< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (8)
Kolovoz 2009 (14)
Srpanj 2009 (20)
Lipanj 2009 (6)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (8)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (17)
Srpanj 2008 (26)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (9)
Siječanj 2008 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (17)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (27)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Show comments/Don't show

O Britney

Photobucket
Puno ime i prezime: Britney Jean Spears
Datum rođenja: 02.12.1981. (Srijeda)
Mjesto rođenja: Kentwood, Lusiana SAD
Priroda boja kose: Smeđa
Boja očiju: Smeđa
Idoli: Madonna, Whitney Houston, Mariah Carey, Otis Redding
Omiljeni gradovi: Madrid i London
Omiljeni bendovi: Goo Goo Dolls, Third Eye Blind, Aerosmith, TLC
Sinovi:1.Sean Preston (14.9.05.)
2.Jayden James(12.9.06.)
Tata: Jamie Parnell Spears
Mama: Lynne Irene Bridges
Sestra: Jamie Lynn Spears
Brat: Brian Spears
Tetovaže: Ukupno 8

Radar



US5 Croatian <33
t.A.T.u.
Miley Online
Vanessa Web
Britney Jean Spears 1
Ashley M Tisdale
Trey Songz Fan Site
Doutzen Fan
Ashley Online
Demi Lovato
Hayden Panettiere
Zac Efron <33
Britney Daily


free counters

Dizajni


Ovdije nisu svi dizajni koji su korišteni na blogu. Nisu svi ali ima dosta koje sam promijenila. :D.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us














Diskografija

Photobucket


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Baby One More Time (1999)
01 ... Baby One More Time
02 (You Drive Me) Crazy
03 Sometimes
04 Soda Pop
05 Born to Make You Happy
06 From The Bottom of My Broken Heart
07 I Will Be There
08 I Will Still Love You
09 Thinkin' About You
10 E-Mail My Heart
11 The Beat Goes On

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oops... I Did It Again (2000)
01 Oops... I Did It Again
02 Stronger
03 Don't Go Knockin' on My Door
04 (I Can't Get No) Satisfaction
05 Don't Let Me Be the Last to Know
06 What U See (Is What U Get)
07 Lucky
08 One Kiss from You
09 Where Are You Now
10 Can't Make You Love Me
11 When Your Eyes Say It
12 Dear Diary

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Britney (2001)
1. I'm A Slave 4 U
2. Overprotected
3. Lonely
4. I'm Not A Girl, Not Yet A Woman
5. Boys
6. Anticipating
7. I Love Rock 'n' Roll
8. Cinderella
9. Let Me Be
10. Bombastic Love
11. That's Where You Take Me
12. What It's Like To Be Me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

In the Zone (2003)
01 Me Against the Music
02 (I Got That) Boom Boom
03 Showdown
04 Breathe on Me
05 Early Mornin'
06 Toxic
07 Outrageous
08 Touch of My Hand
09 The Hook Up
10 Shadow
11 Brave New Girl
12 Everytime
13 Me Against the Music (remix)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Greatest Hits: My Prerogative (2004)
01 My Prerogative
02 Toxic
03 I'm A Slave 4 U
04 Oops... I Did It Again
05 Me Against the Music feat. Madonna
06 Stronger
07 Everytime
08 ...Baby One More Time
09 (You Drive Me) Crazy (The Stop Remix)
10 Boys
11 Sometimes
12 Overprotected (The Darkchild Remix)
13 Lucky
14 Outrageous
15 I'm Not A Girl, Not Yet A Woman
16 I've Just Begun (Having My Fun)
17 Do Somethin'

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

B In The Mix
01 Toxic (Peter Rauhofer Reconstruction Mix)
02 Me Against The Music (JUSTICE Remix)
03 Touch Of My Hand (Bill Hamel Remix)
04 Breathe On Me (Thin White Duke Mix)
05 I’m A Slave 4 U (Dave Audé Club Mix)
06 And Then We Kiss (Junkie XL Remix)
07 Everytime (Valentin Remix)
08 Early Mornin’ (Jason Nevins Remix)
09 Someday (I Will Understand) (Hi-Bias Signature Radio Remix)
10 Baby One More Time (Davidson Ospina 2005 Mix)
11 Don’t Let Me Be The Last To Know (Hex Hector Club Mix)
12 Stronger (Mac Quayle Mixshow Edit)
13 I’m Not A Girl, Not Yet A Woman (Metro Mix)

Image Hosted by ImageShack.us


Black out
01. Gimme More
02. Piece Of Me
03. Radar
04. Break The Ice
05. Heaven On Earth
06. Get Naked (I Got A Plan)
07. Freakshow
08. Toy Soldier
09. Hot As Ice
10. Ooh Ooh Baby
11. Perfect Lover
12. Why Should I Be Sad

Photobucket

Circus
1. Womanizer
2. Circus
3. Out From Under
4. Kill The Lights
5. Shattered Glass
6. If U Seek Amy
7. Unusual You
8. Blur
9. Mmm Papi
10. Mannequin
11. Lace and Leather
12. My Baby
Bonus Track:
13. Radar

Filmografija



Lucy (Britney Spears) jedjevaojka iz malog gradića u Georgiji koja se udaljila od svojih najboljih prijateljica iz djetinjstva, Mimi (Taryn Manning), djevojke koja se voli zabavljati i koja je ostala rudna i Kit (Zoe Saldana), snobovski orjentirane djevojke čiji je san udati se za svog starijeg dečka. Iako one kreću u naizgled potpuno suprotnim pravcema, Mismi je isplanirala put do Los Angelesa, u nadi da će potpisati ugovor s diskografskom kućom, a ta će pustalovina promijeniti njihove živote. Lucy se također želi približiti svojoj majci (Kim Cattarl), koja je nju i njenog oca, automehaničara (Dan Aykroyd) napustaila kada su Lucy bile samo tri godine. Njihov je "vozač" samotnjak Ben (Anson Mount), Mimin zgodni prijatelj. Njihov put ptrate mnogobrojni problemi s automobilom, koji zahtijevaju njihov sav novac. Ali, sudjelovanjem i pobjedom na karaoke natjecanju, gdje Lucy zadivljuje publiku svojim nadahnutom izvedbom klasika "I Love Rock 'n Roll", djevojke će prikupiti i više no dovoljno novca...

Parfemi

Photobucket


Curios - 2004.

Image Hosted by ImageShack.us


Fantasy - 2005.

Image Hosted by ImageShack.us


In Control Curious - 2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Midnight Fantasy - 2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Believe - 2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Circus Fantasy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 30.05.2007.

Britney se obraća fanovima!

Image Hosted by ImageShack.us

Dragi fanovi,

Želi vam objasniti neke stvari koje su mi se dogodile.

Kako je smiješno kako mnoge priče izlaze o ljudima.To je kao da želimo da naša priča,ali na kraju dana nekoliko ljudi žele čuti što se točno dogodilo kad je loše uvijek zanimljivije nego istina.Ne znam zašto,ali to je meni čudno.Ja sam ljuta na novinare što pišu užasne stvari o meni,ali sad ja pokušavam biti zanjemino prema tome.Ja sam vidjela Tyrau Banks jednom kad je bila uzrujana i plakala u svojem show-u zato što su rekli da je i izgleda debela.Mi želimo u neko pogledu da nam je stalo što drugi misle o nama.

Nedavno sam poslana na humano mjesto koje se zove rehabilitacija.Stvarno sam pala na dno dna.Do tog dana nisam znala da je to zbog alkohola ili depresije.Bila sam kao loše dijete koje želi pažnje.Mrzila sam managera dugo vrijeme jer je pokušao dirigirati mojim životom i nakon rastave.Mislim da sam bila u malom šoku isto.Znam koliko sam dala u svoju vezu kad je bila i nisam znala što učiniti sa samom sobom,i to me činilo tužnom.Priznajem,bila sam potpuno izgubljena.

Ovo pismo nije mjesto krivnje na nikoga,nego da svijet vidi svoji očima sad.I još kako su osjetljivi kad odem na večeru i na zabavu sa svojim prijateljima i na kraju platim za sve i dobim veliku lekciju.Mislim da je problem mnogi ljudi u mojem životu.Nikad ne znate drugu osobu osobno ili što druga osoba želi.Osjećam i želim otvoriti i pogledati odgovore.Moram izbrisati neke ljude iz svojeg života.To je jako tužo iako je netko obiteljski čovek...to sam ja.Kad sam bila mala sjećam se svake večeri kad sam gladala filmove sa svojem obitelji i osjećala mir.Plesanje i pjevanje cijelo vrijeme kao mala djevojčica bilo bi sastavni dio mog života.Sa svojom djecom želim da imaju osjećaj cijelo vrijeme.Imam na licu puno stvari sada kad imam djecu.To je kao da nemam dobroga dosta.

Znam da svi misle da se igram,ali ja nisam takva i mrzim što se događa sada.Možda je to razlog za ovo pismo...da me ljudi gledaju drugačije.To je kao da si prava žena i kažeš što osjećaš i kako kakva stvari te podupiru,kako ljudi samo kažu da si "kučka."

Osjećam kako neki ljudi u mojem životu naprave više od jedan problem.I još osjećam da oni znaju da koristim svoj um za promjenu mog raspoloženja,pa žele biti u mojoj kontroli kojeg života.Mislim da je to normalon za mladu curu koja je imala rastavu.Imam 25 godina i imam puno toga još za naučiti,i činim pograške svaki dan i znam da svaka moja pogreška će sigurno biti na CNN ili na Good Morning America.Ja sam human čovjek i volim vas što me vi još volite.

Sjedim ovdje doma i sad je 18:25 i oba dvoje mojih sinova spava.Ja sam zbilja blagoslovljena što ih imam.

Nadam se da je ovo pismo da znate nešto više o meni i od kud sam.Samo želim u životu što i vi...a to da budem sretna.To je čudno zato svatko ima svoju precerpciju o meni i kao oni misle o meni.Kako je čudno što članci govore.To je tvoja strana,moja strana i istina.Netki su shvatili.Mislim da mi nikad nećemo u potpunosti razumijeti figuraciju naših života u potpunosti.To je Božji posao.Ne mogu čekati da ga upoznam.

Voli vas, Britney

Hvala ultimatebritney.blog.hr



Comments (28) // Link

ponedjeljak, 28.05.2007.

Britney uhvatili paparazi kako ide u solari!

Novinari su Britney uhvatili kako odlazi u salon za sunčanje... britney nam izgleda sve bolje i bolje. Evo nekih slikica!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Comments (18) // Link

nedjelja, 27.05.2007.

Najsexy video i otvoren hrvatski forum!

Britney-n spot ...Baby One More Time je odabran za drugo mjesto među njasexy videima, pa evo video:


I otvoren je hrvatski forum s britney pa pogledajte ovdije

Hvala Ultimate Briney



Comments (21) // Link

Zadnja događanja!

Britney je 24.05.2007. bila na privatnom brodu u Marini Del Rey sa svojom rođakinjom Allie i svoja dva sina Seanom Prestonom i Jayden Jamesom kojeg naravno, još uvijek skriva od javnosti. Britney je na jahti uživala u voćnom koktelu i sa svoja dva mala sina. Lijepo je to što je uživala s djecom i na zdrav naćin. No nakon odmora na jahti Britney je krenula Milenniuum Dance Studio. Britney se orekla poslijepodnevnih odmora kako ne bi izneverila svoje vjerne fanove.
Slike:
Na jahti:
Klikni na sliku za uvećan prikaz!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Povratak s jahte:
Klikni na sliku za uvećan prikaz!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Comments (14) // Link

utorak, 22.05.2007.

Bilo kuda, razgolićena Britney svuda!

Image Hosted by ImageShack.us

Ponosna na svoju novu formu, mama Spears šakom i kapom pruža pogled na sve utegnutije tijelo. Kad ne pjeva na plejbek, skida se gdje god bila. A šeširić uvijek paše - čak i u bazenu.

Britney je između svojih plejbek pohoda na različite House of blues našla vremena i za ponovno uspostavljanje društvenog života.

Nakon jednog takvog koncerta u Miamiju, na kojemu ju je izdala matrica, pa je snimka njenog glasa preskakivala, Brit se uputila na obližnji pool party, kako bi utopila brige oko upitnog povratka na scenu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Erm, tulum uz bazen nije uvijek kupanje, Brit

Iako je zabava bila uz bazen, trendseterica kakva jest, jedina se pojavila u kupaćem kostimu preko kojeg je nabacila lepršavi pareo. Kako bi ostala dosljedna svojem stilu i naumu, Britney se hrabro uputila u prazan bazen s neizostavnim šeširićem na glavi.


Britney ostavila djecu k'o pse!

Nova runda lošeg publiciteta zakucala je poročnoj mami Spears na vrata. Nakon mentalnog sloma, vratila se k sebi, ali ne i djeci. Klince je kao neželjene ljubimce ostavila tati Federlineu.


Britanski tabloidi okomili su se na Britney Spears, koju se, otkako se vratila s rehabilitacije, nigdje ne može vidjeti s njeno dvoje djece kao nekad. Dok dane provodi u šopingu i brinući se za svoj duh i tijelo, sinove Seana i Jaydenaostavila je tatici Federlineu na cjelodnevnom boravku. I tako već tjednima.

"Bilo joj je zabavno oblačiti ih i nositi uokolo na početku, ali nikad nije shvatila da s 'ljubimcima' dolazi i posao. Voli dečkima kupovati odjeću i igračke, no nemojte je tražiti da mijenja pelene ili se bavi njihovim cendravim fazama. Ona se s time ne može nositi", otkrivaju bliski izvori 25-godišnje pjevačice, koja sa sad već bivšim suprugom Kevinom Federlineom dijeli skrbništvo nad sinovima.

I dok je Federline tijekom njihovog dvogodišnjeg braka nju i djecu ostavljao kod kuće da bi provodio lude noći u Las Vegasu, sad mu Britney navodno vraća milo za drago, a djecu viđa vikendima i praznicima.

"Čak i kad su kod nje, ona ih ne želi. Bila je s njima za Uskrs, ali već u nedjelju je zvala Kevina da dođe po njih kako bi mogla u šoping."

Kad nisu kod Federlinea, koji već ima dvoje djece iz prethodne veze, klinci su najčešće na baka-servisu. I dok mama Lynne trči za mališanima, tati je već prekipjelo, te preko medija poziva kćer da se uozbilji, a i javno se ispričao otpuštenom menadžeru Larryju Rudolphu, kojem je, kako kaže, vječno zahvalan što je spasio Britneyn život.

Britney je u maniri novopronađene samostalnosti preko svojeg PR-ovca poručila tati - da se moli za njega.




Comments (14) // Link

subota, 19.05.2007.

Britney sisama zahvalila fanovima!

Image Hosted by ImageShack.us

Britney se nakon razvoda, brijanja glave te odvikavanja od droge odlučila zahvaliti svojim obožavateljima. Zahvalna za svu potporu napisala im je pismo i slikala se gola.


LOS ANGELES - Obnaženih grudi koje je vješto sakrila rukama, pjevačica Britney Spears zahvalila je svojim obožavateljima na potpori koju su joj pružali u teškim trenutcima, objavivši u petak na svojoj internetskoj stranici fotografiju u toj pozi.

Zvijezda koja si je nedavno potpuno obrijala glavu, počela se odvikavati od droge i rastala se, objavila je na svojoj internetskoj stranici fotografiju na kojoj je gola do pasa, odjevena samo u bijele rukavice do laktova s rukama prekriženim preko prsa.

Cilj je ove poruke da svatko zna kako su mi njegove molitve doista pomogle, piše pjevačica u pismu objavljenom uz fotografiju.

Sretna sam što vam je stalo do mene i što brinete, i dalje želim živjeti u tom radosnom ozračju i svi ćete biti uz mene u tim teškim trenutcima. Svi smo svjetla svijeta i svi se moramo međusobno nadahnjivati, piše u pismu vjernim obožavateljima.

Britney Spears (25), jedna od najbolje plaćenih pjevačica u svijetu, našla se zadnjih mjeseci na naslovnicama svjetskih časopisa zbog bračnih svađa s Kevinom Federlineom, ocem dvojice svojih sinčića, od kojega se rastala prošle godine te zbog svog neobičnog ponašanja.

Sredinom veljače obrijala si je glavu pred objektivima paparazza prije nego je ušla u ustanovu za odvikavanja od droge.



Comments (22) // Link

Britney opet stavila periku!!!!

Britney Spears je u toplesu zahvalila obožavateljima za potporu u 'vremenu kušnje', koje uključuje kraj njenog braka, bizarni raspad pred očima javnosti i ustanovu za rehabilitaciju.


Potamnjela zvijezda objavila je u petak na svojoj internetskoj stranici fotografiju na kojoj je gola do pasa, ima plavu periku, a odjevena je samo u bijele rukavice do laktova s rukama prekriženim preko prsa.

"Cilj je ove poruke da svatko zna kako su mi njegove molitve doista pomogle", piše pjevačica u pismu objavljenom uz fotografiju.

"Blagoslovljena sam što vam je stalo do mene i što brinete, i dalje želim živjeti u tom radosnom ozračju i svi ćete biti uz mene u tim teškim trenucima", napisala je.

"Svi smo svjetla svijeta i svi se moramo neprestano međusobno nadahnjivati", dodala je.

Britney Spears (25), jedna od najbolje plaćenih pjevačica u svijetu, našla se zadnjih mjeseci na naslovnicama svjetskih časopisa zbog bračnih svađa s Kevinom Federlineom, ocem dvojice svojih sinčića, od kojega se rastala prošle godine te zbog svog neobičnog ponašanja.

Paparazzi su snimili njene lude tulume u Los Angelesu i Las Vegasu – na kojima se često pojavljivala bez gaćica – a sredinom veljače, prije ulaska u ustanovu za odvikavanja od droge, obrijala je glavu pred objektivima.

Pjevačica nije snimila album od 2003. godine.

No, pokušava se vratiti na scenu. Nakon više od tri godine ovaj je mjesec izvela niz 15-minutnih nastupa po raznim noćnim klubovima.

Navodno snima peti album, koji je počela raditi prošle godine s hitmjekerom kao što su Ne-Yo i švedski producent Max Martin.



Comments (8) // Link

Teri se ugledala na Britney!

Teri Hatcher ugledala se na Britney Spears i na Paris Hilton pa za vaľnije izlaske ne nosi donje rublje, a pri tome ne pazi kako izlazi iz automobila. Teri Hatcher odlučila je počastiti paparazze; ponudila im je pogled na svoje međunoľje.42-godišnja glumica očito je pomislila:' Što znaju Paris i Britney, znam i ja!'. I zaista zna.
Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Pogledaj te tu sliku od Britney pa ćete vidjeti!!!
Zna prilično nespretno izaći iz limuzine i nevino se smijati pokazujući pritom najintimnije dijelove svojg tijela.Očevidci su nad ovim pomanjkanjem srameľljivosti bili prilično iznenađeni jer takvo što nisu očekivali od Teri.



Comments (9) // Link

četvrtak, 17.05.2007.

Pobožna Britney skinula periku!

Britney ostavlja nemilu prošlost iza sebe. Baš kao i periku i pobožne poruke fanovima na svojoj stranici. I mamu u bolnici. Sve je ostavila, ali želja za izlascima i loš styling još su tu.

Image Hosted by ImageShack.us

U svemiru Britney Spears uvijek je dinamično. Od silne (plesne) akcije rasparale su joj se čarape, no zato je hrabro odbacila šeširiće i periku zamijenila ekstenzijama te njene izblajhane korijene sada proučavaju tabloidi diljem svijeta.

Promjena je zapala i njenu web-stranicu na kojoj se donedavno mogla poslati poruka podrške posrnuloj princezi popa. No, Britney se oporavila i sada na tom mjestu stoji njena friška slika i začudno pobožna poruka fanovima. Ukratko:

Molitve su joj pomogle, pa se sad osjeća blagoslovljeno iako ovaj period još naziva 'probnim'. No u svakom slučaju i mi smo u njenim molitvama i trebali bismo kao svjetla ovoga svijeta inspirirati jedni druge i istraživati više sfere, kaže Britney u svojoj kratkoj poslanici.

Image Hosted by ImageShack.us

No iako ističe brigu za bližnje, novinari su doznali da se Brit zainatila ne samo svome ocu, nego i majci Lynne, koju je na Majčin dan ostavila samu u bolnici s upalom pluća. Navodno joj želi pokazati kako je njoj bilo kad su je odveli na rehabilitaciju, pa ju je uvrstila na svoju listu 'izdajnika'.



Comments (23) // Link

srijeda, 16.05.2007.

Brazilski supermodel dugih nogu i kose duboko suosjeća s Britney i njenom tragedijom 'na ćelavo'. Zna Gisele kako je to biti bez kose, jer se i sama 'osakatila'. Ali nitko nije skužio kad.

Image Hosted by ImageShack.us

Gisele Bundchen, koja hara svjetskim modnim pistama od svoje 14. godine, a danas drži titulu najplaćenijeg svjetskog modela, nije se uvijek dobro osjećala u svojem savršenom tijelu.

Lijepa 26-godišnja Brazilka nedavno je priznala da suosjeća s Britney Spears i njenom odlukom da obrije svoju plavu grivu jer je i sama jednom učinila isto!

Image Hosted by ImageShack.us

"To nije bilo najsretnije razdoblje mojeg života, ali znam muku i sram kroz koji je Britney prolazila. Odmah sam požalila svoju odluku i odletjela natrag u Brazil, gdje sam se neko vrijeme skrivala kod svoje obitelji dok nije narasla.", rekla je Gisele, ne priznajući kada je to bilo, dodajući tek da to nikada više ne bi ponovila zbog vrlo praktičnog razloga:

"Mislim da se tajna mojeg uspjeha kao modela može svesti na dvije stvari - moje sise i kosu."



Comments (6) // Link

subota, 12.05.2007.

Ovdije su dvije vjesti pa jedna je slična ovoj prijašnjoj!

Image Hosted by ImageShack.us

Silovanje uzrok sloma Britney Spears?

Prema nekim informacijama koje su nedavno procurile na internet, a prenio ih je i američki časopis Enquirerer, Britney Spears u februaru je silovao jedan poznanik, što je bio početak njezinog živčanog sloma čije se posljedice, navodno, osjećaju i danas. LOS ANGELES - "Ne želim da me ljudi diraju. Dosta mi je toga da me svi diraju!", rekla je Britney kad je prije nešto više od mjesec dana svježe obrijane glave ušla u tattoo salon i tijelo oslikala s nekoliko novih tetovaža. To je samo jedan od razloga zbog kojih američki psihijatri i dužebrižnici misle da je silovanje razlog njenog u najmanju ruku čudnog ponašanja.

Prema nekim informacijama koje su nedavno procurile na internet, a prenio ih je i američki časopis Enquirerer, Britney Spears u februaru je silovao jedan poznanik, što je bio početak njezinog živčanog sloma čije se posljedice, navodno, osjećaju i danas. Naime, pri nedavnom susretu s bivšim suprugom Kevinom Federlineom, nužnim zbog dogovora o skrbništvu nad zajedničkim sinovima, Britney je navodno stalno mijenjala raspoloženja i govorila različitim glasovima, čime je nagovijestila da vjerojatno pati od poremećaja podvojene ličnosti.

Prema pisanju Enquirerera, navodno silovanje dogodilo se zadnjeg dana njene "partyjanske karijere", a sutradan je pjevačica izvela sad već legendarno brijanje glave i tetoviranje. Iako je njen tadašnji menadžer Larry Rudolph nakon brijanja izjavio kako je Brit prošla kroz teško razdoblje, a to se protumačilo kao smrt njene tete koja je nedavno preminula od raka, najnovije priče govore da se osim smrti u obitelji dogodilo još nešto.

Podsjetimo, Britney je nakon "tog nečeg", a prema pisanju američkih medija, silovanja, otpustila svog menadžera, smrtno se posvađala s ocem, a nekoliko puta odlazila s rehabilitacije. kaotičnim i nesretnim životom privukla je pažnju nekih producenata, kao što su Timbaland i Justin Timberlake, koji trenutno pišu pjesme za koje se svi skupa nadaju da će Britney odvući od psihijatara i tabloida i vratiti je na turneje i top liste, zahvaljujući kojima je prvenstveno i izgradila ime.

Britney Spears nabacila "par" kilograma

Nekad seksipilna pop zvijezda Britney Spears nabacila je nekoliko kilograma, prestala pušiti i piti, hoda po trgovinama s robicom za bebe... Britney je navodno trudna već tri mjeseca, a iz kuće izlazi samo do trgovine gdje kupuje nezdrave grickalice. Čini se da je debljina ipak muči jer već čita magazine o dijetama.



Comments (18) // Link

četvrtak, 10.05.2007.

Povratila se Britney – na plejbek

Image Hosted by ImageShack.us
Ćelava pjevačica se s perikom vratila svjetlima pozornice. Njen prvi nastup u tri godine trajao je 16 minuta, pjevala je na plejbek, a publika ju je izviždala jer je kasnila. No, Britney ide dalje.
Britney Spears održala je prvi nastup nakon tri godine pauziranja, što zbog majčinstva, što zbog liječenja od poroka. Iako je najavljeni koncert u losanđeleskom klubu SoCal navodno bio otkazan, Britney se s dva sata zakašnjenja sa svojim pratećim plesačima ipak popela na pozornicu pred čak 650 okupljenih znatiželjnih fanova.
Image Hosted by ImageShack.us
Nakon motivacijskog izviždavanja, Britney je priredila novo razočaranje. Izvela je samo pet starih hitova, a show u trajanju od 16 minuta ostao je najzapamćeniji po njenom pjevanju na plejbek, zbog čega se nije niti obratila publici. No, plesati nije zaboravila, izvijestili su prisutni. Unatoč lošem početku, Brit se nije dala smesti, te je najavila pohod na dvije 'kuće bluesa' već ovaj tjedan pod 'kodnim' imenom The M&M's, kako nastupa sa svojom pratećom skupinom.



Comments (17) // Link

utorak, 08.05.2007.

Britney pukla zbog silovanja?

Image Hosted by ImageShack.us

Britney još uvijek nije svoja. Mijenja raspoloženja s treptajem i govori različitim glasovima, zbog čega se sumnja da je podvojena ličnost. Razlog? Trauma, možda i silovanje.


Teorije sloma Britney Spears i dalje se umnožavaju kako ćelava pjevačica pokušava svoj neuspješni comeback.

Otpustila je menadžera, s ocem ne razgovara, sprda se s medijima i ulicom hoda odjevena kao prijateljica noći. Zabrinula je čak i svojeg bezbrižnog bivšeg Kevina Federlinea, kojeg je prenerazila kada je tijekom nedavnog razgovora promijenila nekoliko raspoloženja i govorila različitim glasovima, kao da u njoj živi više osoba.

Prema navodima američkog Enquirerera, razlog takvom ponašanju seže u nedavnu prošlost. Samo tri dana prije nego što je završila u klinici za "detoksikaciju", seksualno je napastovana, i to od strane poznanika, procurilo je na internetu.

To se dogodilo u veljači kada je još šokirala svojim neumornim izlascima, no preko noći se nešto promijenilo i pjevačica je sa svojim sinovima naglo napustila Miami i vratila se u Los Angeles, gdje je izvela čuveni 'performance' brijanja u lokalnom frizeraju.


U čast teti ili namjerno nagrđivanje?

"Ne želim da me ljudi diraju. Dosta mi je toga da me svi diraju", rekla je tada tattoo-majstoru, koji ju je poslije frizure ukrasio sa više tetovaža.

Nekoliko dana kasnije, nakon što je primljena u centar za rehabilitaciju, menadžer Larry Rudolph medijima je rekao da je pjevačica prošla kroz "tragično iskustvo", ne želeći specificirati o čemu je riječ. Kasnije se pretpostavilo da se radi o smrti njene tete, koja je u siječnju podlegla raku.

No kada se poslože svi fragmenti njenog iznenadnog sloma, postavlja se pitanje, je li razuzdana pjevačica ipak u pravu kada krivi 'druge' za svoje neprepoznatljivo stanje?



Comments (22) // Link

Britney na pozornici nakon tri godine skandala!

Počevši nastup prvim hitom "Baby One More Time", Britney Spears je na mini-koncertu u San Diegu pokazala kako se, unatoč trogodišnjoj pauzi, i dalje itekako snalazi na pozornici. Smeđa perika i oskudna ružičasto-bijela opravica učinili su svoje, pa je posrnula zvijezda navodno djelovala kao da s pozornice nikad nije ni sišla.

Nakon trogodišnje glazbene stanke, u kojoj se uglavnom bavila razvodima, pijankama, brijanjem i rehabilitacijom, Britney Spears jučer se vratila na pozornicu, a prema pisanju američkih medija, učinila je to "u stilu i kao da nikad nije ni prestala nastupati". U Kući bluesa u San Diegu izvela je set od pet pjesama, a nastup je započela prvim hitom "Baby One More Time", čime je htjela dokazati da, baš kao i prije sedam godina, bez poteškoća može savladati napornu koreografiju.

Ipak, na nastupu nije bila previše rječita. Na kraju se tek rekla: "Hvala vam što ste došli" i brzo je otišla iz prepunog kluba. Iako se radilo o nastupu van "planirane rute", pretpostavlja se da će se Britney odsad držati glazbe, a za novi, još uvijek neimenovani album, navodno je već pripremila većinu pjesama.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Comments (12) // Link

subota, 05.05.2007.

Britney ponovo pije!

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon što se u rekordnom roku riješila svoje ovisnosti o alkoholu i drogama, posrnula pop-princeza jednako se brzo i vratila čašici i tulumarenju. Paris je zaboravila, ali je našla novu srodnu dušu.


Nije prošlo niti mjesec dana otkako je Britney napustila detoksikacijsku kliniku, a već se vratila čašici.

Naime, znatiželjni novinari, kojima ništa ne promakne, saznali su da je bivša pop-princeza 14. travnja popila par čašica.

Tu je večer Britney izašla van sa svojom rođakinjom Alli Sims, s kojom u posljednje vrijeme redovito izlazi, i u stanu svoje prijateljice na Beverly Hillsu popila nekoliko čaša vina. Nakon zabave u stanu, cure su otišle u obilazak lokalnih kafića, gdje je Spears još nekoliko puta nazdravila crnim vinom.

To nije jedini put da su paparazzi uhvatili pop-princezu kako pije, pila je i poslije ručka u sushi-baru.
Njezin bliski prijatelj kaže da je Britney zanemarila odlaske na sastanke anonimnih alkoholičara i da je ponovo počela piti. ''Misli da može popiti koje piće, da je to sasvim uredu. Misli da joj ne treba rehabilitacija sve dok se može zabavljati bez da nekog povrijedi."

Šteta, jer baš se činilo da je izašla na pravi put. Naime, počela je intenzivno raditi na novom albumu, svojim plesnim i pjevačkim vještinama, kao i na svom izgledu, te je u rekordnom roku izgubila višak kilograma. No, ako ponovo izgubi kontrolu, sve bi moglo krenuti nizbrdo.



Comments (49) // Link

petak, 04.05.2007.

ZA SVE SU KRIVI DEČKI I RODITELJI!

Britney Spears odlučila je skinuti ljagu sa svog imena i odgovornosr za ekcesno ponašanje prebaciti na bivše dečke i roditelje. U autobiografiji koju sprema na meti će se naći Justin Timberlake koji joj je uništio samopouzdnje varajući je i govoreći joj da je debela. Bivšeg supruga Kevina Federlinea optužila je da je s njom bio samo zbog novca, a mjaku Lynne prikazala je kao beskrupuloznu manipulatoricu.



Comments (14) // Link

srijeda, 02.05.2007.

Britney Spears će u knjizi prosuti vitriol po bivšim ljubavima!

IZVORI BLISKI američkoj pop-pjevačici Britney Spears su tabloidu "Star" prenijeli informaciju kako se bivša pop-princeza, nedugo nakon izlaska iz centra za odvikavanje i dovršetka mučnog brakorazvodnog procesa, sprema napisati knjigu u kojoj bi izložila sve prljavo rublje svojih bivših ljubavi, odnosno osoba koje smatra odgovornima za svoju nesreću.
Kao mete Britney Spears, koja je za ovaj književni pothvat potaknuta osjećajem "povrijeđenosti i ljutnje", se spominju njen bivši dugogodišnji dečko Justin Timberlake te bivši suprug Kevin Federline.

"Justin Timberlake će imati razloga da bude bijesan nakon ove knjige", navodi "Starov" izvor. Naime, Britney Spears upravo svog bivšeg dečka optužuje da ju je svojim ponašanjem natjerao da se okrene alkoholu i drogi, odnosno dovede na životnu stranputicu zbog koje je postala ruglo svjetskih medija.

"Timberlake je pred kraj njihove veze postao neugodan", nastavlja izvor i govori kako je za Britney govorio da je "debela", odnosno "mora smršaviti ukoliko želi s njim ponovno leći u krevet". Osim toga joj je samopouzdanje uništio i bezočnim laganjem po pitanju vlastite nevjere, odnosno veza s drugim ženama.

Britney je spremila streljivo i za bivšeg supruga, za kojeg tvrdi da ju nikada nije volio, nego ju je koristio kako bi se dočepao novca. Britney je navodno bila slomljena nakon što je shvatila što otac njezina dva sina zbilja osjeća prema njoj. A pred kraj veze je Federline koristio sve moguće psihološke trikove kako bi je "izludio".

Međutim, najveća senzacija u knjizi neće biti izlijevanje vitriola po bivšim izabranicima vlastitog srca, nego po onima koji su joj trebali biti najbliži - članovima vlastite obitelji. Tako Britney Spears planira ocrniti vlastitu majku Lynne, odnosno prišiti joj odgovornost za sve svoje probleme. 51-godišnja gospođa Spears je opisana kao beskrupulozna manipulatorica koja je radi zabavljačke karijere vlastite kćeri potpuno zanemarila njen odgoj i obrazovanje.

Vijesti o sadržaju knjige su, pak, ozbiljno zabrinule i Britneyenog 54-godišnjeg oca Jamieja, koji nije nimalo sretan zbog tretmana koji čeka njegovu, sada već bivšu suprugu. Lynne je, prema izvorima bliskim Britney Spears, "slomljena", a otac je upozorio "da će, ako se u knjizi okrene protiv obitelji, to žaliti do kraja svog života". Stari Spears je navodno rekao kako bilo kakve tvrdnje u budućoj knjizi njegove kćeri treba uzeti s priličnom rezervom, jer je od djetinjstva imala običaj "preuveličavati stvari".



Comments (10) // Link

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>