prilog? može prilog

09.08.2006., srijeda

morski pas

"Išao sam tamo, pa sam se morao javit spasiocima. A jedan je ovdje dok je drugi tamo s druge strane. I nitko nije plivao. A ja. I onda njima. Bilo je više spasioca nego ljudi."
Pričao je moj prijatelj S, inače vrsni poznavaoc tableta, njihovog izgleda, oblina, izražaja i podražaja. Tablete je znao kao Al Bundy ženske s duplerica. Dok je pričao zajedno s njim progovarao je i domaće složeni koktel tableta za smirenje, dizanje i depru. Zato je njegov govor bio isprekidan sa pokojom intervencijom vezanom uz nešto totalno drugo. Tako mi je eto pokušao objasniti kako je onaj dan kad je bilo loše vrijeme on bio jedini na bundeku. I kupao se.
-"Plivanje je super."
-"A kaj kurac meni, preplivam tam i sim, ma."
-"Bio sam na moru i baš mi fali."
-"To more, ja tamo se više ne kupam. Gledao sam na telki tamo morski pas. Pa frajeru rebra. Napao tamo na otoku Murao. Nebi mene u more."
-"Pa dobro S, jel sad jeka sezone? Znači sve vrvi turistima? Kad si pročitao da je kod nas nekoga napao morski pas? A pojeo?"
-"Pa ma, ima ovih čeha? On dođe i tko će pitat za njega?"
-"Česi su avanturisti i ginu na razne načine u našoj državi."
Morali smo prijeći cestu.
-"No to onda nije problem S jer ak nas je na moru tako puno svaka čast morskom psu što odabire baš čeha, tako da opet nema problema za nas."
-"Ma."
Iako nisam imao pojma gdje je taj otok koji je tako utjecao na mog frenda nisam se brinuo za morske pse jer ipak oni znaju da su na našem terenu pa im je bolje da hapaju strance. Po mogućnosti čehe jer su oni onako malo reš. Izvana pečeni od sunca, u raznim bojama, kakve male curice koje tek kreću najviše vole nositi jer se tako oblači i barbika, a to je crvena, ružičasta, crveno sa bijelim pijegama. A iznutra su naravno krvavi.

""Bogate klase smišljaju i izmišljaju sve moguće načine i putove da bez straha od gubitka zadrže sve što su stekli na nepošten način, a zatim da uz što manju naknadu iskoriste rad siromašnih slojeva."""

No određeni siromašni sloj je razvio takve strahove da više ne želi niti raditi.

- 23:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
to te ja pitam