Image Hosted by ImageShack.us
Robyn piše song za Brit - They say I'm crazy...I really don't care! That's my prerogative (it's the way that I wanna live but you can't tell me what to do!) - Blog.hr

Robyn piše song za Brit

Švedski pop pjevač i tekstopisac Robyn Miriam Carlsson će napisati pjesmu za novi album od Britney Spears.
Robyn je među prvih pet na UK Chart sa svojom pjesmom With Every Heartbeat - pomoći će joj da nađe pravu pjesmu za svoj comeback da vrati svoju pop karijeru.
"Bilo mi je ponuđeno da napišem novu pjesmu za Britney to je super," izjavio je Robyn."Pisao sam ja za nju i prije i ponovno pisanje za nju je odličan korak za mene.Lijepo je da mogu pomoći."
Robyn je dodao da ona želi da nova pjesma bude "svježa i moderna" kao Rihannina Umbrella,koja je na UK chart-u već deset tjedana.
"Volim pjesmu Umbrella od Rihanne.Znam da su ljudi nervozni ali to je zbilja moderna pjesma," izjavila je."Poštujem umjetnike kao Lily Allen i Kate Nash."


hvala britney forumu


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 00:52 - Komentari (103) - Print - #