prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga

ma neda mi se pisat...budete saznali...samo da znate da nas je dvoje tu... Luka (~ŁoOkA~) i ovaj tip koji sad pise ovo Danijel (d4nch13l)... i tak to

Linkovi


Clock Generator - bigoo.ws


Make a Photo Calendar at bigoo.ws

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

NAŠ C-WALK FORUM

naš gee elvis

madafaking Trle...

Vixxx

...::Stupid Stufff::...


Crystal Ball Generator


Custom T-Shirt Generator

...:::About This 2 Fools:::...

.:.d4nch13|.:.

ime: Danijel
prezime: not your biznis
mjesto: madafaking BRESTJE bitchez (i ment dat in da good way)
datum rodenja: 22.09. (znaci to je kojih 15 godina)
hobiji: C-WALK (moj nacin zivotabelj), kosharka, ma sve ostalo vezano uz hip hop
volim: curecerek...girlsmah...chicasnaughty...galznjami...
ne volim: skolublabla, umisljene bahate arogantne ljudepuknucu, lukumadbelj
skola: medicinskamouthwash(to nije samo za cure)
kaj jos...bum se sjetio

ŁoOkA

ime : Luka
prezime : je rajt belj
mjesto : pa BRESTJE city
datum rodenja : 08.01 dvije i osme zubo smijeh
hobiji : cwalk ( naravno bitchezZz ) ... besketbol yes .. graffiti pomalo rofl ...
volim : cure naravno lud muziku ( uh sta bi ja bez nje ) thumbup i nikog i nis vise nut
ne volim : SKOLUUU , danijela ( ma mrzim ga ) headbangmad i jos nesto SKOLUUU , e i naravno ne volim SKOLUU
skola : drvodjeljska LOL rofl , bar necu jednog dana postat medicinska sestra ko ovaj tu fool dead
I toe to za sad , ma za uvjek ( ko da cu ovo ikad mjenjat ) smijeh
Ayde peace all my thugz and bitchezZz mah party










...:::VideozZz:::...

c-walk c-walk c-wak
daniel aka shihanus


to nije ovaj danijel owner bloga , to je jedan damn good shvabo walker .. hehe
da sam bar to ja...al ja sam i bolji mah

subota, 22.12.2007.

jeben dan

danas mi je stvarno ono full bio dan ispunjen svacime. probudim se u 13h, odem rucati i opet odem spavat u 14h i spavao sam do kojih 17 i sad dodem i pisem post... napokon sam mogao malo odspavat a ne cijeli tjedan se dizati u jebenih 6h da idem u skoluburninmad. jucer smo ja i luka mislili snimati c-walk, ali je bilo prehladno i ispali su mi nozni prsti i moro sam nosit u shkarniclu do doma di su mi ispali u kanalizaciju al nema veze imam drugih 5... jucer sam gledao nesto big bradera i bio sam vesel sta je vedran pobijedio iako bi maju-paolunjami...napravio sam neki video i stavio na youtube pa sad cekam neki kurac da ga prihvate valjda sta ja znam p ga budem stavio kasnije na blog. ah odo ja da mi nebi i prsti otpali...pajsmah

|komentiraj 9| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.