utorak, 02.05.2006.

something about me...

Evo konacno,konacno,konacno sam popravila net,i sad se mogu malo vise posvetit blogovima... neznam sta drugo da sad napisem nego nesto o sebi...

Zivim u jednom gradicu na moru,nije vazno kojem...zapravo,ne zelim davat nikakve osobne podatke jer sam imala prije incidente s blogovima tako da...
ja sam jedna cudna cura...fakat cudna...zivot mi je super i to sve,al ja tako cesto padam u depresije i mislim si: dali sam ja uopce vrijedna svega ovog sta imam? Ne bi vas bas htjela gnjavit sa svojim filozofiranjima,al sta cu-takva sam. Volim puno filozofirat-o zivotu,snovima,svemu... osim sta sam talkav filozof i cesto izbedirana pubertetlija,ipak sam valjda kako tako normalna...a ne znam,vrijeme ce pokazat ;-) sve do ove nove godine,bila sam onako jedna sminkerica,prilicno uskih pogleda na zivot,al onda sam otkrila sta to znaci zivot i prava muzika... stvarno volim muziku,volim svoje drage bendove i volim zivot! Al ipak,s druge strane,kako sam ja pesimisticna osoba,sve to pada u vodu...kakva ljepota zivota?postoji li to uopce? Ne,malo sam se previse zanesla... ne znam dal mi je to mana ili vrlina,to filozofiranje... opcenito imam vise mana nego vrlina...naravno,pa ja sam pesimisticna osoba...moje mane su lijenost(fakat sam prelijena),tvrdoglavost-iako bi ovo mogla stavit i pod vrline,al šta cu-pesimist sam,pa...Neurednost(to drugima ide na zivce,al meni bas previse ne smeta,ja se samo volim kreativno izrazavat,i gledat sarenilo koje me okruzuje ;-)) a vrline...nisu bas prevrijedne spomena... recimo samo da sam simpaticna,komunikativna i inteligentna...
volim...volim puno stvari...puno malih stvari,al koje mi ipak uljepsaju dan... volim Kurta,Villea Vala,starke,glazbu,svoju najfrendicu bez koje ne znam sta bi,slatkise(ovisnik sam o njima),engleski jezik,dubokoumne tekstove pjesama,ljeto,zivotinje... fakat volim zivotinje...obozavam zivotinje!! A ne volim ljude...mi smo nesto najgore na ovom svijetu. Mi smo ti koji smo sve zasrali! Mi smo ti koji smo se doveli tu gdje smo sad-u govnima. S oprostenjem... volim i citat...bas volim citat...naravno,pritom ne mislim na dosadnu lektiru nego na druge,puno zanimljivije knjige...
a sta ne volim? E to bi mogla nabrajat do sutra...ne volim narodnjake,ne volim Tokio Hotel i boy bendove,fiziku,svoju filozofsku fazu,licemjere i zle ljude...stvarno ne volim zle ljude-ljude koji su na povrsini dobri i simpaticni al su iznutra pokvareni...takvih se klonim... nego,da ja malo skratim pricu...u biti,na ovom blogu bit ce prvenstveno rijec o mom zivotu i razmisljanjima,o mom dragom Kurtu i ostalim likovima koje volim...e i jos nesto-nemojte mislit da sam opicena zbog ovog filozofiranja(a mozda i jesam),jer me to tako pukne tu i tamo,pa... ajde da vas ne davim vise...

...one broken goodbye from khailee-the broken doll...

Btw. Kao sto ste primijetili,moram pisat bez onih znakova sa kvacicom jer radim na stranom predlosku...izgleda malo debilno al sta ces...

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:15 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Lift myself up but I fall again
Keeping myself from going insane...
pain is what I really can`t stand
when will all this sorrow end?
Only this mirror
Can reflect how i`ll be superior
like i used to be...
because broken me is what I see..


Image Hosted by ImageShack.us

kolko vas ima od 3.5.2006.
Free Website Counters

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us





















































Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

....::::SLUŠAM::::....

-NIGHTWISH
-CHILDREN OF BODOM
-ANCIENT RITES
-ENSIFERUM
-HAGGARD
-MITHOTYN
-WINTERSUN
-CRADLE OF FILTH
-WITHIN TEMPTATION
-LACUNA COIL

a tu i tamo i:

doorse,nirvanu,pearl jam,gunse...


something about me...my life...my fucked up world...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NAJLJEPŠI STIHOVI...

NIGHTWISH-I WISH I HAD AN ANGEL

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
tonight

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me fall when I may
This night will hurt you like never before

Old loves they die hard
Old lies they die harder

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight

I`m going down so frail 'n cruel
Drunken disguise changes all the rules

Old loves...

I Wish...

Greatest thrill
Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite
Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!

Last dance, first kiss
Your touch my bliss
Beauty always comes with dark thoughts

I wish...

NIGHTWISH-NEMO

This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

My flower
Withered between
The pages two and three
The once and forever bloom gone with my sins

Walk the dark path
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo sailing home
Nemo letting go

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore

Nemo my name for evermore

LACUNA COIL-FALLING

I stand, look in my hands
I talk with these lines
It's not the answer
I'm crying and now I know
Looking the sky
I search an answer
So free, free to be
I'm not another liar
I just want to be myself... myself

And now the beat inside me
is a sort of a cold breeze and I've
never any feeling inside
around me I bring my body
carry it into another world
I know I live... but like a stone I'm falling down

Damned, looking into the sky
I can feel this rain
right now it's falling on me
fly, I just want to fly
life is all mine
some days I cry alone,
but I know I'm not the only one
I see that another day is gone
I don't wanna die...
Please be here when I arrive, don't die... please

WITHIN TEMPTATION-JILLIAN

I've been dreaming for so long,
to find a meaning to understand.
The secret of life,
why am I here to try again?

Will I always, will you always
see the truth when it stares you in the face?
Will I ever, will I never free myself
by breaking these chains?

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.

I've been living for so long,
many seasons have passed me by.
I've seen kingdoms through ages
rise and fall, I've seen it all.

I've seen the horror, I've seen the wonders
happening just in front of my eyes.
Will I ever, will I never free myself by making it right?

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.

Jillian our dream ended long ago.
All our stories and all our glory I held so dear.
We won't be together
for ever and ever, no more tears.
I'll always be here until the end.
Jillian, no more tears...
Jillian, no more tears...

I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back, it's my fault.
Your destiny is forlorn,
have to live till it's undone.
I'd give my heart, I'd give my soul.
I'd turn it back and then at last I'll be on my way.