utorak, 18.04.2006.

jen pravi doživljaj

pozdravljam. i tak kak je od ranja bilo lepo vreme a navečer kiša pada i to je jena velika bedaztoča pa da baž čovek o tome i filma nasnimi. vjutro sem se malko prešetal do davorice i jerbo sem jel jenu šunku kaj je jož ot uzkrsa ostala pak me je malko v želucu prebadalo i onda sem si pomizlil da si z dedom jenu rakiju struzim kaj mi zgrize to se kaj mi po čerevu kvara dela. i tak ja lepo na putna vrata a kat imam kaj za videti. davorica stoji na pol dvora a pret njim jen lepi motorbiciklin taman onaj z kojega smo ono jemput opali dok smo išli na dravu ribe pecat. a velim ja davorici o davorica pa otkud si to zvlekel jerbo ja toga motorbiciklina nesem videl veđ tri lete ak ne i više. a veli davorica pak el ne vidiž branko kak je došlo lepo vreme i onda se je lepže voziti na motoriđu nek ne traktoru. al kak veli moja mama da vrag vu sili i muve koše tak se lepo i davorica sad mora voziti na motoriđu jerbo mu tata više neda traktora jerbo se je na sam veliki četrtek tak napil jenoga alkohola kaj je zadel z traktorom za stup i su je novu farbu zguljil a to je jena greota. tak stražno se napiti kaj neznaž za sebe a ja ak si gda malo i popijem onda si popijem. a velim ja davorici a kak se buž vozil kat je guvernal jož navek sfrkan jož odonda dok smo opali. a veli on meni brankec nemaž pojma. taj se guvernal tak zravna na šarafštuku kaj bu kak da je fčera z tvornice zišel a ne denes. a velim ja njemu i onda ti tak planiraž to složiti. a veli meni davorica nek kak al ne samo to nek jož imam jenu pravu ideju. a velim ja njemu a kakovu ti to imaž ideju davorica. a veli on meni zutra mam vjutro idem na vlak i pravac v koprivnicu kaj kupim jenoga specijalnoga auzpuha za motorbiciklin kaj bu letel kake strela a povlačil bu z mezta kaj ti se rit za sic prikelji. a velim ja njemu em naj biti smežni davorica jerbo kaj tak nekaj opče i postoji i to pravac v obličenju jenoga običnoga auzpuha. a veli on meni branko bolje čkomi nek kaj me takove bedaztoče sprepitavaž nek postoji. to ti je jen specijalni auzpuh za svaku namenu. a velim ja njemu a jel to izto tak znači da te onda više ja nebum moral porivavati kaj krenež z mesta. a veli davorica nek kaj si si ti pomizlil branko kaj bi ja nofce na bedaztoču hital nek na pravu stvar. i ja vam morem reči da je taj davorica baž jen inteligetni pajdaž kaj je je mada negdar zna biti i bedazt a pogotovo dok si malko popije. jerbo takvu jenu ideju ja nigdar nebi mogel zmisliti kaj bi takvoga auzpuha kupil kaj bi ot jenoga običnoga motorbiciklina napravil takovoga raketlina kaj povleče z mezta kaj se jenome vozaču taman rit za sic zakelji. a velim ja davorici čujež davorica a jel bi mogel i ja z tebom zutra iti v koprivnicu kaj nepež sam jerbo mene to jako zanima i ta jedna moderniztička procedura ot takovoga auzpuha budučnozt. a veli davorica em kak nebi mogel samo ak imaž za vlak. a kak ja nebi imal za vlak pak ja začaz nekaj zmislim kaj mi mama da za jenu povratnu kartu i kaj mi jož i za pivu oztane. a švercal se vu vlaku sigurno nebumo kaj nebi zišli kak i ono jemput dok naz je kondukter z vlaka dole zbacil kaj smo morali pežačiti. i sat sem lepo tak srečen kaj da sem švarbicu našel jerbo zutra pem lepo v koprivnicu a to bu jen pravi doživljaj jerbo se tam more sakačkih čudesa videti a pogotovo na jenome placu. a morti si i jenoga novoga šarafcigera kupim to bi bil jen pravi potez. i morti bum gde vu koprivnici videl i onu jenu zlevanku kaj na jeni pink panter izti boji sakaj smežno natipkava kaj ja baž se i ne razmem i kaj ju bum pravac pital kakovi to jeni vanzemaljci budu dožli nataj dan jerbo se z tim baž neje za igrati kat je to jako straviđno. jerbo oni imaju jene specijalne pižtolje na lazerki pogon il bilo kakve superspecijal naprave za ščupati jenome običnome čoveku mozga il kaj sliđno. a pogotovo ak bi nam šteli kompijutere zeti ja bi jim mam se przte švarbicom opsekel. tak je to. pozdrav sat od mene i prijateljzki sima skupa. branko.
- 21:37 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>