On/Off

Dizajn by:verycoolavatari Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ludo pa opstaje

--->FuCkInG pRiNcEsS<---

Image and video hosting by TinyPic
ja:matea
zivi se:nie lako mora se u rijeci na zametu
godina:14
raz.:8.c - skola zamet
izgled:brineta, 182cm, 64kg, smede oci, duhovita, smijesna, zabavna, povucena, ponekad sramezljiva
Image and video hosting by TinyPic
yeah that's me!!


Free Music

Free Music



Free Music

xxxslikiceeeexxx




© moj, moj i samo moj jebeni loodi swijet





---> moj prvi post <---

weeeeee. ovo je moj prvi post...dakle ovo je blog o mojim problemima tegobama sranjima koji bi trebao bit u tajnosti. ako slucajno nabasate na njega ostavite mi koji komentar da znam koliko dugo vam je trebalo da ga otkrijete.hvala unaprijed


|subota, 30.08.2008. , 12:11|

| Komentari (31) | Da*Ne| Print|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.