srijeda, 19.04.2006.

kupili smo jenoga auzpuha specijal

mi smo denez bili v koprivnici i kupili smo jenoga auzpuha i to pravoga. kaj se svetli na sto kilometri il jož i više a prodal nam ga je jen čovek. a dok pogleneš malo z bližega onda ti nos zgledi kaj da su te čmele opklale i taj ti smežni auzpuh samo celu facu izobliči i preobliči kaj se čovek toga čuda opče nemre nagledeti. i tak ga mi zutra onda bumo lepo ugrađivali na motorbiciklin rekel je davorica i to bu jen pravi potez ajnc a. a pogotovo dok jož malo i mašinu prisložimo i jene šarafe pritegnemo. a dok to potegne takov jeden sfrizirani motorbiciklin to budu samo izkre frcale na se strane. još samo kaj bi nam deda dal za benzin jerbo je rekel da bu dal celu pedesetaču samo ak njega malko sprevozamo na motoriđu al smo mi njemu rekli deda za to nema problema samo ti nama daj pedezet kuni. a to nam jož i za pivu oztane. ja nigdi nisem mogel srezti onu zlevanku v koprivnici a lepo je rekla da mi bu platila jenu pivu al nje nigdi nije bilo kaj bi ju prepoznal. nek ju valjda mama nije puztila il sliđno. tak smo onda popili sakoj samo tri pive i lepo smo ižli na vlak. a kondukter nas neje zbacil jerbo smo ga lepo zajebali i kupili smo si jenu povratnu kartu sakoj pa nek se on lepo koše kat mu nesmo zadali jenoga posla. rekel je davorica da zutra ob devet je jen početek radne akcije dok bumo ugrađivali auzpuha i to bu baž jena prava prafcata avantura i zutra bum potom pitanju ja se lepo natipkal nezvao se ja branko i točka uskličnik a sad lepo jen pozdrav prijateljzki ot mene sima skupa.
- 23:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>