srijeda, 07.05.2008.

Update.

cvjetich@live.com

Računalo skršeno.
Sestra u bolnici.
Državno u nedjelju. (Moram se malo hvaliti, jel ;))
Kraj godine, a mene očekuje tjedan i pola zaostatke. (Već sada imam glavobolju)

Prvi razlog najbitniji.
Skužila sam da sam stvarno ovisna, početi ću pisati serenade za oporavak računala.
U biti, nije prvi razlog najbitnije, ali on me najviše sprječava da sudjelujem u ovome svijetu.
(Sada piskaram u knjižnici...)

Ne brinite, pročitati ću ja vaše postove prije ili kasnije.
Nakon kraja školske godine.

I vratiti ću se, no najvjerojatnije ne kao Brigita Aurora Lunaris.
Da priznam, već sam napisala oproštajni post s razlozima prije nego što se računalo odlučilo našaliti sa mnom.

Ukratko:
Brigita mi je dosadila. I živcira me. Ona je trebala biti savršenija verzija mene - na kraju je ispala presavršena verzija... mene?
Oonda... svi likovi općenito su presavršeni.
I mislim da je to zato jer je hp svijet za mene savršen. Ako ništa, jako je blizu.
Primjetili likove u boxovima koji još nisu spominjani? Nda.
Povezanost s mjesecom bila je dobra ideja, ali je brutalno NEiskorištena.
Oni koji me imaju u priči - ako zatrebate žrtvu manijakalnog ubojice, to bi bila Brigita.

Ima još puno razloga...

Čak ni moj stil mi se ne sviđa... pa što ja onda dovraga ovdje radim?

Oprostite na šturom objašnjenju (bilo je puuno bolje ono koje sam već napisala, ali nema veze), ali eto. To je to. Malo zbrda-zdola, ali ne ljutite se, zar ne?

A možda samo želim nešto svoje.
Jer istina je da ja sebe ne mogu zamisliti da živim u internatu. A-a.
Čak mi je i draže biti putnik nego živjeti u domu...
I ne mogu zamisliti da ne vidim svoju obitelj... A-a.

Možda krivim i Sumrak. Neda mi se objašnjavati zašto... Ali prije bih našla nešto svoje u Sumrak fikciji nego u HP fikciji.

Au revoir...


B. A. L.


13:42 | Komentari (25) | Print | ^ |