prilog? može prilog

01.04.2006., subota

u ilegalu

Povukao sam se tamo, i teško me je naći. Skriven sam od pogleda koji šire zadah alkohola.
Postao sam danji tip. Ujutro sunce tako lijepo osvijetli moju sobu kroz tako malo slobodnog prostora. Onaj prvi dodir s vodom, lažem drugi dodir s vodom, tako je super, mlatnut se hladnom vodom i skinut koprenu s očiju. Onaj prvi dodir s vodom je gdje ja diramo vodu izbacujući svoju vodu dok se nehajno čoham ispod pipe. Dakako ovaj drugi je važniji jer bez njega se možeš slobodno vratiti u krevet i nastaviti spavat kao i prije.
No nije sve kao prije, eto čim padne mrak pretvaram se u sumnjičavog kvartovskog logičara kojeg štite kartonski policajci, i smiješe mu se hostese koje jedu sendviče u automobilima sa ful opremom, i kojeg loša kava ujutro tjera na wc-e.
Tako sam s mrakom počeo sumnjat da li bi me uopće zadržali u policiji da kojim slučajem propucam troje ljudi. No prvo bih morao naći troje ljudi koji su mi se toliko zamjerili da bih trebao pucat po njima.
Ma puca mi kurac.
Odo gledat film ili već nešto.

- 19:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
to te ja pitam