prometej je budala https://blog.dnevnik.hr/brico612

petak, 04.04.2008.

mlijeko se pokvari ukoliko otvoreni tetrapak ne stavimo u frižider

Gledam kroz balkonska vrata preko rublja što se suši; u proljetnu noć. Zahladilo je, kao što to biva svakog ožujka. Lokve su se već osušile i nemam više u što skakati osim u zrak pred sobom.

Izluditi će me glasovi.

Jedva primjetno sam ugazio bolesnoj mački na rep kada mi je izbacila utrobu pod noge. Gadna stvar pomislih, ali onda sam se sjetio da ni one ne vole bol. Pogotovo ako su bolesne i nemaju većinu zuba i dlaka.
Susjedi su iznijeli smeće na ulicu. Uvijek to rade, iako ga preko noći mačke razbacaju, pa ga ujutro moraju skupljati. Često su bolesne, bez većine zuba i bez dlaka.

Gledam svoj odraz u staklu. Čudno je vidjeti sebe prozirnog. Čudno je gledati takav svoj lik dok se bojim da ću, kad se okrenem, ugledati starca bez erekcije i volje za životom.
Užasava me spoznaja o prolaznosti vremena,... a jako volim život.

30.03.2008.

04.04.2008. u 01:05 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>