ponedjeljak, 03.09.2007.

TKO JE OVDJE UISTINU LUD???

...odnosno..koji bog ljudi forsiraju da im se ostavljaju komentari??? Jel to neka interna fora za koju Ja ne znam...?

Ne budite tako konspirativni! Objasnite i meni!

A najgore mi je kad ja, još ovako mala i naivna, fakat odem do tih što mole da im komentiram...a kad ono ... jeb'ga, vidim mladež kojima je najgore stvar današnji početak škole. OK; ne tvrdim da nema kvalitetnih mladih Umova...jebote, pa ja im zavidim kad im vidim blogove...al ljudi...meni je onda crnjak!

Zašto?

Zato jer se onda pitam kako Ja doprinosim općekolektivnom mentalnom zdravlju. Mislim, ako cure i dečki koje svesrdno kolje pubertet...uistinu čitaju ove moje Iscjedke...kakvu perspektivu mogu imati od Života???

Zato, dragi blogeri under 25 (nemam pojma zašto 25...valjda jer sam ja do tada bila poprilično "dobra" i "netaknuta") ja vas lijepo molim da preskočite moj blog poput onog nekog vuka...Crash Bandicota, I guess...kad preskače one neke otočiće i Tony Hawka na skejtu...kako god vam drago. Ja zaista ne mogu i ne smijem preuzeti na sebe odgovornost još i za vas...ok?

Understood?

...ili,

Ms.Understood?

Nota Bene: prvih 20 under 25 koji mi objasne bitnost ostavljanja komentara u njihovom blogu...imaju 10 dozvpljenih čitanja mojih Isjedaka.





- 18:36 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...ja sam:



...žena dijete... 33 godine (kad prije pobogu?) ...majka katastrofalna. ...supruga još gora.
AKTUALNA DIJAGNOZA: čekam da se shrink vrati sa mora pa da vidim šta će sad smisliti...možda ovog puta provali da sam "dobro" jer je ostao bez ideja. Totalno izgubljena između Snova i Stvarnsoti...koji se u zadnje vrijeme često isprepliću... Živim isključivo na potezu kuhinja, krevet, komp...i obrnuto. Tu i tamo odem i do WC-a.

MALA NAPOMENA: ...molim stručnjake, obrazovane književnike, zdrave ljude, one koji znaju kreirati svoje web stranice i ine "starosjedioce", kao i novopridoše mrzioce svega i svačega da DOBRO promisle prije nego me ogade jerbo bi me mogli nositi na "dušama" i pritom zaraditi prijavu od strane "Udruge za zaštitu histeričnih".

Hvala!

...gdje ste to došli:

Tamo gdje ja očajnički pokušavam uhvatiti Misli moje početverostručene ličnosti! Manje više, ovo je jedan Veliki Iscjedak. Glavna supstanca još uvijek čami u glavi...i prijeti eksplozijom. Čak je ni Xanaxi ne mogu više obuzdavati...




...pumpa za probušeni Ego:

Free Hit Counter
Free Hit Counter







...da znam zašto i kad sam extra luda:

CURRENT MOON