četvrtak, 21.07.2005.

jena kosilica nova

je lepo je vreme nemre se tu nikaj prigovoriti niti vremenu niti to se skupa. samo fala bogu kaj se je sveti ilija malko sprimiril jerbo se one njegove igrarije više opče neso dale spodnesti nek je saki den ružil z onemi svojemi kolima po nebu i oblake paral kaj je grmelo kaj jeno čudo i samo je dežđ curel i curel kaj mi ga je več bilo prek glave i prek vuv. a sad je valjda sveti ilija lepo otišel v ameriku pak malo njima tam ruži i grmi i dežđa na njih spušča. videl sem ja na televizoru. i tak sem si lepo počival denes negdi okraj poldan kat otjemput telefon. samo je zazvonel kak da nigdar neje zvonel nek taman dok sem si ja malko zadremal. mam sem se zblencnol i idem ja glet a kaj je došlo tom ludome telefonu kaj zvoni. i ja digel slušalicu a to davorica i veli on meni brankec dojdi mam kmeni da vidiž kaj sem nabavil. a velim ja njemu a kaj si nabavil davorica. a veli on no samo dojdi pak buš videl. i ja nebudi len nek sem si lepo obul cipeliše i pravac k davorici se zaputil. a dok sem došel k njemu imam ja kaj za videti. napol dvora je samo jena čudotvorina stala a davorica ju je gledel kaj da nigdar neje videl tele ni šarena vrata. a velim ja njemu o davorica pa kaj je to. a veli on meni branko pa kaj ne vidiž da smo kupili kosilicu i to novu. a velim ja njemu pa gde ste ju kupili. a veli davorica ot jenoga pajdaša ot tate al je ganc nova neje ni dvaput kosila po pet minut. mora se priznati da je kosilica bila stvarno kake nova lepa i crvena z jenim crnim motorom na benzin a ne na naftu. a velim ja davorici i davorica a el oče vužgati. a veli davorica branko pak jesi ti pobenavel pak prede kake micica. sad buž videl dok bumo probali kositi. a veli deda ot davorice jerbo se je nešt po dvoru motal i navek se spukne tam gde mu neje mesto i veli on nama je brankec si ti videl tu bedaztoču toga je baž bilo treba pri hiži. a velim ja njemu no deda a zakaj takovi spomenki. pak to je jena modernistiđka procedura koja zna dobro dojti pri jeni hiži ili bilo koji drugi ot takove fele i to je jena prava buduđnost. a veli deda no brankec naj filozoferat nek me slušaj kaj ti velim. ja sem ot mali nog do pot stare dane lepo dvora z kosom kosil pak morete i vi a ne kaj bi samo mukte kotače rivali i blejali vu plavo nebo i bemzina kurili. a veli njemu davorica no deda čkomi i idi za svojim poslom. kaj te briga kak bumo mi travu kosili. i davorica samo potegel onu špagicu i kosilica je mam kresnola kak da si ju na filmu nasnimil. il na fotoaparat. otprve. i veli meni davorica no branko sat se malko pomekni da vidiž kak to ide. al je moral malo glasneše govoriti jerbo ta kosilica bogme ruži skoro kak i motorka dok joj stisnež gaza. i tak je davorica kosil i kosil a za njim je samo jen trag ot trave ostajal. a ja sem se bogme meknol da mi papke ne odreže jerbo je spod kosilice jen nož kaj rotira utom jenom kružnom pravcu okolo na okolo i samo reže travu i hiče ju vun. a veli deda ot davorice esi ti videl branko kak to na sitno travu zreže kaj ju nemrež niti svinjami dati. i otjemput samo kosilica stala a velim ja davorici pak kaj je bilo a veli davorica je nikaj brankec bumo morali ovu gumiju meknoti kaj bu trava mogla leteti dalje po dvoru a ne kaj samo se na jenom meztu ostaje. i tak smo onda mi digli tu jenu gumiju kaj travu zastrnjiva i veli meni davorica sat ti branko primi jenu ručicu kaj kosilici gaza daje i lepo probaj kositi. i ja se prijel za kosilicu i moral sem stalno jenu ručicu držati kaj sajlu vleče jerbo da sem ju puztil mam bi kosilica stala. ja to neznam al tak je davorica rekel jerbo dok na mojemu traktoru pustiž gaza a on dalje ide a kosilica neče i to je jena velika bedaztoča. al kaj se tu more kat su tak jeni znanstveniki zmislili. al je to jena milina bila. to vam tak lepo dela dok kosite travu z kosilicom i onak povibrirava kaj je čoveku prava milina kak mu ruke streze i lepo opuzti mižiče. i ja sem tak lepo kosil jeno dva tri kruga a davorica je otišel soka donezti a deda se je samo po dvoru motal. i kak sem ja tak lepo užival kat ti samo otjemput nekaj zabrenelo pot kosilicom i nekaj puklo i zroškantalo i spod kosilice samo nekaj zletelo vun i čez ono prelo kut trava zletava i pravac utom pravcu kaj se čovek nebi stigel ni snajti i ja samo okrenol glavu kat imam kaj za videti. jen kamen bezni se samo otnekud zmogel spod kosilice i onaj bezni nož ga je samo zavrtel vkrug i vkrug i hitil ga pun šus vun i pravac dedi v koleno. ja sem samo puztil kosilicu i ona je fkrepala kak da je vodu povlekla a deda se je vrušil na travu kak da mu je nešče sekirom noge prikratil. al dok je zajafkal ja sem taman pomizlil da mi bubnjiđi spucaju bolje nek kosilica dok dela spunim gasom. davorica je samo zbežal z hiže vun i k dedi i a deda je javkal kak da su mu si pomrli moje koleno moje koleno raztrežčilo se je gotova je moja karijera gotova je karijera. davorica mu je fletno slekel lače a mama je rakiju donesla i celo mu je koleno oblejala a deda je tak dugo vriščal dok si neje malko rakije gotnol kaj doje k sebi. onda smo mu lepo zamotali koleno i rekel sem mu deda al ja te stvarno nesem štel. a deda kaj je sedel na zemlji tak je prijel jenu svoju palicu i tak me je oplel po gležnju kaj sem se zvezde videl. nesi me štel nesi me štel nek si pravac vu moje koleno naciljal i kosilicu nakormanil na kamen nemorut jen nemorucki. a veli meni davorica no kaj se staraž branko nek se je slučajno tak dogodilo sat mi spuztimo onu gumiju dole i više kameni nebuju leteli. tak je i bilo a dvora je davoica pokosil do kraja a ja sem pil soka ot jagode i slušal kak deda javče. a kaj sem mu ja kriv kat on ima jene magnete v kolenu kaj kamenje privlače i kaj se samo mota tam gde mu neje mezto. i kat je lajal protiv kosilice i zato ga je ona i zgodila z kamenom v koleno. a da je čkomel sat bi mogel i atletiku igrati z decom na vulici. pozdrav ot mene sada prijateljski i laku noč ot branka.
- 21:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>