srijeda, 28.09.2005.

crna fleka

nekakov mi vrak neje dal mira spati i samo sem se obudil naranje. jerbo je bilo tak grdo vreme i celu je noč dežđ curel ja stvarno nesem imal nikaj za delati i mislim si ja idem malko do davorice skočiti. al nesem skakal nego sem hodal a to se samo tak veli skočiti. jerbo niko nebo mogel skočiti tak daleko ot mojega do davorice jer je to prek sto metri nek samo supermen i to dok ima onoga plažta a ne vu odelu. i tak se ja malko prešetal i pofučkaval sem jenu opčinjenu ariju i sem si mizlil morti nam mama ot davorice čaja skuva ili kakao i to bi bilo baž lepo. a davorica je bil več se zdigel i velim ja njemu bok davorica a kaj delaž. a veli on meni nikaj brankec nek malko študeram. i tak smo se mi malko zaspominjali i vidim ja ide pičpur z onim svojim beznim traktorom pa vulici a ja samo digel ruku kaj ga pozdravim i on meni. i samo otjemput veli mama ot davorice davorica vrag te skeljil pak jel jož nesi nakuril a lepo sem ti rekla da ja nemam čaz. a veli davorica u jebate brankec ja sem zabil nakuriti eto sat idem mama naj se ti nikaj starati. a velim ja davorici jebate mogli bi si mi i čaja skuvati dok nakuriž a veli davorice ma nema problema brankec imam ot kamilice. i tak je davorica lepo natrežčil i narival papera novinskoga vu peđ i del trezke gore i vužgal a to se samo zdimilo i veli davorica eto sad bu gorelo. a kat tam neje prežlo niti dok bi nabrojil do minute a paper je zgorel al se trežče neje vužgalo. a veli davorica jebalmu paz mater pa kak neče goreti. a velim ja njemu morti ti je drevo mokro. a veli davorica em kaj bi bilo mokro nek je od lani. i onda je pak del papera i pripalil i pak začaz paper zgorel a drevo niti da bi nagorelo. a velim ja davorici el bi morti bilo dobro malko papera z benzinom naškropiti. a veli davorica viž viž dobre ideje. i tak smo onda malko papera naškropili z benzinom ot kozilice i pak je to davorica lepo se prisložil i vužgal a mali jogenj se podenol kaj bi ga čovek jedva i sprimetil da nema zvežbano joko kak mi. a veli davorica el viž kak zajebava i neče goreti valjda kat nema zraka. a velim ja njemu pak onda puni malko. i davorica si čučnol i malko punol a to se samo jogenj zdigel i njemu se za lasi poprijel. a davorica skočil kak da si ga željeznom štangom prek pleči ošinol i zaviknol gorim brankec goriju mi lasi. a ja brže bolje kaj bi nek nemam ideju. i davorica zbežal z hiže vun a ja zanjim. zavijal je kak sirena ot vatrogazcov dok imaju vežbu a za njim se je samo kadelo i tak je smrdelo kak da svinji na slami dlaku kuriž. i kak smo zleteli z hiže vun i se je to samo v jenom hipu bilo a ja sem samo sprimetil jenu kantu i kak sem got fletno mogel sem kantu zdigel i su onu ščavu kaj je mama ot davorice za svinje spriredila sem davorici na glavu okrenol. i jogenj se je samo vgasil. vu času. u al je davorica smrdel kaj da se je krava z tuberkozom po njemu zrigala. mam se je moral iti prat ot glave do pete. a mama je ot davorice vikala na naz da smo kaj mala deca i jeni nespozobnjakoviđi i da nigdar nemremo nikaj napraviti kak se spada i da kaj budu sad njezine svinje jele. el je to jena bedazta žena ak je ko sprimetil. a ona si opče ne razmišlja da ja nesem davorici ščavu na glavu zlejal kaj bi bilo. si bi mu lasi zgoreli a morti bi se jogenj i na mozga poprijel pa da vidiž onda jebade. to je jena prokleta peč. al se je vužgalo v njoj. poradi benzina. znam ja kak se kuri em nesem jemput v peči nakurival. a davorici je samo jena crna fleka na glavi oztala ot te vatre bezne kaj ga je poprijela. al nema to veze nek si samo malo z maščom namaže i se bu to prežlo dok se bu ženil. i sat bu drugi put moral bolje paziti. ja nesem više nikaj poradi takovoga postupka štel čekati niti da se čaj skuva niti nikaj nek sem lepo otižel doma i to mam natipkati pa nek se vidi. dobro i pozdrav ot mene. branko.
- 10:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>