utorak, 24.01.2006.

RECEPT 1: ZIDARSKI SENDVIČ

sastojci:

pola kile kruha
100-200 deka parizera (običnog, bez ikakvih dodataka)
pola litre piva u staklenoj boci (može i jogurt, sve ostalo je samo za pedere)
biti zidar, moler, tokar, kovinoglodač, bacač maltera, tesar.
jedan tupi nož

kada imamo sve od navedenih sastojaka možemo krenuti na klanje.
tupim nožem prerezati pola kile kruha po sredini (vodoravno).
ubaciti debelo narezanog parizera (što više to bolje)
zubima otvoriti pivo... ukoliko cakline nisu prave muške onda koristiti štok od vrata.

sjesti na što manju visinu.. dakle bankina ili prva stepenica. raširit noge, pivo pored desne noge, sendvič u ljevoj ruci. fućkati srednjoškolkama ( po mogućnosti gimnazijalke) koje su u prolazu. za pravi doživljaj potrebno je jesti u grupi.

posebne napomene: tko koristi "posebnu" pileća prsa, šunkericu ili suhi vrat taj je prepotentna pederčina koja se razbacuje sa novcia. isto tako ni za živu glavu mazat maslacem kruh (ubije okus). također, pivo mora biti u staklenoj boci... nikakav q pack i slična sranja, to je također za pedere.

dobar tek!

- 11:57 - Viršle? (26) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

ponedjeljak, 23.01.2006.

sve je to drogirano i potplaćeno

evo, mene sad sramota pisat novi post jer tko zna, možda će i mene optužiti da sam lik iz recimo simpsonsa.

sram vas bilo... balkanci jedni neodgojeni!

jel problem što volim kulena? što sarme malo pojedem tu i tamo za božić?

jel to toliki problem? što srećem čika Đuru sa prelaska prtenog puta na asfaltiranu cestu nedaleko Nemetina?

i ja ću sada obrisat svoj blog da nebi završio na naslovnici Večernjaka! jel problem što svoje emocije izražavam riječima kao što su "kurac", "pička", "jebem ti", "govno" i "čmar"?

današnji novinari su nadrogirani i to treba spriječiti! KO VAS JE POTPLATIO?
već mjesecima primam prijeteće poruke da promičem "balkanizam" i "seljaštvo" među masom mladih građana! mladi izlaze van debelih trbušina... umjesto coca cole sada đepove pune čvarcima koje konzumiraju posred disko kluba. djevojkama govore da su "pice" i ispituju ih kojim sastojcima začinjavaju fiš paprikaš...

i sve to samo zbog mog bloga... zbilja nisam htio...

osjećam se užasno... pijem čaj s limunom... malo me i grlo boli... a vani minus 10.

kokoši mi sad na sedmom nebu zbog raznorazni prehlada a kad sam ih kupovao rekli su mi da ne znaju letit.

također sam dobio dojavu da su zbog mog bloga nadrodnjaci opet u trendu... ljudi moji... zbilja nisam htio!

dok se situacija ne smiri ja ne izlazim iz svoje kolibe a Vi koji ste me prijavili B.a.b.a.m.a. se jebite!

ja sam samo želio iznjeti svoje mišljenje... jel i mi, brđani, imamo pravo misliti. mada ne izgledamo tako.

dok mi se ne dokaže suprotno, ja sam NEVIN!



i boli me kurac

- 17:37 - Viršle? (3) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

petak, 06.01.2006.

JEBO MATER I.... SVE!

ta Janica nije ni zakurac. kao prvo, šlampava je... ispadne joj štap i rukavica... pa jel to vama normalno? šta se nije vratila i pokupila to. i na kraju tek treća... pa kakva je ovo država gdje športaši nikad prvi ne budu... mislim nekad budu.. al nije to to. ovi s rukama i loptom osvajaju tamo neko srebro mislim ALO? pa šta je ovo? rođo, nevalja ne_valja.

Nabijem Janicu!

onaj tamo Mirkec nit pobjeđuje... nit osvaja išta. e pa nemože to tako! ja sjedim i gledam i jedem frankov čips i nevjerujem. ma što ga nije malo jače po toj tintari udario? vjerovatno ne trenira dovoljno. jako sam razočaran športom u našoj državi.

sami luzeri... nogometaši prije par godina nisu u stanju bili zlato osvojit na svjetskom... ljudi, mi nikad u nogometu zlato nismo osvojili na svjetskom ili europskom prvenstvu. ajme sramoteeeee...

a ima nas preko četri milijuna!

:(

- 12:10 - Viršle? (19) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

utorak, 03.01.2006.

DRUGI PUT U ŠOPING CENTRU

prvi puta sam zbilja ko zadnja seljačina ošao s traktorom u šoping i svi su me čudno gledali... pa reko, aj ovaj puta uzimam čačin auto pa kud koji mili moji.

i sada se situacija promjenila za svih 95 stupnjeva! ja sam njih gledao ko zadnje seljačina a oni mene ko pravog dasu, kakav i jesam!

molim lijepo!




usput, za one koji ne znaju što je bumerang:



živili sto godina i sve najbolje za rođendane!

- 15:02 - Viršle? (8) - Bureka? - Neku pizdariju sa sirom možda?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>