Image Hosted by ImageShack.us
Štafeta - They say I'm crazy...I really don't care! That's my prerogative (it's the way that I wanna live but you can't tell me what to do!) - Blog.hr

Štafeta

Ohimesama je na svome blogu napisala kako bi voljela vidjeti moje odgovore na ova pitanja i čak sam odlučila joj to ispuniti jer su čak i mene zanimali moji odgovori, hehe, pa evo...

Priznanja

Priznajem da sam ljubomorna na frendicu koja ima dečka.

Priznajem da nisam sretna.

Priznajem da sam opterećena kilažom i prehranom.

Priznajem da bih zapravo htjela ići na more.

Priznajem da volim piti alkohol kad sam u kurcu.

Priznajem da sam zapravo jako krhka i da se svaki čas mogu slomiti.

Priznajem da sam jako usamljena.

Priznajem da ponekad uživam povrijeđivati druge.

Priznajem da bih rekla DA njemu kada bi me zaprosio.

Priznajem da volim poslušati narodnjake za dušu.


Image Hosted by ImageShack.us


1. Koji je tvoj savršen dan?

Već sam ga doživjela i proživjela i kad bih mogla, živjela bih ga čitav život.

2. Što vas na ljudima prvo privuče?
Pristup i razgovor. Ako je pristup u redu bit će razgovora, ako nije – adio.

3. Koje stvari vas kod ljudi živciraju ili smetaju?

Bahaćenje, šefovanje i kad si zabrije da je bogom dan pa si misli da mu se svi trebaju uvlačit u guzicu.

4. Da morate birati,biste li izabrali ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru a
nema voljenu osobu kraj sebe ili osobu koja ne živi u obilju novca ali kraj
sebe ima voljenu osobu?


Izabrala bi ovo drugo, da imam voljenu osobu pored sebe pa makar živjela u štali.
Izuzev mojih vjerovanja iliti ne vjerovanja, mislim da je važnije biti emocionalno ispunjen i stabilan nego materijalno jer mene osobno, novac nebi usrećio. Barem bi mi trebali znati kako novac sve uništava. Kako se ono kaže: « Sreća se ne može kupiti novcem»

- 01:13 - Komentari (59) - Print - #