travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kisskissdeaddeadburninmadnjaminjamisve i svasta
OSTAVLJAJTE KOMENTARA AKO VAM RADI TIPKOVNICAyesyespartyrofl






Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



Image Hosted by ImageShack.us




obozavam motore, vidite samo kako je sladak
Image Hosted by ImageShack.us






...O MENI....
zovem se-nije bitno
-prezime jos manje
-nadimak mi je mala novinarka
-imam 14 godina

VOLIM

-obitelj
-zivotinje
-more
-glazbu
-make up
-citati
-horore
-zabranjenu ljubav(nemojte se smijati)
-shoping
-motore

NEVOLIM

-izdajice
-dvolicne ljude
-ulizice
-umisljene
-Harry Pottera(zato sto mi ga brat voli za oboje)
-brokule i rastiku
-skolu
-profesore
-itd

HOBI

-rolanje
-pjevanje
-pisanje bloga
-cesto mjenjanje frizura(ipak mi je brat frizer)

Linkovi

blogici koje citam kada mogu




blog mog brata,obavezno svratite
Jedan frizer

Pop-fan

blog koji se meni jako sviđa
Mala nogometasica










Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr





Image Hosted by ImageShack.us



madmouthwashnoyes EVO MALO SLIKA


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

NIJE LI COOL





Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

coolbangpartysmijehpuknucusmokinburninmadnamcormahlud
zalivennutnono
cerekmadyesrolleyeskiss




















Free Music




petak, 13.04.2007.

SVE U JEDNOM




Napisat cu vam slucaj koji se desio nedavno i koji zelim podijelit s vama.

Imam prijateljicu koja ima 13 godina i lijepe je građe,ima bas ono sto muski vole na curama.
Ali problem je u tome sto ona misli da je debela,jako debela, a ima 42 kila. To za curu njene dobi je sasvim normalno.
Rekla mi je neki dan da ce ici na UN-dijetu. Ja sam joj rekla da nesmije ici na nikakvu dijetu jer
kao prvo nije debela, nesmije jer ima dijabetes(to je secerna bolest).
Ona se tada naljutila na mene i nismo pricale 2 dana. Ali samo sam joj htjela pomoc. Onda me nazvala i ispricala mi se i rekla
da je razmislila i da nece ici na dijetu. Vise i nismo pricale o tome, a sutradam je ona trebala ici na rodndan....
Nakon setnje isla je svaka svojoj kuci i rekle smo da se vidimo sutra kad ona dodje sa rodendana.
Sutradan me zove njena mama da mi je prijateljica zavrsila na hitnoj. Nisam ni pitala zasto nego sam odmah odjurila tamo.
Kad sam dosla pitala sam joj mamu sto joj se desilo? Mama kaze da nije nista htjela jest, a nije primila inzulin , a
radi toga je mogla umrijet., i rekla je da sad prima infuziju i da ce bit dobro. Odma mi je pao kamen sa srca.
Kad je izasla odma smo se zagrlile i pustile koju suzu(znate nas zenske) rekla je da nikad vise nece ici na dijetu niti
ista drugo pomisljat jer je ona najzgodnija cura na svijetu.
Takvu je volim.


Image Hosted by ImageShack.us







| komentari (81) | print | # |

četvrtak, 12.04.2007.

AH TI PROBLEMI

Cao!!!

U prvom postu odlucila sam pisati o cestim problemima mladezi kao npr.anoreksija, bulimija,
ovisnost o cigaretama,o alkoholu....


Pisat cu vam o curi koja je pocela piti sa dvanaes godina,sto sam procitala ne tako davno i sto me je jako sokiralo....

Pocelo je tako sto je jednog dana otisla baki u posjet koja je bila bolesna i senilna.Pitala ju je baka, " tko je to, ti si sigurno lopov i zelis me opljackati".
Otisla je u suzama prijatelju koji joj je ponudio jedno pivo i rekao da ce se bolje osijecati.
Ispocetka joj se nije svidilo, ali je poslje rekla da je imao pravo.
Roditelji za to nista nisu znali, a njome je pice prelazilo u sve vecu naviku.
Nije ni slutila koliko joj to moze nauditi....
...U osmom razredu postala je prava alkoholicarka, osijecala je mucnine, imala vrtoglavice sve do jednog dana kada je upoznala
prijatelja koji joj je savjetovao da ide na ljecenje.
Pristala je..........
....Kada je dosla sa ljecenja, cvrsto je odlucila da je dosta s alkoholom i vise nije pila....:
..Na kraju je rekla kako je pred njom blistava i trijezna buducnost......bangpartypuknucu

Image Hosted by ImageShack.us

Mala novinarka



| komentari (22) | print | # |

srijeda, 11.04.2007.

Caos

Bog, sigurno se pitate zasto sam se odlucila pisati ovaj blog?
Paaa........inspiraciju su mi dali svi pomalo, a brat najvise.
U mom blogu moci cete procitati najnovije vjesti o zvijezdama i o danasnjim problemima mladezi.
Nadam se da ce vam se svidjeti i da ce te ga s gustom citati.
To bi bilo sve za sada od mene..... wave
MALA NOVINARKA:



| komentari (18) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.