* Odlazim..

utorak, 04.09.2007.

Neki su već primjetili da sam na odlasku.. i polako idem...

Nisam imala namjeru napisat novi post al kolko god bila sretna - pogodila me jedna informacija..

Komadina
se ženi.. postaje tata. Ode još jedan divan san daleko u sjećanje. Samo se nadam da ta njegova buduća vrijedi jer zaslužuje samo najbolje na Svijetu. Vjerujte mi.. takvog čovjeka rijetko možete srest. zato je i dobio takav nadimak.

A ja? U roku od 2 h sam dobila dvije ponude za posao. Veseli me što me traže da radim. Veseli me što mi je jedan posao ponudio Nesuđeni i kaže da bi bilo lijepo družit se samnom malo više. vidjet ćemo.. sve u svoje vrijeme.

Informacija sa početka posta mi govori da je vrijeme da poduzmem nešto sa životom..kissesmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

- 20:26 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (17)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U životu je uvijek najbolje okrenuti novu stranicu ako stara zapinje. U blogosferi je najbolje otvoriti novi blog kad dalje sa starim ne ide

Kad sam dobra dobra sam,
no kad sam zla onda sam još bolja

Mae West



Na ovom blogu ćete naići na moju vlastitu introspekciju kroz sitne životne situacije.
Da vas nebi bunilo - trenutno je u mom životu puno likova s čijim prisustvom bježim od usamljenosti..


Ex - nakon 4 godine prekinuli u siječnju 2007., kako? zašto? sve sam već pisala

Konj - frend koji je preko noći postao "frend", iskoristio svoje i odjebao me..sad se igram sitnih ženskih igrica rofl

Tadašnji - moj bivši s kojim sam prekinula zbog Ex-a..divan čovjek! predobar, prefin i prenježan i presličan meni..a životi nam se isprepliću..cerek

Komadina - dečko s kojim se već 2 godine dopisujem i .. prečarobno djeluje da bi bio istinit wink, al nije otišao u daleke krajeve .. OSTAO je tu negdje..

On - ..jedini koji me u posljednje vrijeme može smiriti smijeh

Koka - a to ste valjda već skužili..kažu da se odaziva na mALa..


Free Counter




Kolko ljudi Britni sada čita mah



online

pijem kavu uz:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mALa
Bezcenzure86

Stella

Penellope
Ljenchuga
Bedasta curica
Šljokica
4pištolja
Lazy
Trigona
Lady Morenza
Vila bez krila
Tvrda bombona
lei
beauty queen from mars
sve u životu je prolazno
mona knight
iza sedam mora
aibreann
riba_ka
Lakeisha
svemoguća mama
Santea
Dream_Maker
Blog.hr










Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pravi umjetnici života ne žive dulje,ali žive više.
N.N.



..............................................


Svaki život, kolko god bio dugotrajan i složen,
sastoji se od jednog trenutka - trenutka u kojem
čovjek otkriva jednom i zauvijek, svoj istinski identitet.

Jorge Luis Borges



..............................................


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Život nije obrok. Ponekad prvo pojedite desert.
Američka



..............................................



Budi kao izvor što se prelijeva,a ne kao bunar u kojem stoji uvijek ista voda.
Paulo Coelho



..............................................



Život je komedija za one koji razmišljaju, a tragedija je za one koji osjećaju.
Horace Walpole



..............................................


Dvije su stvari koje uvijek iznova ispunjavaju dušu divljenjem i poštovanjem:
zvjezdano nebo nad nama i moralni zakon u nama.

Imanuel Kant




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Probudila sam se sa svoje 24 i osjetila život kako izmiče. Predubok je bio san u kojem sam se našla, preširok je vrtlog iz kojeg trenutno izlazim....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Obećala sam si da ću iz vrtloga izaći i osloboditi dijete u sebi, živjeti sa istim i upoznati pravi život.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Oni koji su pomislili da je ovo Britney world pomisleći na onu Spears - prevarili ste se.



blog layouts





Često bubnem i ostanem živa! cerek Bubnula jednom da je moj alter Britni i ostala živa. Kad me ljudi pitaju za pojašnjenje stiltam se - jer nema nekog razloga - bubnula sam rofl
Jedan je frend rekao kako je taj alter stvoren kako bi bila zamijećena u društvu? Da me bar onda tako mama nazvala? Šala.smijeh



Britni je odraz onoga što jesam - totalna suprotnost od Britneyice koju ste pomislili : visoka, buca, crnka, konzerva od čovjeka - veliki moralist!, ne pjevam već škvičim cerek, ne volim selebritije jer mi idu na onaj organ kojeg nemam, imam 24 i nisam izrađala dicu..




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Kome se čita nek me čita..ipak..u oslobađanju sam djeteta u sebi i dok se ne oslobodim blogosfera je moje utočište u potrazi za odgovore na svakodnevne dubioze!



Customize your blog

(David Byrne)

I'm glad I've got skin, I'm glad I've got eyes
I'm glad I got hips, I'm glad I've got thighs
I'm glad I'm allowed to say the things I feel
I'm glad Igot hair, glad I got ears
I'm glad I got lungs, I'm glad I got tears
Glad that I never ever know what's real

I'm glad I got lost
I'm glad I'm confused
I'm glad I don't know, what I like
I'm glad I got stoned
I'm glad I got high
I'm glad I found out I'm alright

I'm glad when the sex is not so great
I'm glad that I doubt, I know what they say
I'm glad when I get my girlfriends names confused

I'm glad I know how my life will end
I'm glad I don't have no common sense
I'm glad the things are wrong I thought I knew


I'm glad I'm a mess
I'm glad you don't mind
I'm glad you're better than me
I'm glad that I changed
I'm glad I'm not nice
I'm glad it's the way, it must be

I'm glad I can't see beyond myself
I'm glad when the conversation ends
It's good when it's bad, I'm glad it's not -
worrin' me






Customize your blog





(David Byrne)
I don't have any more problems
All of my worries are gone
Beautiful angels appear at my side
And corporate sponsors will act as my guide
Agents & analysts take me inside
The other side of this life
Beautiful people are walking
And beautiful people are we
Bright as the sunlight at noon ev'ry day
The people in nightclubs they all turn away
But when it's over we're returning to
The other side of this life
I made a church of your hair-do
And I made a shrine of your legs
I promised to love and to worship each day
I know that heaven is not far away
Management told me they're sure I will play
The other side of this life
Lookin' in the mirror
Peekin' 'round the corner
Where the grass is always greener
Peekin' through the curtain
I gotta have a peek in
It's genuine upholstered leather
Doctor I'm back for a visit
The symptoms are worse than before
Although it's spelled wrong, my name's up in lights
I feel so good, but you say it's all right
I'll pay the price if you help me to find
The other side of this life
The other side of this life




photo: the kiss by digifox