ponedjeljak, 19.09.2005.

kišobran strgani i takova sliđna avantura

ja sem taman fčera vjutro spal kake zaklan i jož si mizlim pa nebum se branko zdigal do poldan nek si bum malko počival kat je nedelja. i jož sem sigurno i nekakove lepote senjal il da sem našel jenu pravu malu motorku punu z benzinom il kaj slično kat ti otjemput ja samo čul brankina brankina strela vute božja lupila diš se mam. i sat si ja mizlim pa kaj je to jerbo sem bil jož jako snen pa mi nikaj drugo neje moglo pazti na pamet. a kat tam to moja mama. i pitam ja nju a kaje mama el je veđ poldan. a veli ona kakovo poldan nek se mam diž. a pitam ja nju a kakova je prilika. a veli ona veđ tri nedelje nesi bil pri meši eto takova je prilika zotim se neje za igrati nek se mam diž kaj ti se malko pamet sprečizti. a jož mi je samo toga trebalo al kaj bum drugo napravil nek išel k meži. a kat ja vun z hiže i imam ja kaj za videti. a ono kiša curi kak sponorjena. onda sem se vrnol natrak v hižu i velim ja mami mama el ti ne vidiž da vuni dežđ curi i meni se potom čudu v cirkvu nejde. al mi je mama samo narivala kišobrana v ruke i veli ona meni no nikaj ti nebu ak se malko zmočiž. i tak sem ja onda i krenol. i tak nebili ja prežel stodvajzt koraka kat se moja ambrela samo sama ot sebe zaprla a dežđ pravac po meni počel cureti. i pomizlim si ja mam kakove su to nečizte sile kaj mi samu ot sebe moju ambrelu zapiraju morti kat nesem veđ tak dugo bil pri meži. a ja otprl nazaj ambrelu i pravac napre. i prešel ja jož tak okraj stopetnajzt koraka kat ti meni pak se ambrela zaprla i pak dežđ po meni. i ja si pomizlil e jezi prokleti ti strgani kižobran i što te je napravil i onaj zmotani talijan. nebili ja bil len i pak ja njega v čazu otprl. al on bežtija kaj nije prežlo ni par koraka i samo se zaprl. a dežđ pravac po mojemu novome sakoju kaj mi je kum dal jerbo ga on više nemre na sebe navleči jerbo se je fanj zdebljal ot svatov. e sacam več bijo bezni kak lisica bezna. al kaj sem mogel nek nebum na dežđu stal nek ja pak otpr ambrelu i velim ja njemu čuj ti jeden kižobran i što te je napravil naj se ti z menom poigravati nek te pravac hitim v grabu punu z vodom. al ja čim sem to rekel a kišobran se zaprl kak da me je čul. u al sem bil bezni kake divlji vepar. i ja zamanol ž njim i pravac ga hitil v grabu i trkac pot noge. al dok sem dobežal do cirkve več sem bil na poprek premokel. i takov nesem mogel iti k meži kaj me pop jož stera vun i zvonar me za vuva zvleče. al bi ga bogme ošinl šakom pravac v onaj njegov crveni noz jerbo ja viže nesem mali i takove stvari si viže niti nemrem dopužščati. kaj bi me jen pišljivec za vuva zvlačil vun z cirkve kak dok smo bili mali ja i davorica pak smo ga z puhaljkami zgađali z kuglicami ot kruva. i kaj bum drugo nek sem onda lepo skrenol v gostijonu kaj si popijem jeden kapuđino z penom i kaj se malko presušim i dojem k sebi. i ja vnuter a za šankom taman sedel bracena i malko konobaricu zajebaval jerbo mi je onda on to i sam rekel odi brankec k meni bumo malko konobaricu zajebavali. i tak sem si ja sel k njemu i spili smo si sakoj tri četiri podravke kat ti ja videl da je meža prešla i da ljudi ideju doma. al nesem ja blesav nek sem se mam i ja doma zaputil kaj me mama ne skuži da nesem bil pri meži a ak me bu pitala kaj su gozpon velečazni rekli ja bum veđ nekaj zmizlil il da je isus vino ot vode napravil il nekaj sliđnoga. jerbo pop iovak ionak samo navek jeno te izto melje. i tak ja nogu pod nogu i trkac doma. i dok sem došel do one grabe a kišobran jož tam. onda sem ga zel. jerbo mi je bilo žal kaj bu mama rekla jer je to njoj jena lepa uzpomena jerbo joj je toga kišobrana pokojna suzeda mara jož z venecije donezla a to je jena jako lepa zemlja na kolci kaj na vodi pliva i nebi čovek opče poveroval dok ne vidi. obed je taman bil gotov i ja sem se lepo preslekel i tak sem se najel kaj sem celo popoldan spal. a dok me je mama pitala kaj je bilo pri meži ja sem joj samo rekel kak je pop zaviknol ustaj lazare i on se je zdigel i gotovo. a kišobrana bum novoga kupil čim pem prvi put v koprivnicu il đurđevec il bilo kam drugam pada kožta baž i sto kuni. pozdrav ot mene sat prijateljski.
- 10:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>