ponedjeljak, 19.05.2008.

KAO...EVO MENE OPET.

...ĐIZS...JEDVA SAM SE SJETILA LOZINKE!!!

Dolaze meni neki Shiny Reportsi na mail...i sad kao imam sekundu volje i vremena...vise volje, jos vise vremena. Relativno govoreci...

Elem, ako ITKO ovo vise cita...i sjeca me se...eto, ja sam i dalje zive.

Nažalost.

Svašta se podešavalo...malo toga dobrog. Osim što njega, falim te Bože, više nema... Ja sam uspješno pobjegla doma...u Rijeku.

Sad, činjenica da sam u Rijeci je vrlo diskutabilna jer sam ja definitivno negdje drugdje...lost in bites and bytes... čitajte, počelo je sa Facebook-om!

Onda su mi dosadili svi mogući requesti za srčeka, medeka, ružica, hugsova i best friendsova, super best friendsova...i ostale kenjaže... pa sam se ja koncentrirala na najvažnije...KNIGHTHOOD.

Dakle, za neupucene, to je online igra...i totalna navlakuša...jer je strategija i kao moraše čak nešto i misliti i računati i diplomizirati...a tu i tamo malo rokati nekoga. No, najbolja je ekipa...postoji cijeli jedan svijet ljudi i svi smo na Skypu i svi se jaaaaaaako volimo i tamo je taaaaaaako suuuuuuuper da mi se uopće ne izlazi iz tog života na dvoru, bez mojih Vitezova, Obrana, Napada....ma savrsenstveno smišljeno za Bijeg od RL.

Osim toga, pseća ekipa je ok, malo me hebu jer me bude prerano...oko 10:00 al ajde...svo zlo u tome...

Ako bude jos ovakvih mirnih dana...morebit da se i malo ozbiljnije istresem...

Budite mi dobro svi...

PS: opet sam zaboravila kako se stavljaju slike... :(((((

- 14:35 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...ja sam:



...žena dijete... 33 godine (kad prije pobogu?) ...majka katastrofalna. ...supruga još gora.
AKTUALNA DIJAGNOZA: čekam da se shrink vrati sa mora pa da vidim šta će sad smisliti...možda ovog puta provali da sam "dobro" jer je ostao bez ideja. Totalno izgubljena između Snova i Stvarnsoti...koji se u zadnje vrijeme često isprepliću... Živim isključivo na potezu kuhinja, krevet, komp...i obrnuto. Tu i tamo odem i do WC-a.

MALA NAPOMENA: ...molim stručnjake, obrazovane književnike, zdrave ljude, one koji znaju kreirati svoje web stranice i ine "starosjedioce", kao i novopridoše mrzioce svega i svačega da DOBRO promisle prije nego me ogade jerbo bi me mogli nositi na "dušama" i pritom zaraditi prijavu od strane "Udruge za zaštitu histeričnih".

Hvala!

...gdje ste to došli:

Tamo gdje ja očajnički pokušavam uhvatiti Misli moje početverostručene ličnosti! Manje više, ovo je jedan Veliki Iscjedak. Glavna supstanca još uvijek čami u glavi...i prijeti eksplozijom. Čak je ni Xanaxi ne mogu više obuzdavati...




...pumpa za probušeni Ego:

Free Hit Counter
Free Hit Counter







...da znam zašto i kad sam extra luda:

CURRENT MOON