor.....
Mjesečina je obasjala svaki kutak vani....
Čini mi se kao da sve sjaji....
Nebo vedro, puno zvijezda.....
Mjesec tako čist.....
Sjedim na krevetu, čekam i šutim.....
Ne usudim se reći, čak ni izrazom lica pokazati kako se osjećam.....
Priznajem, kukavica sam, bojim se novog.....
Ili se samo previše vežem za staro.....
Ali sretna sam!
Nemaš pojma koliko je teško reći da sam sretna....
Sada, kada TI nisi uz mene....
Sada.......


Bojim li se tebe ili sebe?
Samo mi reci da me ne želiš više nikada kraj sebe i nikada ti neću doći.....
Reci da me ne voliš više i više ti se nikada neću javiti....
Reci da me ne želiš vidjeti i nikada neću zalutati prema tebi.....


Reci mi samo da si i ti sretan, i obećajem da ti tu sreću nikada neću pokvariti.....



| - 23:43 - Just say something nice... (21) | and sea | LOst myself in fears |

nedjelja, 07.10.2007.

Neke se stvari dogode onda kada mislimo da se nikada neće dogoditi..... (koji glupi naslov.... nema veze, sretna sam!!!)

sretan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sretan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wink !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yes

!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! cerek !!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijeh

!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! ! ! !
!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cerek !!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smijeh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thumbup

UPRAVO OVAKO SE JA DANAS OSJEĆAM!


Je li vam poznat onaj osjećaj, kada vam onako, sve lađe potonu............
I onda..... Onda dođe sve novo.... Ono što ste zapravo prije željeli, a niste imali? A bilo je dovoljno učiniti jednu sitnicu.... Onu koju sam TEBE molila godinu dana da mi učiniš, a nikada nisi.... Isto ime, ista želja, isto mjesto.... samo druga osoba..... A kasnije..... Shit, a mislila sam da nisam romantična! cerek


Uh..................



| - 16:13 - Just say something nice... (15) | and sea | LOst myself in fears |

petak, 05.10.2007.

...........Anđelu bez krila.........

Moj pogled upućen je tebi!
Tebi, koji si mi sve što ja tebi nikada nisam bila!
Koji si kao anđeo, ali bez krila.
Koji govoriš, a ne čuješ.
Koji osjećaš, a kriješ.
Tebi, koji svima vjeruješ, samo meni ne.
+
U mojim očima si samo ti.
Ti koji si me volio, a nisi.
Ti koji si obećavao, a svako obećanje gazio.
Ti, koji si sve ono što me boli.
Ti, koji u srcu srcu stojiš, ne blijediš.
Ti, koji si tu, samo da me boliš.
+
Vjetar mi te nekad donese.
Tebe, koji si mi suza u sjaju očiju.
Nesreća u sreći.
Stvarnost u snu.
Mrak u svjetlu.
Tuga u radosti.

P.S.DRAGI MOJI MORAM SE ODMORITI....
NEĆE ME BITI SUTRA NI PREKOSUTRA.... IDEM NA VIKEND.... NEGDJE.... NE ŽELIM REĆI GDJE, JER NIJE VAŽNO.... SAMO MI POŽELITE DA SE DOBRO ZABAVIM...



| - 00:03 - Just say something nice... (21) | and sea | LOst myself in fears |

srijeda, 03.10.2007.

Ti si samo tužna pjesma.... Koja uvijek zaboli....

Gledaš u pod, a smiješ se....
Ni otkucaj srca ne čujem, samo pusta tišina....
I kao da me nema, prolaziš.....
Smiješ se....
I ne govoriš mi više svoje tajne.....
Skrivaš oči da ih ne vidim....
Izgužvan si papir na kojem su ispisani redovi moje sudbine....
Tvoje riječi, a moji snovi....
A često smo sanjali....
Ogledalo si polomljeno, mijenjaš se, poput vremena....
Truneš iznutra, veneš izvana
A smiješ se....

Vrijeme je da znaš.
I priznajem i tebi i sebi.
Moja si nada izgibljena.
Moja bol i moja tuga.
Moj si izgubljeni svijet, moje maštanje i moj san.
Moja si tamna noć, još tamniji dan.



| - 23:16 - Just say something nice... (17) | and sea | LOst myself in fears |

utorak, 02.10.2007.

Sve je sada iza nas....

Tomislave.... sve je sada iza nas....
Imali smo svoje tajne, svoje nade i živjeli smo za njih....
Sjećaš li se kako smo poslije škole žurili do naše klupice?
Željeli smo što duže biti zajedno....
Bio si moja prva ljubav....
Volio si me i ja sam ti vjerovala....
Da, dragi Tomislave, sve je sada iza nas....
Moj i tvoj rođendan....
Srušili smo svoje nade, svoja maštanja....
I sada se pitam sjetiš li se ponekad?
Poželiš li da sam kraj tebe?
A ostale su samo riječi, kao vječita nada, jer...


Ljubav se zove tvojim imenom....



| - 23:45 - Just say something nice... (18) | and sea | LOst myself in fears |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.