petak, 23.06.2006.

jedan post o svemu...skola...fejkeri...nogomet...idem u london!!

e ljudovi...samo da vam javim da sam ziva...da,da,jos uvijek...ne,nisam vas zanemarila i nisam prestala pisat,nego mi je komp jos uvijek u muskom spolnom organu...al sad sam sjela za frendicin komp i napisat cu jedan uzasno dugi post,jer se tolko toga izdogadalo...pa vas upozoravam na pocetku da ce post bit kilometarski i ludi ste ako procitate do kraja...aha

SKOLA

skola je gotova...napokon!! jos zapravo nisam ni svjesna toga...zavrsila sam svoje osmogodisnje skolovanje...to je tako cudno,mislim,odrastam...sad kad sam zavrsila osnovnu zapravo je zavrsio jedan period u mom zivotu i pocinje drugi...sad se sve mijenja...srednja...novi frendovi,novi nacin zivota,sve novo...morat cu se prilagodit totalno novoj cjelini,novim ljudima...bas me zanima...bas me zanima kako ce to na kraju ispast...zanima me dal cu uspijet nac frendove...zanima me ako cu nac drustvo koje mi odgovara...htjela bi nac drustvo slicno sebi,da dijelimo ukuse o muzici i to...al me strah da ne naidem na takve ljude...sta akop u razredu uopce ne bude metalki? sta ako naidem na sminkerice? e onda sam stvarno sjebana...ehh...a kakve sam ja srece pretpostavljam da cu jos i zalit za osnovnom...

zadnji dan skole stvarno nije bio vrijedan spomena...svi smo se razisli i na kraju nas je na okupu bilo manje od 10,bili smo na plazi u icicima i pili smo LEDENI CAJ...trebam li reci vise???????????

upisi su brzo...al ono da...bas...ako ja upadnem u ovu gimnaziju onda sam si osigurala propast...e da,moram vam se pohvalit da fiziku imam 5!!!! weeee... e stvarno mi neide u glavu kako sam to postigla,mislim na polugodistu sam imala 3...e da,ja necu bit tu kad su upisi,nego ce me stara morat upisat jer...jer...IDEM U LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ko,ja?? ma ne,nisam ja te srece...al ipak,istina je...idem u London...ipak ima pravde na ovom svijetu...ajde da se i ja jednom mrdnem iz ove opatije...ne mogu vjerovat da idem tamo...stvarno...hvala mojim dragim roditeljima na najljepsem rodendanskom poklonu!!! i jos sta je najbolje,najfrendica ide samnom... i bit cemo tamo vise od dva tjedna...to je ona razmjena ucenika,znate,mi cemo bit tamo u nekoj obitelji 2 tjedna...a na povratku idemo u Pariz i tamo cemo bit jedan dan! e sad zvuci kao da serem...al istina je... e to za pariz- jako su me razocarali jer neidemo na groblje...smrc...necu vidit grob od Morrisona...a to bi jako htjela...da mu mogu zapalit svijecu...jadno moje malo...al dobro ajde,drugi put...e da,to znaci,da dok budem u londonu nece bit novog posta,tako da vam se sljedeci put najvjerovatnije javljam tek 16.7...smrc...

FEJKERI

Zasto mene ti ljudi tako vole mucit?? Mislim sta sam ja jadna njima tolko skrivila?? Zasto moram rigat svaki put kad izadem iz kuce?? Zasto je rijeka prepuna tih praznoglavih sminkerica u starkama?? Zasto?? To me jako ljuti...al ono totalno(ovo sam pokupila iz one reklame za dorina cokoladu) a dobro ajde,kad starke prestanu bit modni trend bit ce ok...
Al sta mi najvise digne zivac,al ono najvise od svega su samoprozvani pankeri iz moje skole...ok,moje bivse skole... znate,to su vam oni tipovi koji si naprave pankersku frizuru i ubijeduju sve da su pankeri...drze se napuhano i ono ko fol,anarhija i te stvari... a sta slusaju? SLUSAJU BLINK 182 I GREEN DAY!!!!! I onaku su ful uvjereni da su to punk bendovi...a kupuju robu u quick silveru...kreteni glupi...obicni snobovski isprdci...blate ime punka...grr...mislim,ne slusam ja bas punk al bar znam da su ramonesi,pistolsi i clashovci punk bendovi,a ne ovaj iskomercijalizirani neopunk il sta je vec...bas sam ljuta sad...al zaboli me,ionaku ih vise nikad necu vidit jer je skola gotova...


NOGOMET


Hm...ja ne znam,al ja stvarno to ne mogu skuzit...zasto su svi tako ludi za tim nogometom?? Ovo svjetsko prvenstvo...to je tako dosadno...22 budale trce za loptom...uu kako zanimljivo...nemos nigdje otic a da nije u znaku nogometa...svaki kafic ima televiziju i sve je crveno bijelo...ide mi na zivce...grr...i bas smo si nasli za koga navijat...mislim kako ovi nasi igraju...aaa...a onaj moj ludi stari je iso gledat uzivo te utakmice...u njemacku...kako mu se da...da malo prokomentiram te utakmice:

Hrvatska-Brazil

Ma daj...to je ko da stavis igrat mene protiv nekog nogometasa...nemos to...Brazil i Hrvatska,ko se uopce sjetio to spojit? Al dobro ajde,nismo puno spusili...zapravo,od utakmice nisam bas puno vidila jer nisu pokazivali nikog osim Ronaldinha i njegovih zubiju...

Hrvatska-Japan

Nikad nisam gledala nesto dosadnije...

Hrvatska-Australija

A to sam prespavala...sta,bila sam umorna...2:2...nismo pobijedili...bas mi je drago...ne idemo dalje...hvala ti boze...vise nece bit onih glupih reklama i jos glupljih poklona u jutarnjem...

E da,malo su se promijenili moji ukusi u muzici...pocela sam bas slusat metal...a onaj Nightwish me totalno spopao...luda sam za njima...

Ajde idem ja...idem vas komentirat sve...i javim se poslije Londona...kissa

- 09:45 -

Komentari (66) - Isprintaj - #

utorak, 06.06.2006.

6.6.2006

Evo da vam se malo javim...sorryte sta nisam dugo pisala al mi je net opet u kurcu...mislim,ja sam kao ukleta s tim...svaka 2 mjeseca mi se pokvari komp...tako da se sad javljam iz skolske knjiznice,i nemam uopce inspiracije za post i zurim na sat tako da...

dakle,danas je 6.6.2006... znate one spike kao,sad ce doc sotona i bit ce smak svijeta...meni je to ful glupo...mislim,to 666,zasto bi to bio vrag? to su ljudi bezveze izmislili...i glupo mi je to 6.6.2006... pa mogli su tako rec i kad je bio 6.6.1956,ili 1976...ili bilo koje godine...

nego,da vam se ja pohvalim,3.6,to znaci u subotu sam napunila 14 godina!!! yeeey... ma ja sam cijeli zivot okruzena sa starijom okolinom jer sam isla ranije u skolu pa se osjecam ko da vec imam 14... za rodendan sam pozvala samo par njih pa smo isli malo do rijeke i zajebavali se i to... dobila sam majicu na morrisona...weee...i maju na gunse...e i sta je najbolje,moja predraga majcica mi je poklonila DVD OD DOORSA!!!!!! na njemu su snimke od njihovih koncerata i svi spotovi i intervjui...sta znaci ukupno 4 sata Morrisona!!!!!! ajme kako sam heppiiiiiiiiii!!!!!!!!! nonstop slinim pred televizorom...stara je vec nesto posumnjala... ee ja nisam normalna...slinim tamo pred mrtvacem...al jebiga...ajde bjezim sad na sat...tu su dosli neki malci pa mi citaju post...ajde

KISS

- 12:19 -

Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Lift myself up but I fall again
Keeping myself from going insane...
pain is what I really can`t stand
when will all this sorrow end?
Only this mirror
Can reflect how i`ll be superior
like i used to be...
because broken me is what I see..


Image Hosted by ImageShack.us

kolko vas ima od 3.5.2006.
Free Website Counters

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us





















































Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....::::SLUŠAM::::....

-NIGHTWISH
-CHILDREN OF BODOM
-ANCIENT RITES
-ENSIFERUM
-HAGGARD
-MITHOTYN
-WINTERSUN
-CRADLE OF FILTH
-WITHIN TEMPTATION
-LACUNA COIL

a tu i tamo i:

doorse,nirvanu,pearl jam,gunse...


something about me...my life...my fucked up world...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NAJLJEPŠI STIHOVI...

NIGHTWISH-I WISH I HAD AN ANGEL

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
tonight

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me fall when I may
This night will hurt you like never before

Old loves they die hard
Old lies they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight

I`m going down so frail 'n cruel
Drunken disguise changes all the rules

Old loves...

I Wish...

Greatest thrill
Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite
Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!

Last dance, first kiss
Your touch my bliss
Beauty always comes with dark thoughts

I wish...

NIGHTWISH-NEMO

This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

My flower
Withered between
The pages two and three
The once and forever bloom gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo my name for evermore

LACUNA COIL-FALLING

I stand, look in my hands
I talk with these lines
It's not the answer
I'm crying and now I know
Looking the sky
I search an answer
So free, free to be
I'm not another liar
I just want to be myself... myself

And now the beat inside me
is a sort of a cold breeze and I've
never any feeling inside
around me I bring my body
carry it into another world
I know I live... but like a stone I'm falling down

Damned, looking into the sky
I can feel this rain
right now it's falling on me
fly, I just want to fly
life is all mine
some days I cry alone,
but I know I'm not the only one
I see that another day is gone
I don't wanna die...
Please be here when I arrive, don't die... please

WITHIN TEMPTATION-JILLIAN

I've been dreaming for so long,
to find a meaning to understand.
The secret of life,
why am I here to try again?

Will I always, will you always
see the truth when it stares you in the face?
Will I ever, will I never free myself
by breaking these chains?

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.

I've been living for so long,
many seasons have passed me by.
I've seen kingdoms through ages
rise and fall, I've seen it all.

I've seen the horror, I've seen the wonders
happening just in front of my eyes.
Will I ever, will I never free myself by making it right?

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.

Jillian our dream ended long ago.
All our stories and all our glory I held so dear.
We won't be together
for ever and ever, no more tears.
I'll always be here until the end.
Jillian, no more tears...
Jillian, no more tears...

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.