utorak, 28.03.2006.

nabrzinu

ja bi natipkaval. al nesmem jer mi mama neda. nek je rekla da se spotere i przte mi spotrga. jerbo sem napravil jenu veliku glupozt al se to mene ne tiče. ja sem svoj čovek. nek moram ovak pozkrivečki dok nekam otije il k suzedi po ulje dok joj sfali. nek samo smem gledeti televiziju i to na kratko jerbo je bezna. i samo moram delati kak mravec dok si jenu hižu zida bez majstorov nek mora se sam. tak vam je to. a sad fletno moram v dučan al to je dobro jerbo si vusput jenoga pana spijem na biciklinu dok idem doma. a pod boltine tižljarčevoga plotom si jenu flašu skrijem ot pive kaj ne moram plačati jenu kauciju nek samo prikočim na brzinu tak kaj se se gume zakade i onda samo zemem praznu flašu kaj imam. i navek ona baba vu dučanu laje kak sem blatnu flašu donezel al kaj ja morem kat je takva situacija. a ak bu pak lajala ja joj ju hitim v glavu i to je to. pa da me baž i pop v cirkvi preglasi. takva je sat situacija a vreme je lepo.
- 11:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>