nedjelja, 10.09.2006.

kurve

fčera je davorica dohujal k meni kake mladi mesec tak negdi pretpoldan i veli on meni čujež brankec jeden je pravi dogovor pal za navečer. a velim ja njemu a kakov dogovor. a veli meni davorica navečer se lepo obleči i hiti na sebe nekakvog parfema jerbo idemo na jeno pravo mesto. a pitam ja njega a na kakovo to tođno mesto misliž a veli meni davorica je brankec navečer idemo na kurve. u jebate meni je mam leva vusnica zatitrala jerbo nesem znal o kakovima se tu kurvami dela al sem znal da to mora biti jena prava avantura. a veli meni davorica nemrem ti nikaj više objašnjavati jerbo nemam čaz nek ti samo napravi tak kak sem ti rekel i budi spreman tođno u osem vur dok dojde željkina z jugičom po nas. i samo je othujal kak je i dohujal. kake mladi mesec. ja sem se lepo oblekel i jož sem jenoga pravoga parfema del na sebe kaj se zove ralon jerbo toga čuvam za samo jene takove specijalne prilike već jeno dezet let. i bil sem gotov več okraj pol sedem i onda sem si lepo sel i čekal sem dok željkina doje po nas. z jugičom. i tak negdi okraj frtalj devet kat ja čujem nekaj prčketa pret putnim vratima a ja sem mam znal da je to željkina i mam sem bil srečen kak mali patuljek dok najde daljinskoga za televizor. a v jugiču su veđ bili i davorica i darkič i onaj smežni žnjora i željkina kakti šofer. a vnutri je se dišalo po jenima specijalnim parfemima ot razne proizvodnje al niti jeden neje bil tak lepi kak moj ralon. e dok je željkina stiznol po gazu a jugič je zavitlal mašinu kaj se je samo skadelo za nami. a velim ja njima dečki a kam mi sat tođno idemo. a veli meni žnjora e branko da ti znaž kam mi sad idemo nek nemaž pojma. a veli željko no čkomi žnjora nek bum ja branku spripovedal. a veli žnjora još samo jemput nek te čujem kak me zovež žnjora i ja ti mam z volanom okrenem kaj se stumbamo v prvo drevo. a veli njemu željkina no kaj se mam hudiš nek mi je pobeglo. a veli željkina meni je jen pajdaš rekel da ima jena prava birtija vu kojoj se moru jene prave kurve najti i ti samo sednež za stol i naručiž joj jenu pivu i ona te mam pozove na kat a tam imaju jene sobe i onda samo prašiš celu noč. u jebate velim ja njemu pak to opče neje loša ideja. a veli žnjora kaj bi bila loša nek ji ja bum i dve pive platil ak treba. a veli darkič ja bum i tri ak treba i onda smo se samo smejali kak mladi jariči dok preskoče jenu ogradu i pobegnu na pašu. al sem si ja mizlil jebež ti to brankec ja joj nebum tri pive platil nek ak oče dve to more al treču si bum rađe ja sam popil. i tak je željkina teral jugiča a kre nas so samo jene nepoznate hiže preletavale gde ja nesem jož nigdar niti bil i onda je samo prikočil i veli on nama dečki eto to je to. i mi smo zleteli z jugiča vun i pravac v tu birtiju se zaleteli kak nori. i tak smo si seli za jen stol i ja sem pogledal levo dezno al nesem niti jenu kurvu videl. a velim ja željkini čujež željkina pak tu nema nikakovi kurvi. a veli žnjora meni joj branko kak si ti bedazt pa tek je devet vur čekaj malo dok se atmozvera razpojasa i dok doju dole. i tak je jen debelil konobar došel do nas i veli on nama dečki štačte popit. a mi si sakoj po jenoga pana naručili. i tak smo polako pili jene pane i več smo sakoj jenu rundu okrenoli i bilo je veđ i dezet vur prešlo a velim ja njima dečki pa mi tu več jenu vuru čekamo te kurve al njih opče nema. nek su samo nekakovi pijanci kre šanka stali i pili pane. a veli meni željkina branko naj bit dosaden ak je tak moj pajdaš rekel onda budu dožle. i samo kaj je željkina to zgovoril kat eto ti dve prave kurve došle v gostijonu i sele si taman kre našega stola. a željkina mam pozval onoga debeloga konobara i veli on njemu daj nam gazda još sakome jenoga pana i odnesi curami dve pive. meni je mam zaigralo pri srcu jerbo sem znal da sad počinje jena prava avantura. i debeli je gazda nama donesel sakomu jož po jenoga pana i kurvami je odnesel pive a jena kurva se obnula k nama i veli ona nama fala dečki al mi vam ne pijemo pive. a veli njima željkina no onda kaj bute popile. a veli ona druga kurva more onda rađe jenoga soka. i tak smo im onda naručili jenoga soka. a veli željkina nama ovo su valjda neke fineše kurve kat piju soka a ne pivu sat bute vidle dok dojdu k nami za stol. a velim ja njemu el ti ne vidiž da je tu nastal jen problem. a veli meni željkina a koji problem. a velim ja njemu pak el ne vidiž da su tu samo dve kurve a mi smo petorica nek kak bumo onda to izveli. a veli meni željko no naj biti bedazt brankec nek pemo na smenu. i onda smo jož tak malo sedeli al kurve nikak da dojdu k nama za stol. i veli željkina no sad budu došle znaju one kaj jim je posel i još smo jim dva soka naručili. i tak je prešlo več i pol vure al kurve su samo sedele za svojim stolom i pile našega soka i mislim ja sebi brankec ti tu moraž nekaj poduzeti jerbo te nebu do ranja doma dok se oni si zredaju na kurvami. i ja se zdigel i velim ja dečkima ja idem pižat i lepo sem otišel do kurvi i velim ja njima onda kak to mizlite cure kaj vas još navek nema k nama za stol. a veli meni jena kurva a zbog čega bi mi došle za vaš stol. a velim ja njima kak to mislite zakaj pa zato kat smo vam mi platili veđ dva soka a vi ste kurve. e dok me je pljusnola jena kurva tak strašno kaj sem mam se zvezde videl nebeske a žnjora mam skočil i veli on njoj a kaj si pljusnola branka ti jena kurvo i da ju bu pljusnol a debeli gazda prijel žnjoru za ruku i tak mu ju sfrknol kaj je žnjora zajafkal kaj da su mu jajca prepala čez dezke ot prikolicel i onda se je zdigel željkina i prijel jenoga stolca i opičil debeloga gazdu pravac prek pleč i onda je nastalo jeno pravo čudo v toj birtiji gde se ide na kurve. oni pijanci kaj su bili na šanku su navalili na željkinu i onda su se zdigli i darkič i davorica i flaše so letele na se strane. a kurve so samo vriščale. mene je jen bezni pijanec tak oplel pod joko kaj sat lepu šljivu imam al sem mu i vrnul pod isto ono drugo joko kaj se je mam vrušil pod stol. i tak bi mi njih lepo nalemali kak bike dok oču zida zbiti al su utom trenutku još jena četvorica nabasali na vrata i krenoli pravac na nas. a davorica zaviknol dečki bežte bežte jerbo nam nebu spasa. i mi vidli da vraga šalu bere i ja viknol bežte dečki jebež kurve i mi bež na vrata i vun. a željkina je samo zaviknol bežte dečki ja vas dostignem z jugičom jerbo se nemremo sad vnuter rivati i mi potegli niz ceztu kut smo i došli a pijanci zbežali vun i pravac za nami. a veli darkič bežte dečki jerbo ak naz ti vlove nema nam spaza jerbo jih je duplo više ot nas. a pijanci samo vikali za nami e dok vas vlovimo. i onda samo otjemput za nami su se dva svetla pojavila a davorica zaviknol to je jugič dečki eto na spasa. i željkina naglo prikočil i mi poskakali v jugič kak vu dravu i željkina stiznol po gazu i bež. a veli žnjora jebavas dečki ovo je bilo blizo esi nas lepo zajebal željkina. a veli željkina neznam kak se je to moglo dogoditi nek smo mi valjda otišli v jenu krivu birtiji. a velim ja njima e to more biti dečki da je to bila jene kriva birtija. a veli željkina no nema veze dečki bum ja rekel mojemu pajdašu nek on meni malo bolje objasni kam se to ide na kurve. a velim ja njima al bez mene nepete nikam dečki a ja morem iti z vama tek za jeno mesec dana dok mi ta šljiva pod jokom splasne jerbo me ovak niti jena kurva nebo štela. i onda smo se tak i dogovorili da bu pajdaš željkini objasnil malo bolje gde je ta birtija i onda pemo na prave kurve koje piju pivu a ne jenoga bedaztoga soka uskličnik a mama dok me je vidla samo se je prijela za glavu i veli ona meni a kaj si delal brankec al kaj joj bum koga vraga objanjaval nek sem samo otišel spat. tak je to bilo fčera dok smo išli na jene krive kurve a dok pemo na prave e to bu jena prava avantura i bum natipkal kak nam je bilo super. pozdrav sat od mene prijateljzki.
- 15:17 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>