Image Hosted by ImageShack.us
Britney's savjeti i izreke - They say I'm crazy...I really don't care! That's my prerogative (it's the way that I wanna live but you can't tell me what to do!) - Blog.hr

Britney's savjeti i izreke

Evo nekih Britneyinih savjeta i izreka. Možda i vama pomognu. yes
Svakako pročitajte, nećete požaliti.


Image Hosted by ImageShack.us

"Ako imate snove, slijedite ih. Vjerujte u njih i radite puno. Samo zapamtite da treba vremena."

"Ljudi će uvijek imati mišljenje o tebi, ali jedino mišljenje koje je važno, to je ono vlastito."

"Možeš biti dobra i bezopasna osoba i isto tako smiješ izaći svako malo i zabaviti se."

"Moraš biti zadovoljan sa onim tko si. Ja nisam uvijek bila popularna u školi i među dečkima,
Ali mi se uvijek sviđala osoba koja jesam."

"Uživaj u sitnicama koje ti život daruje i ne dopusti da išta prođe pored tebe."

"Mislim da je u redu stilski se razvijati, čovjek se mora razvijati."

Image Hosted by ImageShack.us

"Jednostavno moram biti iskrena prema sebi i raditi ono što mislim da je najbolje za mene."

"Krščanka sam. Idem u crkvu, ali mama nas je uvijek učila da se nikad ne sramimo svoga tijela jer to je nešto prekrasno."

"Nije toliko važno u životu biti lijep, već se tako osjećati. To je već potpuno druga priča."

"Mislim da moraš biti ponosan na svoje tijelo kakvo ti je Bog dao. Brini se o njemu tako da jedeš zdravo i da svakodnevno vježbaš a da budeš ponosan na nj i samog sebe."

"Kad netko uđe u prostoriju i pokušava biti sexy, obično to loše ispadne. Mislim da ako si dovoljno otvorena osoba i osjećaš se ugodno u svojoj koži i ako osjećaš svoju seksualnost, mislim da je to puno seksipilnije."

"Nemoj dopustiti da ljudi utječu na tebe. Svakog dana dobiješ puno savjeta od svakoga – ali moraš biti sam svoj vodič."

"Pokušala sam i promjenila metodu u «Znate što?» Jednostavno živi svoj život i čini stvari koje voliš, kreni dalje i usredotoči se na pozitivne stvari."

"Moć je biti u skladu sa samim sobom, stoga slijedi svoje osjećaje."

"Pokušavam ne misliti negativno."


Image Hosted by ImageShack.us

- 01:05 - Komentari (74) - Print - #