utorak, 24.01.2006.

zdeno je

ja neznam kak je pri vama al pri meni je preveč jaka zima. samo steže i steže a sunce niti dabi privirilo. jase neusudim niti nosa porinoti vun da mi se nebi zmrzel il bi mi se naprimer przti zledili dok bi si išel šmrklje ztepzti vun. ja se lepo topim pod poplunom do pol dezet dezet a mama dotle lepo nanosi drva i nakuri v peči i lepo nekaj skuva i onda si ja to lepo pojem i gledim televizuju celi božji den do navečer. a kaj bum drugo delal nek to. leko je to bilo dok sme bili mali. onda bi se lepo skupili i jena prava ekipa i celi bi den na ledu jenoga hogeja igrali. i bežali po vuni i neje nam bilo zima. al sad što bi bil bedazt kaj bi išel vun. lepo me je fčera davorica nazval i veli on meni čujež branko dojdi lepo k meni kaj se bomo kartali. a ja si mislim e toga boga ti nebuž videl jerbo nesem ja tak bedazt kaj bi se po toj zimi prešetaval sim tam. a velim ja njemu nemrem davorica jerbo me preveč noga boli pak nemrem hodati. al me je vraga noga bolela nek mi se neje na tu zdenjavu išlo vun nek sem onda rekel davorici nek dojdi ti lepo davorica k meni pak se pri meni bomo kartali. a veli davorica em bi došel branko al kat i mene nekak noga boli pak mi se nejde. al je onda lepo davorica rekel a šteta kaj nemreš dojti a baž sem i vino del kuvat i zacukoril kak se spada. onda sem mu rekel no kaj se staraž davorica pak bum nekak došepesal. i tak smo se malko kartali jenoga ajnca i dedu zajebavali kak ima sfrkanoga nosa dok neje došla noč a onda pravac doma k večeri. vu sobi si niti ne kurim jerbo kaj bum vraga samo drva trošil jerbo jih ionak nema preveč a ak zima malko odulji ščem se bodem grel. zničem nek se lepo smrznem kak vu sibiriji. a navečer onda gledim televiziju i jene filme. al najrejši kaubojzke veztern kvaliteta. jerbo su mi to najboljši filmi. samo doje on jen revorveraž i povleče pižtolja i bangbang bežtija prekrvari. il bandit bijo il nebijo ak je lož čovek i on ga strelji kake nerosca pret klanje ravno med joči. a ak mi se da onda rečem mami i ona mi skuva jenoga čaja il prisloži kapuđino i to je baž jena dobra atmozvera dok je zima i nemora se nikaj delati. pozdrav sat od mene jerbo so mi se lepo przti zmrzli ot natipkavanja i branko
- 17:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>