Na čistom zraku

28.05.2006., nedjelja

Dragulj prirode – Plitvice

Prošlo je već dva desetljeća od mog zadnjeg obilaska Plitvica tako da mi je jučerašnji izlet bilo pravo osvježenje na kristalno bistrom i čistom zraku (a bome i vodi).
Pošto je to bio obilazak u sklopu školskog izleta, cijeli dan je bio potpuno vremenski organiziran pa nisam imala dovoljno vremena da polako obilazim sve zanimljivosti i onako smireno guštam u svim tim prirodnim ljepotama. No sve u svemu, drago mi je da sam bar na trenutak mogla napajati oči, dušu i pluća prekrasnim Plitvičkim zelenilom.
Kažem zelenilom jer tamo stvarno prevladava zeleno kud god pogled seže. I šume i livade i jezera pa čak i ribe. Sve je u tom smirujućem i opuštenom zelenom tonu.
Kako je to bio planski organizirani izlet, svi su u koloni samo brzo prolazili po drvenim stazicama ne zaustavljajući se predugo na pojedinom mjestima što meni i mojim fotografskim potrebama baš i nije išlo u prilog. Ja sam naravno u tom trku, poput onih smiješnih Japanaca, s fotičem u ruci cijelo vrijeme škljocala pokušavajući si zeti djelić te divote i ponjeti je sa sobom u moje gradsko bunilo. Od silne brzine i pomanjkanja prave uživancije neke su fotke uspjele, a zbog nekih ću se morati, nadam se uskoro, opet vratiti u to carstvo kapljičastih zelenih dragulja. Ipak, u ovakvim se blagodatima treba natanane uživati.

Ovdje vam donosim nekoliko sličica tog predivnog zelenila...



- 23:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvarano ovoliko:

Korisni linkači:

Čituckam: