petak, 31.08.2007.

KAKO SAM JA MALAAAA...

Đizs...imam novi l"how to" da se sjebem u tri sekunde.

Kao, ja otvorila blog...piseruckam...kao, ok, sviđa mi se pozdaina (bloga, ne moja, nikako ne moja)...i onda kliknem, naravno, na one tamo gore...visoko visoko...i padnem nisko nisko...

HOĆU LI JA IKAD NAUČITI KAKO NAPRAVITI SVE TE PIZDARIJE KOJE BI HTJELA OVDJE, U BLOGU, SADA I ODMAH!!!

Ima li dobrih duša koje su voljne masturbirati mozak i pokušati pomoći jednoj nesvrstanoj plavuši... Ja bi linkove na druge blogove, na druge forume...sajtove. Ja bi logove, ja bi slike...sve bi...ali kako???

Dal da odustanem odmah...i nastavim se prepucavati po forumima i umjesto da perem pod i počnem vježbati trbušne mišiće???

Mislim, od prošlog ljeta sam se pretvorila u onog Mischelin lutka...prvi sloj (odozgora), ujedno i najuži, su, kao, sise...

...onda ide drugi sloj, malo širi, to je predio ispod sisa, a na koji se sise naslanjaju...

...onda ide treći, još malo širi, a "to nešto" je želudac, konstantno pun, dal Pelina ili klope...

...i onda najširi oko trbuha...taj je, više ono, kao, keder oko broda...da me zaštiti od eventualnog napada nekog alfa mužjaka. Nakon toga, sve se nastavlja u spiralama prema dolje.

Jebote, di su nestali mojih 90 - 60 - 90 ...ono bezobrazno savršeni...

Navečer, kad sjednem na lavandin od kuhinje...i pogledam prema staklu...zapalim cigaru i natočim Pelin...kad se ugledam...ne mogu vjerovati!!! Maknem glavu i zamišljam da je to netko drugi...

Sad, netko će reći da sam si sama kriva.

Nisam.

Krivo je more...i moje tri neuspjele trudnoće...a od onda sve i svašta...no ne znam dali mi je pametno o tome pisati jerbo bi mogla i u zatvoru napokon završiti...Oglas: PRODAJEM ČAROBNI PRAH OD KOJEG ĆETE NA SPROVODU BITI NAJPRIKLADNIJI ŽALOVATELJ!

...aj kvragu i sve...idem napokon nešto napravit po kući. Mala Zvijer je uspjela neki ventilator umrsiti u kosu pa se je "malo" ošišala...headbang




- 15:25 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...ja sam:



...žena dijete... 33 godine (kad prije pobogu?) ...majka katastrofalna. ...supruga još gora.
AKTUALNA DIJAGNOZA: čekam da se shrink vrati sa mora pa da vidim šta će sad smisliti...možda ovog puta provali da sam "dobro" jer je ostao bez ideja. Totalno izgubljena između Snova i Stvarnsoti...koji se u zadnje vrijeme često isprepliću... Živim isključivo na potezu kuhinja, krevet, komp...i obrnuto. Tu i tamo odem i do WC-a.

MALA NAPOMENA: ...molim stručnjake, obrazovane književnike, zdrave ljude, one koji znaju kreirati svoje web stranice i ine "starosjedioce", kao i novopridoše mrzioce svega i svačega da DOBRO promisle prije nego me ogade jerbo bi me mogli nositi na "dušama" i pritom zaraditi prijavu od strane "Udruge za zaštitu histeričnih".

Hvala!

...gdje ste to došli:

Tamo gdje ja očajnički pokušavam uhvatiti Misli moje početverostručene ličnosti! Manje više, ovo je jedan Veliki Iscjedak. Glavna supstanca još uvijek čami u glavi...i prijeti eksplozijom. Čak je ni Xanaxi ne mogu više obuzdavati...




...pumpa za probušeni Ego:

Free Hit Counter
Free Hit Counter







...da znam zašto i kad sam extra luda:

CURRENT MOON