subota, 03.09.2005.

čavel

nebili ja jene dezke prepiljil kaj bum imal kaj za kuriti dok stizne zima a ja lepo v štagelj i idem ja jene se dezke nahitati na jenu vrpu. i tak kak sem si nekaj zamizlil i kak sem ja to atomacki prehitaval z jene strane na drugu vrpu tak sem si ja nekaj zaštuderal i samo otjemput mene nekaj fpičilo diregt i pravac pozred mojega nožnoga đona tam malo gore nek gde so mi przti. pravac f petu. i ja onak zdigel nogu v zrak kadli imam ja kaj za videti. samo jena dežčica mi oztala prikeljena za moju patiku univerzalku adidaz. sloga projizvodnja belu s crnemi crtami. i ja brzo zul patiku orginal a to jen čavel obiđni dabok da mu grom pukel f pol čela lepo prepičil mojega đona i diregt meni f petu. ja dok sem to videl ja sem tak zajauknol kaj je đekica dohujal k meni kak eroplan i samo kaj neje priupital a kaj je bilo branko kaj tak vriščiž. ja sem samo rekel jebalti a krv je samo prevudrila prek štonfa beloga kake sneg zimski. i ja zul štonfa z moje noga a čavel hrđavi samo se je smejal z one dezke kaj bi ga najrejši ftrgel po pol kiđme. i mam mi je pukel film i dezke i prepiljavanje i samo kaj nesem v nezvezt opal. nekak sem jedva jedvice otšepesal do hiže a mama se je samo prijela za glavu i mam je otbežala po rakiju kaj mi dobro obleje ranu kaj nebi dobil tetanuza jer to neje šala i ot toga bi mi mam noga otpala samo da me primeju te tetanuzke bagterije. al sem si onda cugnol za dva deci rakije kaj dojem k sebi i kaj se nebi nedal bok onezveztil kaj opanem na glavu i jož mi i čelenka pukne po polovici. e to bi bil peh i pol. takova je to nesreča bila. nesem se celi den mogel niti pomeknoti nek mi je samo nekakova vručina vudirala v nogu a mama je rekla branko pak ti buncaž. a davorica je rekel deni si ti branko na tu nogu špeka kaj ti tu hrđu zvleče vun al špek niti dabi nek mi je od njega samo noga smrdela po sušijoni. onda je davorica rekel e da mi branko imamo one jedne pijavice kak na filmu mam bi tebi bilo bolje jerbo bi to one su tu neftešinu z noge zvlekle vun. al nesem ja bedazt kaj bi si pijavicu na nogu del jer to neje šala. jerbo se ona tak i zove pijavica jerbo samo pije i pije krv. nek ona samo vleče i vleče i su mi krf z mozga zvleče vun i onda mi se mozek lepo osuši i onda kaj bum ž njim. vrapce ranil. sat me to tak peče kaj nemrem ni spati. nek sem si jož dva deci rakije suknol kaj te se bagterije poždere a morti i zaspim. jer so ti čavli jena velika nesreča i pogotovo hrđavi. laku noč sima skupa. i pozdrav prijateljzki. branko.
- 01:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>