ponedjeljak, 18.04.2005.

mali patuljek i jajca z ranjice

mižkina je ponorel. veđ par dana je tak pijan kaj se to opče nemre zdurati. ljudi moji. v petek je otišel v gorice i neje ga bilo celi den. i negdi okraj pol noči kat eto ti k meni njegove žene i veli ona meni a prvo je tak nabijala na vrata kaj sem ja pomizlil da je potrez. i veli ona meni odi brankec odi ako boga znaž nekam ga izkat. onda sem ju lepo steral u onu stvar jerbo mi se spi. onda je pak dožla okraj tri i tak je jafkala kaj da su joj si spomrli. onda mi je bilo žal pak sem ga išel iskat. a kat ja taman krenol i eto vidim ja svetla ot traktora i to je taman on. samo je išel z jenoga kraja vulice na drugi a sneja cepova je baž den prije lepo sredila pret hižom jenoga maloga vrta ot cveča i dela je tam jenoga maloga patuljka a mižkina nekak k vragu skrenol i pravac na patuljka nakormanil i ftrgel ga je na hiljadu komadi kak čudo. jedva smo ga nekak narivali spat jerbo je štel kravu voditi na pašu i čuda je delal. i v subotu mam ot jutra je pak otižel pit. žena mu je spekla jajca a on je prijel ranjicu i hitil ju je čez oblok vun jerbo da nebu on celi život jel jajca. a oblok je bil zaprt. scurelo je steklo na hiljadu komadi. a sneja cepova je vriščala kak da je ponorela i onda joj je žena ot mižkine morala dati sto kuni za maloga patuljka. i dožel je pak podnoč pijani kake maček dok mu v mleko rakiju natočiž. vikal je i klel se svece nebezke. i onda je rekel da bu se vužgal i onda mi je pukel film. otižel sem k njemu i ovak sem mu rekel. a prije sem si v žep del jenoga velikoga kamena jerbo za slučaj da me napadne. a ja samo kamena zvadim žepa i diregt ga opičim v glavu i center čelenke kaj bo se zvezde videl nebezke i ptičice kak mu okraj glave preletavaju i mam bode mir. rekel sem mu čujež ti mižkina jen obični ak se ti ne smiriž ja mam zovem miliciju. a veli mižko čkomi branko a kaj meni milicija more. onda sem mu rekel ovak. čujež ja sem čital na internetu i piže jen zakon po kojem te imaju milicajci vlast zavezati ti lizice i na noge i na ruke i pravac te otpeljati v zatvor kaj se pet let ne vrnež. a veli mižkina je a zakaj bi me. a velim ja njemu prvo i prvcato jerbo si patuljka zgazil i jerbo si ženu si zmateltirali i jerbo imaž nameru vužgati pol sela a o tome kaj si jajca hitil čez oblok da ti i ne govorim. a veli mižkina branko naj biti smežen pak ja svoju ženu morem i vmoriti ak oču jerbo je ona moja i gotovo. onda sem mu rekel dobro kak očež a ja sat idem pravac na telefon i zvat jih kaj mam dojdu. i lepo sem se okrenol i zišel z dvora vun a mižkina dok je videl da vrak šalu bere mam za menom je krenol. i veli on meni naj brankec ja te prozim kak se bog prozi naj me prijaviti k miliciji jerbo mi se nejde v zatvor. onda sem mu rekel al pazi mižkina ak jož samo jenu bedaztoču napraviž nema viže cile mile nek te ja mam prijavim. i tak se je onda mam sprimiril i otižel je spat. i sad bu jeno vreme pak mir dok ga pak ne prime i onda bum moral pak nekaj novo zmišljavati. ja opče ne razmem kak ljudi moreju biti tak nori dok si popiju nekaj toga vražjega alkohola. pak i ja i davorica si izto znamo popiti pak ne izvađamo takove bedaztoče. samo smo jemput jenoga plota vružili al se to ne računa. i ono dok smo franceku kaj ima hižu na vuglu kukuruzu z koša spuztili al se to izto ne računa jerbo je to i zaslužil kat nas neje puztil na svoju čerešnju a lepo smo ga pitali. jož ni den denez nezna što mu je to napravil a kaj je maloga jožicu spljuzkal to je baž glupotzt napravil jerbo on nikaj neje bil kriv. al navek je na svetu nekakova takova nepravda i onda se dogodi i tak nekaj a jožica je baž dobri dečec i kaj mu to vredi kat nema sreče vu životu. pozdrav ot mene prijateljzki.
- 17:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>