ponedjeljak, 22.10.2007.

PIZZA KILLER



Evo mene...opet sa štorijama od kunelići...


...nakon što sam zadnjih dan i pol prošla pakao.

Prekjuče sam u 16:00, za ručak, pojela vegetarijansku pizzu. Uvijek naručujemo od istog dobavljača. Ja vegu, ovo dvoje mješanu (hvala bogu). Nakon ručka, otišla sam spavati...naravno! Kad sam se digla u 18:00, osjetila sam da mi nešto želudac nije baš "happy", al kao, bit će bolje. Nakon pola sata sam prvi put "popričala" sa WC školjkom. I onda tako, svakih narenih pola sata. Do nekih 23:00 sam jo Dušu dala lmao lmao lmao Iako sam se uredno nalijevala čajem kako nebi dehidrirala...svaki moj ULAZ je značio i IZLAZ uskoro nakon.

U 24:00 sam osjećala da će mi želudac eksplodirati ishvatila sam da više nije za zezanciju (ono, brzo reagiram, ne? ).

U 00:30 su mi se počele grčiti noge, ruke i brada. Kad sam se ustala da nazovem hitnu, samo mi se zacrnilo i ja sam završila na podu. Zadnjim atomima sam uspjela nazvati i žena me ja tako lako odkantala sa pričom da je to "samo" viroza i da mi se to sve grči zbog panike Poludila sam al nisam imala snage se raspravljati.

Kad se grčenje pojačalo na cijele noge, i kad više nisam mogla disati koliko me bolio želudac...opet sam nazvala, i ovaj puta mi je obećala da će nekog posalti. Kako lijep od Nje, jel'da?

U 01: 20 su se pojavili iz Hitne, izmjerili mi tlak, gornji je bio 80, donji ne sjecam se...samo su me uvalili u Kola, nabili mi infuziju i odveli me na Zarazni. Doktor mi je rekao da sam došla u zadnji čas jer da su mi elektroliti toliko poremećeni da mi je srce moglo otkazati.

Cijelu noć su me pumpali inekcijama i svakakvim infuzijama, glukozom, fiziološkom, neko na Ri:::, ja sam ih preklinjala da mi daju bar malo leda jer su mi usta bila kao brus papir...al to je preveliki luksuz za naše bolnice.

...nije bitno što oko 5 je jedna boca bila prazna već pola sata, a sestre nigdje...pa sam morala sa onim cijevima lutati hodnicima nebi li mi netko promjenio bocu.

Kako mi je mala bolesna, i nije je imao tko čuvati, a ja sam se do 6 i pol osjećala dovoljno snažnom, zamolila sam da pozovu doktora jer ja moram doma. Doktor se tuširao. Dugo se tuširao. Predugo za mene...pa sam ja jednostavno odšetala van. SA ZARAZNOG!!! Mogla sam ebolu imati!

Jučer sam provela dan na šipku i dva dvopeka i umirala od bolova...al eto, danas sam se proudila super, hvala Bogu.

Pa eto, samo pazite kad jedete...i povraćate...

- 12:19 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

...ja sam:



...žena dijete... 33 godine (kad prije pobogu?) ...majka katastrofalna. ...supruga još gora.
AKTUALNA DIJAGNOZA: čekam da se shrink vrati sa mora pa da vidim šta će sad smisliti...možda ovog puta provali da sam "dobro" jer je ostao bez ideja. Totalno izgubljena između Snova i Stvarnsoti...koji se u zadnje vrijeme često isprepliću... Živim isključivo na potezu kuhinja, krevet, komp...i obrnuto. Tu i tamo odem i do WC-a.

MALA NAPOMENA: ...molim stručnjake, obrazovane književnike, zdrave ljude, one koji znaju kreirati svoje web stranice i ine "starosjedioce", kao i novopridoše mrzioce svega i svačega da DOBRO promisle prije nego me ogade jerbo bi me mogli nositi na "dušama" i pritom zaraditi prijavu od strane "Udruge za zaštitu histeričnih".

Hvala!

...gdje ste to došli:

Tamo gdje ja očajnički pokušavam uhvatiti Misli moje početverostručene ličnosti! Manje više, ovo je jedan Veliki Iscjedak. Glavna supstanca još uvijek čami u glavi...i prijeti eksplozijom. Čak je ni Xanaxi ne mogu više obuzdavati...




...pumpa za probušeni Ego:

Free Hit Counter
Free Hit Counter







...da znam zašto i kad sam extra luda:

CURRENT MOON