ponedjeljak, 21.11.2005.

kokožja avantura

zdigel sem se vjutro kak i saki drugi den i popil sem jen kakao vruči z dve žličice šečera. i onda mi je bilo jako dozadno i mizlim si ja idem malko poglenuti kaj davorica dela jerbo ga nesem videl več ot subote. i tak ja polako zapregel svoje noge i pravac niz vulicu. i mizlim si ja sat ak davorica spi ja samo dojem k njemu v sobu i zakukuričem kak pravi pevec kaj bu davorica mam pomizlil da je več pravo jutro i onda on skoči i šubekne se z glavom pravac v jen luzter. i tak sem ja zašel v njegovo dvorišče a davorica več se bil zdigel i tak je propala moja perfekcionalna ideja. i velim ja njemu o bok davorica a kaj delaž. a veli on meni o bok brankec naj me nikaj pitati. a velim ja njemu a zakaj da te nikaj ne pitam. a veli meni davorica zato jer sem tak jaden kaj neznam kaj bi sebom. onda sem ga pital pak zakaj si jaden davorica. a veli on meni viž brankec ja se vjutro zdignem i idem pižat tu na dvor i tak ja polako pižam i nekaj sem si študeral kadli meni zapel pogled pravac na onoj lepoj beloj kokoži el vidiž brankec kak je lepa. al je stvarno bila lepa kokož kaj bi ju čovek mogel samo zamizliti vu snu. a velim ja njemu a kaj z tom kokoži davorica. a veli meni davorica malko ju bolje pogleč brankec pak buš videl. i tak ja malko bolje pogledal kad nikaj. idem ja malko bliže al vražja kokož pobegla. a velim ja davorici pa kaj je tu tebi čudno kokož kak kokož. e znal sem ja da buž ti to težko primetil kad nisi struđnjak a da ju malko bolje pogleneš videl bi ti kak se ona zvrača. malko na levo malko na dezno. i tak se ja malko bolje zagledel vu tu belu kokož kak pravi struđnjak kad ja imal kaj za videti. kokož tak hoda hoda i samo malko se zanaša prvo na levu pak onda na deznu stranu. al mora čovek biti baž pravi struđnjak kak ja i davorica kaj bi to sprimetil jerbo to nemre sašče. i velim ja davorici čujež bogme se ona zvrača. esem ti rekel brankec. a velim ja njemu čujež el ti mizliš da bi to mogla biti ona vražja ptiđja gripa. a veli davorica meni e viž brankec toga se baž bojim. a velim ja njemu pak el bi taj vrag ot te gripe kaj ju pokaživaju na televizoru mogel k nama dojti. a veli davorica eto viž brankec zgledi da je došel i to baž k nama. i to je baž jena velika bedaztoča. i kaj bumo mi sat. a meni je jena kokoš najbolja za jelo. a tek picek onak lepi pohani a pogotovo bocke. ja bi sto bocki povani mogel v šubu pojezti dok se ne razpuknem. a velim ja davorici e moj davorica to je baž jeno veliko proklectvo jerbo je piščetina prava stvar za jezti. a veli on meni to ti meni veliž branko a ja pernatu živinu obožavam jezti. a kaj bu sat ak jih nebumo mogli jezti pa kak bumo živeli. i velim ja davorici a kaj ti mizliž davorica kaj bi sat bilo najbolje z tom tak lepom kokoži napraviti. a veli davorica a kaj drugo nek ju zatuči predi nek se i druga živina zarazi. a velim ja njemu a kak ju bumo zatukli. a veli davorica nemam pojma a kaj ti mizliš. ja sem videl na televizoru kak oni njima z vratom samo ofrknu i kokož mam izpuzti dušu al to opče neje prava stvar. nek si ja mizlim da bi bilo najbolje da mi nju požteno znaričemo kaj mam krepa jerbo ja tu betežnu kokož nebum z prztima primal. a veli meni davorica viž brankec to je jena prava ideja. ti odi lepo z gornje strane a ja pem z doljnje i samo se zabežimo i ko ju stigne prvi samo ju nabaci drugome na nogu. i tak smo mi zauzeli jene svoje pozicije kak pravi nogometaži slaven belupo na televiziji i mi se zabežali i davorica je stigel kokož i samo ju je tak ritnol iz sve snage i pravac prema meni. a kokož je samo zakokodakala i ja ju lepo z nogom zaštopal i ritnol sem ju z deznom i pravac vu guvnena vrata. kokož je pak zakokodakala iz sve snage i tak je bugnola vu guvnena vrata kaj sem ja pomizlil da dezke prebije na drugu stranu. i onda je samo opala na zemlju i niti dabi se pomeknola. a velim ja davorici mora biti da je izpuztila dužu. i utom čazu eto ti pevca jerbo je čovek došel glet kaj se to z njegovima ženami događa i dok je videl kak smo mu njegvu lepu belu kokož znaritali pravac na davoricu navaljil z onim svojim beznim kljunom i štel mu joči skopati. a velim ja njemu bež davorica bež kak te noge noze i mi pobegli za plot. a veli meni davorica si ti videl tu bežtiju branko a kaj je njemu dožlo. a velim ja njemu mora biti da je i on dobil ptiđju gripu. a veli davorica em naj biti smežni branko ot gripe živina onemoča a pevec je lut i mora biti da je on dobil beznoču i to sigurno ot lisice. a velim ja davorici čujež davorica onda bi mi morali i njega znaritati i to požteno. a veli davorica esi ti pobenavel kaj naz zakolje z onim svojim ožtrim kljunom ja pret njega z golemi rukami nejdem. onda smo si lepo nasekli jene bote ot lezke i našiljili vrje i pravac na pevca navaljili. davorica ga je uzpel taman jemput ošinuti i to onak požteno kadli eto ti mame ot davorice navaljila na naz kaj da je i ona dobila jenu beznoču. i veli ona nama nemoruti jeni nemorucki strela vaz ožegla pa kaj to delate kaj delate. a veli davorica njoj mama pak el ne vidiž da je kokož dobila ptiđju gripu pak smo ju morali zatuči a pevec je dobil beznoču pak moramo i njega. a mama dok je vidla svoju lepu belu kokož kak leži bez duše pod guvnenim vratima fletno je ščupala leščenoga pruta z davoričini ruk i tak ga je oplela prek pleč kaj je zajafkal kaj da ga sto vragi kolje z železnima zubima. a on bež i pravac. i utome čazu eto ti lovca na putna vrata i veli on nama ljudi a kaj se događa el morti lisica dožla kaj tak kokoši kokodaču. a veli mama ot davorice lovec sam te je bog donesel daj mi mam pužku pužku mi daj kaj jih potučem. a ja dok sem videl da vrak šalu bere i da je mama ot davorice načistam obnorela fletno sem preskočil plota i bež doma kak me noge noze. lepo sem zaključal vrata i nikoga v nuter ne puščam pa da mi baž i milodare nosi jerbo mi je život mijo. i samo daj bože kaj nebi davorica nastradal jer ak je onaj ludi lovec dal pužku mami ot davorice kaj ga nebi slučajno streljila a to bi mogla biti prava jebada. pozdrav ot mene i ak bu kaj novoga potom pitanju ja mam natipkam. bok. branko.
- 13:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>