Brat magarac

Tržište radosti

I lijepo to ide, taj neki glumljeni optimizam, kao sve je okej, uživaš u životu, djeluješ cool. A unutra se nalazi razvalina koju skrivaš, koju nikome ne dopuštaš vidjeti. Unutar sebe si Venecija i samo toneš i toneš, uljuljkan u neku sigurnost lažnih temelja.
A sve se može promijeniti za samo jedan trenutak i u samo jednom trenutku možeš biti netko drugi, kome se iznenadiš svaki puta kada pogledaš u zrcalo. Pa da, silueta je ista, ali neki drugi lik promatra s ove strane. Neki novi, sa nekim iskustvima života koje je prešutio i sakrio u dubine da ne dođu na opće kazalište lutaka gdje svi promatrači pokušavaju zapaziti i najmanji trag slabosti kako bi mogli promatrati s visoka uživajući u svojoj kvazi veličini...
Vjerujem da se na tržištu radosti cijene penju vrtoglavom visinom, jer gledajući oko sebe, ljudi gube svoju karizmu i postaju roboti. Mali pijuni na velikoj šahovskoj ploči poslani u vlastitu propast. I veliki kršćani, moja braća, izdaju svoje kršćanstvo. Svojim gestama, svojim izdvajanjem, svojim uživanjem u samopravednosti. Ostaje to samo jedna lijepa predstva - mi smo najbolji i mi imamo monopol. Mi znamo Pisma, mi smo upoznali Isusa... A ne shvaćaju da upoznati Isusa znači upoznati čovjeka i prihvatiti svakoga, jer nitko nije bez grijeha, a upravo oni koji najviše griješe su najpotrebniji Božje milosti. I upravo tamo nadmoćno izobilova Božja milost. Tamo gdje padnemo u tamu, tamo najsilovitije prodire Božja svjetlost.

15.06.2013. u 23:10 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2013  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga

Kako je Isus pronašao mene i kako ja pronalazim Isusa kroz Sv. Franju

Preko njih djeluje Isus

Franjevci




Zašto Samuel?

Samuel...

Ova tamna noć ne prestaje
ali divno svijetlo sa mnom ostaje.
Tebe čuti nisam znao, ali glas sam osjećao.

Svoje snove pitao sam tad:
Da li vi to stvarate mi ovaj jad?
Srce veli: Pusti snove,
netko drugi tebe zove.

Shvatio sam to si bio Ti.
O, govori, rekoh ja ću slušati.
Tako sam te upoznao:
imenom si mene zvao.

Stvorio sam tebe za sebe,
moje svjetlo s tobom uvijek putuje.
Idi svijetom, ljubav nudi,
neka glas moj čuju ljudi.

Moradneš li trpjet zbog mene,
u tom trenu dat ću ti ja svoju riječ.
Duh moj Sveti vodit će te,
moje ruke nosit će te.

Samuel...



Neka te blagoslovi Gospodin
i neka te čuva!

Neka te Gospodin licem svojim obasja,
milostiv ti bude!

Neka pogled svoj Gospodin svrati na te
i mir ti donese!