petak, 22.04.2005.

kak sem oral i špek

e kaj mi se je denez dogodilo to je za knjigu napizati. ja sem lepo sel na traktor i mizlim si ja pa kat je tak lepo vreme idem ja orat. kaj zorjem jož jenu veliku mekotu i onda se lepo bode kukuruza sadila. i tak ja lepo natočil naftu i zakapčil pluga i reko idem ja. mama mi je odrezala malko špeka i spakerala mi je jož i sira i luka i frižkoga domačega kruva baž ga je bila malo prije zvadila z rolja. jož sem si vusput kupil jeno pet šezt panov kaj mi bu za špeka poterati jerbo je špek jako slani. i tak sem ja sel na traktor i pravac na mekotu. a đekica je pobežaval za menom jerbo sem zel i njega kaj se nebu doma dosađival jerbo je štakore se poklal i sat nema kaj za delati nek samo spi po cele dane. zataj čaz sem došel namekotu i lepo sem oral kaj je to bila milina joku za videti. i tak sem si polako razmišljal jerbo se orati nemre kaj bi se letelo po mekoti nek se treba lepo polako kaj čovek ima čaz za kojekaj si preštuderati. samo dok sem došel na doljnji kraj mekote onda sem moral paziti jerbo je malko niz breg a onaj je ludi frškuš baž pod mojom mekotom stupe betonzke zakopal kaj bu gorice sadil. al ja mizlim da je to baž prava bedaztoča na tom meztu trsje saditi kaj da neje mogel negdi drugdi. i tak sem si onda ja kojekaj i študeral. dok sem zoral prek pol mekote lepo sem si sel vu ladovinu i malo si špeka i sira narezal i to sem se pojel na jen dva tri kake bilo fino. morem vam reči da je to bil baž pravi špek i samo mezo kaj da ga je nešče zlepil kak pitu mađaricu il sliđno. ptičice su lepo popevale i bila je baž milina a đekica je spal i neje se nikaj dal opterečivati. popil sem tri pive i reko sad idem vuprti kaj to jož do kraja zorem. i ja sel na traktor i jož sem si otprl vusput jenu pivu kaj bum polako pil jerbo je špek bil slani kake perec dok ti vu vreču ot soli opane. i samo sem tak malko razmišljal i lepo nagnol flažu kaj si jož malko poteram a kat tam otjemput samo je mekote nekam kvragu neztalo a ja ni sam neznam kam i otjemput se onaj breg otnekud spuknol i ja po kočnici i da bum zakočil kaj mi je i flaša ot pive z ruk opala i to je prava šteta jerbo je jož bilo da ne preterujem al za frtalj flaše pana i se je scurelo. al ta vražja bežtija ot traktora nikak da zakoči i ja opče neznam kaj ga je vutom čazu snažlo nek je samo odletel niz breg i pravac se bugnol vu stup od onoga ludoga frškuša. al traktor niti da bi stal nek je samo dalje teral i drugoga stupa vružil. esem klel se kaj mi je na pamet dožlo i tom beznom frškušu da bog da mu lampe otekle i si zubi i ona dva kaj su mu jož ostala dabog da mu otpala kaj je baž tu moral te stupe zakopati i niti na jednom drugome meztu. al baž niti na jenom drugom. svetlo je ot traktora samo scilenčalo i razteplo se na hiljadu komadič i jož se je malo i lim zvijal. ja sem skočil naglo z traktora i bil sem bezni kak cucek bezni ot toga idijota idijockoga kaj je tu te stupe najebal. i kaj bi mu sat čovek rekel nek ga poslal k vragu i njegovoj pameti sprloj. đekica je dobežal do mene s punim gasom jerbo se je stražno splašil kaj se meni nebi kaj dogodilo. onda sem mu rekel naj se ti đekica nikaj starati se bu to branko popravil. onda sem popil jož ona dva pana kaj su mi oztala u toj ot prirode atmozveri i lepo smo ja i đekica otižli doma jerbo više ftruc nesem štel orati nek bum zutra. mama je malko vikala na mene kat sem svetlo razbil al dok sem joj objaznil da je to se stari frškuš kriv onda se je malko sprimirila. svetlo bum negdi nabavil kaj se zameni to opče neje nikakov problem nek bum bar imal novo. a davorica je rekel dok sem mu to se spripovedal kak je bilo da bi mu on se one stupe do kraja poružil samo da je bil tam. pa nek si on onda mizli lepo. i jož je rekel da svetlo opče neje problem i da bumo mi to začaz zmenili. sat si idem malko počivat kaj bum zutra mogel pak delati spočetka. pozdrav prijateljzki ot branka.
- 18:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>