ponedjeljak, 24.04.2006.

jena stvar

meni je najbolja jena stvar. a to je jena zdena podrafka. piva obična il neobična nemre biti. ja ak si poželim nekaj popiti a to je jena piva. i onda velim. konobarica el čujež. i onda ona doje i veli o branko a kaj pijež. a ja se samo onak smežno nasmejem kak jen đejmz bond i velim joj. daj jenu pivu zdenu za mene i mojega pajdaša davoricu i onda ona potoči. a dok zaigra jena naša pesma e to je prava fežta. lete čaže nasve strane i svi zanju jenu stvar. a to je da z nama šale nema. nek je jen doživljaj. i tođka. a dekle oko naz samo jim vusnice zaigraju ot miline jerbo znaju kosmo mi. jeni pravi bečari. i sve bi štele jeno naše prijateljztvo i jenu si pivu znama spiti ak imamo nofce. tak je to. i nasve strane. a ja sem samo štel poželeti svima i jenoj celokupnoj atmozveri jenu laku noč ot branka. i svima koji jen lepi tekzt natipkavaju il po ruki il bilo gde. laku noč i prijateljzki. uskličnik branko.
- 01:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>