petak, 26.01.2007.

čujež ti

čujež ti jena obična zlevanka jerbo kak ti morež opče tak nekakvoga reči da koda te nema kad sem ja tebe čekal da mi platiž jenu pivu a tebe opče neje bilo i točka uzkličnik. nek ak me buž izazivala tek onda buž vidla svojega boga jerbo dok te ja primem kaj buž se zvezde nebezke vidla. nezvao se ja branko il bilo kak sliđno. al neje to nižt kaj je meni jena konobarica rekla da sem ja jen junak jerbo bi mene se dekle vu selu štele a ne samo jena konobarica nek čak i trgofke il bilo koja dekla ot bilo koje fele. a ja bi samo štel jenu koja bi mi dobro znala skuvati i fine kolače speči jerbo je meni preveč dobro jesti bilo kakovu hranu ot bilo koje kvalitete samo nek je kvalitetna il sliđno. nek se to zna a ne kaj se nebi znalo i točka branko
- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>