ponedjeljak, 24.09.2007.

POVRATAK IZ RODNICE




...da, sinoć smo se vratile. Samo kuje, mužjak je ostao na Okretaljki.

Srce mi puca...al to sam morala napraviti. Ima više razloga...neda mi se o tome. Koliko tužnih ljubavi na svijetu ima...zašto bi moja bila nešto vrijedno pisanja?

Kako je bilo...? Nemam pojma. Ne znam (još) ni čemu sve to.

Osim što je poslužilo Zakonitom da shvati da mu ne falim. I da digne papire za rastavu, sporazumnu, navodno. I mislim da blefira...al neka. Izblefa je sam sebe. Ako je mislio da će me šokirati...zajeb'o se. Moj odgovor na tu kukavički izrečenu izjavu je bio: "...napokon!"

OK, tajming je katastrofalan...al kad je oravi tajming za rastavu? Nikada.

Istinabog, toliko toga me čeka...jer sam u tolikoj mjeri mazohistički nastrojena da sam pristala ostati u Splitu kako Dijete nebi moralo mijenajti rutinu, vrtić, prijatelje... OK; i ja sam dobila odličan posao...počinjem za tjedan dana...i u totalnoj sam Panici.

Upravo sam se vratila sa MUP-a. Moram prebaciti prebivalište koje je do sada bilo na rijčkoj adresi. Odjavila sam se 23.04. Znači, prošlo je "samo" 5 mjeseci...a rok je 7 dana. Kad sam prelazila granicu, molila sam Boga da moje splitske tablice ne budu toliko sumnjive pa da krenu u komp kontrolu. Dobila bi kaznu...već jednom jesam. Jebote, ako ljudi mogu imati dvojno državljanstvo...zašto ne mogu imati i dvojno prebilvalište??? Više ni Bog ne zna koliko sam puta to prebacivala.

I sad, kad prebacim prebivalištre...promjenim osobnu...onda cu opet morati, jer čvrsto namjeravam vratiti svoje djevojačko prezime. Jebote...šta me sve čeka.

U Rijeci sam bila zamrznuta...sve te moje babe koje sam toliko željela vidjeti...za koje sam mislila da ce me "dignuti" iz ovog kakatoničkog stanja...nisu mi pasale. Nije situacija definirana...sve je u zraku...i sve me jako tišti...a kad je tako...onda se ja zatvaram u sebe i...prepuštam se TV-u. Kad je već moj Život u kurcu...da barem gledam one kojima je bolje...ili gore.

Dakle...sve sam odgledala...mogla bi neki doktorat napisati o telki u zadnja dva tjedna.

I sve bi to još prošlo iole ok da nema tih debilnih reklama...koje su ok samo ako u to vrijeme mi se piša, kaka ili jede... No, muči me njihov koncept. Ako su reklame proizvod analize kolektivne psihologije...onda smo fakat u kurcu. Od sponzoruša do srpskih domaćica...svi smo u kurcu.

Primjer prvi: dolazi koka, u "najboljim godinama", sjeda na klupu u parku, divan je sunčan dan, ona sređena kao neka vrhunska men'đerica...šta li samo radi oko 10 i pol ujutro u parku??? Na istoj klupi sjedi On, umire od dosade, ima kožne hlače. U 10 i pol ujutro. Puše i stenje a na majici mu se vidi natpis da je to jedino što je dobio od te i te banke nakon što je počeo štedjeti kod njih... Aloooooo....frajer u kožnim hlačama, crnim, neobrijan, lovi zjake u parku...i štedi??? Ma molim vas... Ona ga ne jebe 5 posto, pogotovo nakon što je pročitala da šta piše na gornjem djelu majice... Dvojka. Jebe se njoj za frajera koji je samo dobio majicu od banke. Ona traži "pravo" muško. Nema veze što na sebi ima tliko šminke da ni trepnut ne može...i što joj to ne pomaže da sakrije bore i otekline ispod očiju...on je The Koka. No, kad se skorojević pomakne...i ostatak natpisa na majici pokazuje da je zbog te iste štednje, u toj banci, dobio i auto, i stan u centru (neš ti) i vikendicu na moru...ona odjednom skače i zažvali ga do gušterače!

Primjer drugi: ...dvije verzije istih kretenarija...o čemu se već naveliko pisalo, no eto... sjede njih divje, lijepe do bola. Dolazi komad, mužjak, u savršenoj crnoj košulji...ili pak Ona, u savršenoj crvenoj haljini... Netko od njih se čudi kako im to polazi za rukom...a odgovor stiže u tili čas...dovoljno je izvaditi bocu tekućeg deterđenta iz torbe i objasniti da je On/Ona njihov partner i da je dovoljno koristiti magični deterđent...stvar je pod kontrolom. Dobro je poznata stvat da Žene nose svašta u torbi...al kunem vam se...niti jedna nije toliko luda da tegli bocu Perwoola sa sobom....da bi ga, kao ultimativni, corpus delicti...pokazala frendici.

Primjer treći: ...planinski vrhovi pokriveni snijegom. Idila bjeline. Odjednom se planine i bijeli vrhovi pretvaraju u plahte a ispod njih izviru dvoje djece. Nastavljaju dječju bitku jastucima i inom bijelom posteljinom...i, naravno, u toj igri u bijelom, sruđe lončanicu koja se prospe posvuda. Mama (cca 19 i pol godina) ulazi u sobu i sa SMJEŠKOM slegne ramenima...Njeno savršenstvo ne ometa razlivena lončanica crne zemlje po njenoj savršenoj bijeloj sobi...ona ima Ariel, Persill...votever... A-ha! Dajte mi jednu...koja neće popizditi!

Primjer četvrti...uber alles: ...svatili smo svi već dosada da je dovoljno koristitii Cillit Bang...u svim bojama...pa da nam dom bude besprijekoran. Nema veze što dotični proizvodi koštaju tri puta više od onih ostalih..jer.... koji vam je Bog... ovako sigurno štedite na vremenu i novcu. To su nam objasnile raznorazne profi savršene domaćice...od debeli hrvatice do, momentalno, najnovije srpske koke...koja, uz pomoć photo shopa...uistinu, i najprljivije površine dovede do sjaja u tili čas...No, najnovija kretenarija je sažeta u obliku spužve...koja je već natopljna sa tim nekim sredstvom za čišćenje... Znači, u kurcu ste ako ne kupujete Cillit...u još većem ste ako vam se taj isti neda staviti na spužvu...pa zato kupite već ovu natopljenu...stvarno će vam uštediti na tih 5 sekundi koliko vam treba za pošpricati ili natopiti neku spužvu vulgaris tim istim sredstvom... Katastrofa...!!!

I sad, da dalje ne nabrajam...sva ona spontana kolektivna okupljanja neprijavljena lokalnim vlastima, u ime propagiranja uložaka, Coca Cole light...kad i gdje cijeli grad odustaje od posla i izlazi na ulice marširati u ime dotičnog proizvoda... Niti smrdljive prasice uskurčenog izgleda koje sa užasom otkrivaju da imaju tetovažu svinje ispod pazuha...pa im ne polazi za rukom pokupiti frajera u metrou...osim ako se ne naštrcaju Rexonnom...da ne govorimo o pranju, brijanju gelom, šamponiranu ekstraktima kašmira...!! Jeboteeee...kako se ekstraktira ektrakt kašmira...??? Stavi se đemper i lonac i pusti da pusti ektrakt??? Mislim, stvarno...

U cijelu priču ne ubrajam vrhunske pizdarije koje se reklamiraju kroz jutarnji termin na Novoj i RTL...pod zajedničkim nazivnikom TOP SHOP...od napuhanih najduobnijih luftmadraca, brijača za nos i uši, naočala sam 150 različitih stakala, treskavih aparata koje će vas osloboditi svih Zala ovog svijeta...ako ga uštekate u nevidljive utičnice na plaži i pustite "Remen 1000 psrtiju" da vas oslobodi nesnosnih naslaga celutlita...naravno, ne zaboravimo komad plastike koji će vam kralježnicu dovesti u stanje Duje draganje...a ktome je još, i nevidljiva...i sve to ako nazovete ODMAH...jer tek tako sve ima smisla...

U pičku materinu...da!

What a wonderful life...klikom daljinskog away!

Ah da...zaboravih...jeste li uzeli vašu dnevnu dozu LGG-a???

- 10:44 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...ja sam:



...žena dijete... 33 godine (kad prije pobogu?) ...majka katastrofalna. ...supruga još gora.
AKTUALNA DIJAGNOZA: čekam da se shrink vrati sa mora pa da vidim šta će sad smisliti...možda ovog puta provali da sam "dobro" jer je ostao bez ideja. Totalno izgubljena između Snova i Stvarnsoti...koji se u zadnje vrijeme često isprepliću... Živim isključivo na potezu kuhinja, krevet, komp...i obrnuto. Tu i tamo odem i do WC-a.

MALA NAPOMENA: ...molim stručnjake, obrazovane književnike, zdrave ljude, one koji znaju kreirati svoje web stranice i ine "starosjedioce", kao i novopridoše mrzioce svega i svačega da DOBRO promisle prije nego me ogade jerbo bi me mogli nositi na "dušama" i pritom zaraditi prijavu od strane "Udruge za zaštitu histeričnih".

Hvala!

...gdje ste to došli:

Tamo gdje ja očajnički pokušavam uhvatiti Misli moje početverostručene ličnosti! Manje više, ovo je jedan Veliki Iscjedak. Glavna supstanca još uvijek čami u glavi...i prijeti eksplozijom. Čak je ni Xanaxi ne mogu više obuzdavati...




...pumpa za probušeni Ego:

Free Hit Counter
Free Hit Counter







...da znam zašto i kad sam extra luda:

CURRENT MOON