Image Hosted by ImageShack.us
Britney se obratila fanovima - They say I'm crazy...I really don't care! That's my prerogative (it's the way that I wanna live but you can't tell me what to do!) - Blog.hr

Britney se obratila fanovima

Britney se opet obratila fanovima na svojoj web stranici.
Pismo je malo poveće, a u njemu Brit govori o onome što se u
zadnje vrijeme s njom događalo.
Evo nekih djelova prevedenih iz pisma!


"Nedavno sam bila poslana u ponizno mjesto zvano rehabilitacija.
Stvarno sam pala na dno dna. I danas ne mislim da je to bilo zbog alkohola ili
depresije. Bila sam kao loše dijete koje je tražilo puno pažnje."

"Mislim da cijeli problem leži u tome što sam pustila previše ljudi u svoj život. Nikad neznaš kakve su namjere te druge osobe i što ta osoba stvarno želi. Osjećam da sam bila previše otvorena i znatiželjna kada sam počela sa ovim poslom,
morala sam isključiti toliko ljudi iz svog života. To je tako tužno, jer ako je netko obiteljski čovjek...to sam ja."

"Znam da svi sada misle da izigravam žrtvu, ali ne radim to. Toliko mrzim ovo što se trenutno događa. Možda je to upravo razlog što pišem ovo pismo...da me ljudi vide na drugačiji način.

"To je kao kada si prava žena pa kažeš ono što osječaš i misliš kako bi stvari
trebale biti - onda ljudi kažu da si kučka"

"Sada sjedim kod kuće i 18:30 je. Moji sinovi spavaju i toliko sam blagoslovljena
što ih imam u svom životu."

"Samo želim u životu ono što i vi želite...a to je da budem sretna"


Eto to su tek neki djelovi pisma, a cijelo pismo možete pročitati ovdje

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:57 - Komentari (37) - Print - #